Karlar altında bu gece Erzurum
sözleri bile bitti karanlığın,oysa ben sevdamı karanlığa yazmıştım...
Karlar altında bu gece Erzurum, sokaklarını belirsiz loşluk kaplamış hüzne benzeyen bir suretle ne aydınlığı ne de karanlığı andırıyor cam kenarlarında gözü yaşlı bekleyenlere...
Arafta kalan ruhlara eş bir nameyi boşaltıyor zulasından körpe bir ayrılığa sitem edercesine...Duymak veya hissetmek adına üstüne düşen tüm hayalleri de bir bir alıp gidiyor... Rüzgarlara katıyor heyecanları ve umudu savuruyor sarhoş bir bedevinin dilinden insanlığa...
Karlar altında bu gece Erzurum,sobaları tütüyor sıcacık yuvaların ve bir çocuk ısınıyor başında, belki de közlenmiş ruhların cigarasını tüttürüyor bir amca... Gözlüğü ardında ölümü bekliyor yalnızlığı ören bir teyze ansızın içini ürperten sessizliğin acısıyla...
Karlar altında bu gece Erzurum,haşmetli bir sabaha gebe kalan ıstıraplı bir yangını söndürmek için kinini kusuyor çaresizliğe biraz daha batan hazin bakışlara... Nazarında sitemden başka bir sevgiliyi taşıyan kalplere ihanetin kamçısını vuruyor ve yolunu kaybetmiş bir yosma edasıyla vurdum duymaz gençliğe ölümü sunuyor ölümsüzlük pınarlarından çaldığı damlalarla...
Karlar altında bu gece Erzurum, dudaklarında sessizliğe yazılan ağıt, tutturmuş biraz daha sensizliğe müşterek köhne bir umuda yazıyor hasreti ve ben izliyorum sadece gidişini izler gibi kayboluşunu yılların yaşlı bir bedenden akan eyvahlarla...
Karlar altında bu gece Erzurum ve buz gibi bir yalnızlık ellerimde, nasipsiz bir aşkla gözlerini hatırlıyorum ve kibritini yakıyorum seni öldürdüğüm gecenin tam ortasında,yüzleşiyorum sensizliğin buram buram soğukluğuyla...
Ne söylesem yalan olurmuş hayatta,hayal kurmak ise ayrı bir vurgun daha... Hep adının başladığı yerde silindi adım, karlar fısıldıyor karanlığı yüreğime bin ahla...sözlerime bile unutturdum acısını karanlığın.. bu gece belki de sana ihtiyacım vardır diye yazıyorum şairlikten uzak satırları gözyaşlarıyla...
Karlar altında bu gece Erzurum,neredesin yar? Her girdiğim sokakta senden kalma bir acı var. Erzurum bile yalnız değil benimde yüreğime karlar yağıyor yar...
YORUMLAR
Hissettiren bir kalemin var. Duygu yüklü ve harika bir anlatım. Kutlarım canım. Sevgilerimle.
dervişim
SAYGILARIMLA...
Karlar altında bu gece Erzurum,neredesin yar? Her girdiğim sokakta senden kalma bir acı var. Erzurum bile yalnız değil benimde yüreğime karlar yağıyor yar...
Duygularınızı ne güzel ifade etmişssiniz...
Hasret, yanlızlık kokan satırlar...
İnsanın içinin üşümesi bu olsa gerek..
Yağan kar Erzurum'a değil yüreğe yağıyor...
Çok içten samimi satırlar..
Emeğinize yüreğinize sağlık...
dervişim
SAYGILARIMLA...