son satırına adın yazılır
İçim seni çok özlüyor…dilerim geçer…bir de geceler bu denli zorlamasa daha bir basitleşecek unutmak dedikleri…Gerçi ben unuturum diyemiyorum…şu satırlar dahi anımsama habercisi…
Saat gecenin bilmem kaçı…üzgünüm!
Başaramadım…Oysa ne kadar yalvarmıştın “bağlanma bana ne olur “diye ilk gece…adım adım unutacağım söz…
Adım adınla eksilecek ömrümden….
o İçim seni çok özlüyor…dilerim geçer…bir de geceler bu denli zorlamasa daha bir basitleşecek unutmak dedikleri…Gerçi ben unuturum diyemiyorum…şu satırlar dahi anımsama habercisi…
Saat gecenin bilmem kaçı…üzgünüm!
Başaramadım…Oysa ne kadar yalvarmıştın “bağlanma bana ne olur “diye ilk gece…adım adım unutacağım söz…
Adım, adınla eksilecek ömrümden….
Sana yazdığım tüm satırlar armağan olsun...Hediyen olsun cümlelerce sen...
Zaman zaman bakabilir miyim gözlerine..."bir zamanlar çok sevdim bu adamı ben "diye diye...
Sonu başından belli olan bir hikaye işte...görünmüyor o aşk dedikleri kalbi kör eylediğinde...
Ben sana nasıl usul gedim...çarçabuk görünse bile...Kirpiklerim kirpiklerime değmedi ararsın diye...
O acının tarifi yok şimdi cümlelerimde...ben neyi sevmişim böyle...
Başımı göğsüne gömemediğim,gönlümce, hür nehirlerce özgür sevemediğim......
gecenin sabahı beklediği gibi beklediğim sabırla...
Eksildim eloğlu...eksildim yokluğunda...
şimdi yeditepe üzerine yeminler ediyor bu şehir...eğnim bir ben’e zarar...
Varsın olsun " diyorum..."varsın olsun"...bir dün bir bugün geçer elbet onanmaz yaralarımda...
sen yine dokun bana satırbaşı saklı sevdalıklarınla...
anımsa ama...
serdi geçti...esiverdi bozkırlarca...
"seni seviyorum adam"
artık çok uzaklarda.....
onikikasımikibinonbir/ NeNa