- 1440 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SiHiRLi ZOPAAAAA:))
Her zamanki ki gibi candostum bacimla bugünde yine teldeyiz.Mübarek sanki telgrafin tellerine konan ku$lardan birisi ben digeride o.i$ yaparken,yemek yaparken pc ye dalarken,hatta misafire hazirlik yaparken hic yanliz birakmayiz birbirimizi.Tek ba$ima mutfakda saatlerce ugra$mak hecde ho$ olmuyor valla.Can $enligi oluyor ve bende bunlari degerlendirmeyi büyük bir zevk biliyorum.Gül gül bayil,agla agla kendini dagit,yani dört mevsimi birlikde ya$atiyoruz birbirimize telden.Yine böyle takildigimiz birgün $öyle bir konu$ma gecdi aramizda ve
kiz bacim, ke$ke $imdi bizde eski genclik yillarimizda olsaydik.Ne kadar $ansli zamane gencligi, her$eyleri var.Dünya ellerinde oyuncak oldu adeta.Her istedikleri oluyor,yedikleri önlerine ,yemedikleri cöpe konuyor.Parayla sülenki oynuyorlar.Anneler babalar ellerinde kukla sanki, cekdikleri yöne itirazsizca sürüklüyorlar.Hic dü$ündünmü kiz bacim, sihirli bir$ey olsada ikimiz 25 ya$imiza geri geitsek!!
Bacim: yok kiz ben 27 ya$imda olmak isterim,cünkü benim aklim anca ozaman ba$ima gelmi$di.
Ben: peki bacim o ya$da olsaydin neler yapmak isterdin?
Bacim: Hic evlenmezdim o kesin.Ama eminim yine kar$ima bir salak cikar ve ben ona A$IK olurdum ve hayatim yine mahvolurdu.
Ben: yok kiz neden öyle hemen karamsar dü$ünüyon ay,ya$in kemale ermi$ o vakitde.Sen evlendiginde 19 ya$indaydin.27 ya$ neresi ,19 neres?.O zamana kadar yüzde altmi$ aklin ba$ina gelmi$dir leee?
Bacim: hee, kesin gelmi$dirde bendeki bu akil bu vücutda durdukca ben yine ayni ben olurum kesin bacim.
Ben: ay sende varya, daha ba$lamadan hayalimizin icine ettin haaa.Ecik $öyle ormantik dü$ün .27 ya$indasin, bekarsin,gencsin, güzelsin.Sacin ba$in yerinde.Kiri$ik nedir bilmiyon.Belin bihinin agrimiyo.Hayatdan daha bezmemi$sin.Ananla ya$iyon ama cali$ip parada kazaniyon.Yani güc sende bacim dile bakalim dileye bildigin kadar güzel günleri.
Bacim: sende varya ayni polyanna gibi oldun haaa.Kiz delirdinmi sen, nerden cikdi bu muhabbet ayol.Dogru dururken pisikolojime gecekondu in$a ettin.Zaten yuvam dagilmi$,derme cetme bir hayata tutunmaya cali$iyorum.Sen kalkmi$ beni genclik yillarima sürüklemek istiyon.Yok bacim yokk, ben sihir mihir istemiyom, para istiyom para.Anahtar kelime bu hayatda para bacim.Eskiden parayi hic sevmezdim ve oda beni sevmezdi.Ellerimde tutamadim onu.Gelene gidene yedirip durdum, gelecegimi dü$ünmeden.$imdi bak $u dü$dügüm hallere ,kimse yok yanimda, iki cocugumla Avrupanin göbeginde sefelat icinde ya$iyorum.Tenezzül edilemeyecek insanlara tenezzül eder oldum bana yardim etsinler diye.offffffffff bacim offffffffffffff, sihiri benim beynime yapsinlarda ba$dan a$agi yepisyeni acerce bi avrat olayim.
Ben: yuh bacim yuh yanii..O ne öyle fakir edebiyati yav.$unun $urasi iki dakika telde muhabbet edip biraz gönlümüzü egleyecekdik.Sen tarih yazdin anam beee.
Bacim: yazarim tabiki SIKINTIYI ben cekiyom ,sen degil.Akil vermesi kolayda ,ekmek vermesi cok zor.Bilirsin bacim bu devirde aglamayana ekmek yok.
Ben: tamam tamam anladik yok.Sen hele haber ver kele ne yapmak isterdin 27 ya$inda olsaydin tekrar?
Bacim: kiz varya zorla beni zivanadan cikartacan haaa.Napardim biliyonmu? Dünyayi gezerdim.Ülke ülke, köy köy.Ordaki insanlarla eglenir gülerdim.
Ben: inanmiyommmmmmm vallaha inanmiyom.Kiz sen daha mutfakdan cikmayi beceripde oturma odasinda bir dizi bile bakamadin ki,Dünyayimi gezecen ha?
Bacim: heee, gezecem tabiki.Yillardir ben hapsoldum dört duvar asri hapsane evimde.Giri$ ciki$lar bile kontrolden gecerdi.Anam babam vize alamadan evime misafir gelemezdi.Kaldi ki, ben di$ari cikiyim.Gezmek tozmak yasakdi.Neymi$ efendim kadin dedigin evde oturur, kemiklerinizi kirarim benden habersiz hele bi di$ariya cikin..
Ben: kiz varya bütün suc sende haa.Sen ilk ba$dan kendi fikirlerini ona kabul ettirebilseydin, belkide bunlarin hepsi ba$ina gelmezdi.Ama nerdeee, koyun bir, sen iki,kedi üc.
Bacim: heee sen dü$dün koyun gibi bi herifede söyle bakalim söyle.Sansürün akraban vede köylün olmasaydi görürdük seninde hallerini.Allahin daglisi geldi hayatimi mahvetti.Gurban olayim memleketimin insanlarina kiz.$akadan anlar,$iveni konu$ur.Pi$irdigini yalda olsa yer.Müfetti$ gibi tefdi$ edipde hayatimi belkide zindana cevirmezdi .Kader diyorum ve ba$ka bir$ey demiyorum.
Ben: offfffffffffff offffffffffff, kiz gari bana bah, biz eniyisimi bu muhabbeti burda noktalayak yosam ben sana noktayi koyacam.Kessssssssssss kessssss tra$ida,sihirli degnegin altina gec, yosam gözüne sokacam sallarken sihirli zopayi.
Bacim: ne kiziyon bee tamam, hadi sira sende..sen napardin 25 ya$inda olsaydin ?
Ben: hurraaaaaaaaaaaaaa ,Allahhhhhhhh Alllahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Bacim: hayirdir kiz, sava$mi cikdi ne diyon sen?
Ben: ne olacak uyuz, sira bana geldi diye seviniyom.$u andan itibaren bi cizik cizdim bu hayatima.Gencim ,güzelim, birazcikda özelim.Hülya i$erden ne kalir yanim var ayol.Ye$il gözler bende, saclar bende, boy posss,,
Bacim: öhö öhöööööööööö,,kendine gel yavriii boyuna göre at, yosam civcivler yemeyip ac kalacaklar haaa.
Ben: kiz bana bah kiskanma, gelirsem parcalarim, serpil cakmaklinin 2 sene yagmurda kalmi$ hali kilikli avrat.Susda ecik dinle ya,öfffffff.
Bacim: tamam tamam, eeee daha ba$ka?
Ben: dahasi ne olacak,o yilarda erkek sinege bile yan gözle bakmadim.Kiz manyah ben o ya$da sansürle zaten cokdannnnnnnnnnnn evlenmi$dim bee.Yosam 18 ya$imami geri gelsem? oda olmaz ki,okul anca bitmi$dir ve aklim daha derslerdedir lee?
Bacim: ahanda benden sana yuhhhhhhhhh.Kiz sakat 25 ya$ina gelmeyi sen istedin.Bari deki ba$lamadan önce; o yillarda ben evliydim ama sihirin etkisiyle evli olmayida hec istemezdim.Anadinmi yavrii.
Ben: anadim uyuz anadim.
Bacim: ee hadi artik ne diyeceksen dede kapatak telefonu, daha di$ doktoruna gidecem
Ben: der ve bacim di$lerini telefon elinde fircalamaya ba$lar..ha bu arada bende banyoyu temizliyom ve sira tuvaleti fircalamaya gelmi$dir.Dedimki; kiz bacim bizim wc fircasida iyice eskimi$ degimi$mem lagzim,
Bacim: yuh sana yuhhhh, kiz manyah $imdimi aklina geldi fircayi degi$direcen.$urda di$imi fircaliyom sanki wc fircasini agzima sokmu$um gibi oldu, i getttttttt,igrencsin igrenccc.
Ben: aha buyrun bu avradi buracikdan azap cekmeden bi ka$ik suda bogun.Cünkü konu$urken bogazina di$macunu kacmi$ yühehhehee.
Bacim: yemin ederim sen bir manyahsin valla hemide saf manyah.
Ben: hayirdir kiz? Ne alaka?
Bacim: ne alakasi olacak, böyle cilgin fikirler anca senin ba$iyin altinda cikar.Sihir kim? biz kim?.Gel dua edekde bundan sonraki ya$larimiz iyi gecsin anam bacim.
Ben: sanki bizde bilmiyodukda sihirlenecek diye gökden ba$imiza zopa dü$mesini bekliyoduk.O günler asla gelemez ama, biz o günlerimize gidebilirik,yalanmi?
Bacim: hee gii, essah diyon vallaha.Gidemesekde o günler gözlerimizin önünden türk filimi $eridi gibim gecdi.Hey gidi günler heyyyyyyyyyyyy.
Ben: valla ben son olarak $unu söylemek isterim.Hangi ya$da olursan ol ,eger mutluysan hec farketmez.Bak $u ajdaya, avrat anam ya$inda nerdeyse sütun gibi.
Bacim: O kadar parayi veripde bende ameliyat yapdirsaydim bende ajdar gibi olurdum
Ben: kiz Allah senin canini almasin emi.Manyah ajdar demedik ,AJDA dedik AJDAA!!
Bacim: amannnn ben ne biliyim yavrum ajdarmi, ajdami ,yosam ajurmu?.
Ben: agzin acilincada ben senin mencerinim bacim.$iirlerini isteyen olursa ben ilgilenirim diyordun.Ajdarla ajdayi bile ayirt edemiyon, mahzun kirmizi gülle,yilmaz morgülüde ayirt edemen sen ellam
Bacim: hadi canim hadi, sana kolay gelsin.Ben di$ dokturuma gidiyimde biraz aglayimda geliyim.
Ben: güle güle git bacim, güle güle.Nasilsa eve dönerken aglayacan.güle güleeeee.
YORUMLAR
Tebrikler gülümsetti yazınız...lakin yazım ve yazın kurallarına biraz daha dikkat !...selamlar
yaban gülü(gurbetbaci)
Mizah yazmak için verilen emeklere saygılıyım. Mizah ve Dialoglar üzerine öykü kurmak bir arada çok daha taktire layıktır. Siz de, dialoglarda, gereksiz tekrarlardan ve uzatmalardan kaçamamışsınız, ama denemeniz bile bendeki değerinizi yüceltir. Eski yazılarınızı da okumaya başladım... Saygıyla. (Şu dolar işaretini kullanmaktan vaz geçseniz. Biliyorum, klavyeniz Türkçe klavye değil de, ben $ yerine s tercih ederim. Biraz gıcığım da ABDye:))
yaban gülü(gurbetbaci)
"Sihir kim? biz kim?.Gel dua edekde bundan sonraki ya$larimiz iyi gecsin anam bacim."
Daha da ne desin bacınız?
O sihirli zopa ben de olsaydı ben yine aynı hataları yapacaktım kesin. O yüzden böyle iyi diyorum. Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın. Selamlar.
yaban gülü(gurbetbaci)
yaban gülü(gurbetbaci)
selam..güllerin perisi.tebrikler..hiç gülmeyen ben var ya yazını okurken güldüm kahkaha ile ha.....seni işte böyle neşeli görmek.yazılarında sevgi gülü cügü dudaklarımıza yayılarak okumak mutlu lugun en güzel yolu..yaşın ne olursa olsun kalbimdedir yerin ..sevgilerimle güller diyarından selam ve dua. larımla