- 926 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kirli siyaset temiz toplum 6 Adalet istiyorum.
Cafer KARAMAHMUT
Kirli Siyaset, Temiz Toplum 6
ADALET İSTİYORUM…
Değerli Okurlar,
Adalet kavramı, iman hakikati olarak hayatımıza ve yaşantımızın merkezine girmiştir. Adaletle hükmetmek Allah’ın emridir.
İnsanlar Allah’ın huzurunda eşit olduğu gibi, adaletin önünde de eşittir. Ancak insanların eylemleri bu eşitlik ilkesini bozabilir. Bu durum ise, insanların hür iradelerini hangi yolda kullandıklarına bağlıdır. Örneğin “teröristlerin elindeki silah tehlikeli ve zararlıdır. Masum insanların ölümüne, ocakların sönmesine, yuvaların yıkılmasına neden olur.
Vatan savunmasında polisimizin, ordumuzun, kahraman Mehmetçiklerimizin elinde ise, sulhun, güvenin, adaletin, barışın ve huzurun güvencesidir.”
İnsanların temel ölçüleri mutlaka HAK, HUKUK ve ADALET olmalıdır. Hak, hukuk ve adaletin olmadığı veya zaafa uğratıldığı zamanlarda haksızın haklı, zalimin mazlum, masumun da suçlu konumuna düştüğü veya düşürüldüğü süreçler yaşanır ve zaman zaman da yaşanmaktadır. İşte bu süreçte HAK, HUKUK ve ADALET kapsamında iman hakikati olarak yaşamımızın merkezine ADALETİ, VİCDANIMIZIN merkezine de ALLAH KORKUSUNU yerleştirmeliyiz. Hak ve hakikatten ayrılmamalıyız.
Yani zalimi mazlum, masumu da suçlu yapmamalıyız. Ülke menfaatlerini göz ardı edip, şahsi hesap ve çıkarlar peşinde olunmamalıdır. Hele dürüstlük adına YAM YAMLIK yapılmamalıdır. Hukukun üstünlüğüne inanılmalı, bir gün mutlaka adaletin tecelli edeceği bilinmeli ADALETİ kirletenlerle meşru zeminlerde hak arama kapsamında hukuk kuralları çerçevesinde mücadele edilmelidir.
Türkiye’nin Sesi Gazetesi Kamu Kurum ve Kuruluşlarında yapılan usulsüzlük
ve haksızlıkların takipcisi olacaktır.
Türkiye’nin Sesi Gazetesini takip ettiğinizde aldatıldığınızı değil, hala aldatılmakta olduğunuzu göreceksiniz.
Adil olmayan yöneticiler, Onurlu bir hayat yaşayamazlar.
Şerefle bitirilmesi gereken en ağır görev hayattır.
Asil Millet, Güçlü Devlet Büyük Türkiye…
TÜRKİYE’NİN SESİ GAZETESİ.
ADALET İSTİYORUM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.