- 461 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİD CENAZELERİ VE VAN DEPREMİ
Birileri yara kaşımak istiyor. Ayrılık yarası. Van tatvan hepsi bu ülkenin insanı. Hatası ile günahı ile müslüman insan. Onların tüm inançları tüm insanlık değer yargıları neredeyse bizle aynı ayrı gayrı yok var gösterenler ayrılıkçılar. Efendiler Osmanlılının beyliği lütfederse bey olabildikleri beylik alabilen efendiler yani beyaz Türk ve Kürtler kökleri mensup oldukları düşünülen millete ait değil (Gerçekte Türk veya Kürt değil İbrani). Onlar vadedilmişe inananlar. Müslümanı sevmeyen bu kişiler bize İsmaili diyorlar yani Hz Yakubun oğlu Hz İshak soyundan gelmiyen Yahudaya dayanmayan (güya onlar öyle). Biz onlar nezdinde insan değiliz ara sınıfız Allah sadece onları seviyor biz onlara hizmet için yaratılmışız hayvan düzeyindeyiz onlar bize ne kötülük yaparsa yapsın ilahi cezaya çarptırılmazlar (Onlar öyle inanıyor). Bize göre ise onlar lanetliler. (Kürtleri kastetmiyorum).
Yakın tarihte konuştuğum bütün beyazlar ayrılığın kaçınılmaz olduğunu söyledi bana (Benim onların aslını bilmediğimi zannederek güya beni kandıracak) Ben tezi çürütünce çok bozuldular. İnanamadılar bütün kamuoyu çalışmamaıza rağmen bunları nasıl düşünüyor dediler(içlerinden) Bu ülke bölünmeyecek bunu tüm dünya tüm insanlık bilmeli. Bölünmediği gibi kardeşimiz Araplarla birlik sağlanacak bölge barış bölgesi olacak tüm emperyal güçler bize boyun eğecek.Biz Kürtlerden Kürtler bizden asil değil asalet TAKVADA.
Bu dönemde Mehmetçiğe bağış yapanlar ( Deprem bölgesine bağış yapılmadığı yapılmak istenmediği imajı vermek bunu herkeste doğru kanaat haline getirmek isteyenler )var. Güya bunlar bağışı gürültüsüz yapıyor duyurmuyor. (Deprem bölgesine bağış yapmıyorlar imajı oluşturarak) (Halka ulaşan iletişim araçları ile öyle gösterilmek isteniyor) Mehmetçik baş tacımız Kürt olan Mehmetçik değilmi 24 Şehid Askerimizden Kürt olanı yok mu iyi bakalım. Barzaniler Talabaniler Kürde değil Ulusları İsraile hizmet ediyor. Bizde de benzer durum var.
Bir Rahmetli Turgut Özala bakalım (Hatasızdı yanlışları yoktu büyük hata yapma potansiyeli yoktu demiyorum). Rahmetli Özal öyle eleştirildi öyle aşağılanmaya çalışıldı ki bugün bunlar olmuyor. Niye bugün herşey o günden iyi mi elbette hayır eleştirilmiyor çünkü dayatılan proğrama harfiyen uyma sözü verilmiş (Güya bu yolu onlar kötü niyetle istiyor ama bize rahmet olacak diyen saf dil Müslümanlar yok değil)
Bugün yazılan çizilen varmış gibi gösterilen vurdumduymazlık Türk kanı taşıyanda değil yardımların azlığı Türklük Kürtlük meselesini kaşımak isteyen ve Türkiye ekonomisinin en az yüzde seksenine sahip beyazların yardım etmeyip yardım yapılmıyor gösterek ülkeyi bölmek istemelerinde. Gerçek Türk halkı zengin olmaduğı için vereceği mebla düşüktür sonuçta maddi değer düşük olacaktır ama verecektir ve vermektedir kimse oh iyi oldu demiyecektir. Türk insanı Kin gütmez. Bende yardım etmedim onlara düşmanlığımdan sevmediğimden değil Cumada diyanete veririm dedim Cumaya gidemedim ondan Ama muhakkak onlara mebla olarak çok olmasada yardım göndereceğim bunu gönülden söylüyorum Düşmanlık ederek onlara yardım göndermez isem muhakkak ALLAH bana daha büyüğünü verecektir. O kardeşlerimizden beklediğimiz sadece biraz daha kibar aklı başında insan olmaları dağıtılan yardımların düzgün olarak dağıtılmasına özen göstermeleridir.
Unutmayalım Şehidlerin Türkü Kürdü Lazı Çerkezi hepsi bir. Ayrılmayalım ayrışmaya izin vermeyelim. İlahi huzurda milletinden dolayı cennete gideceğini düşünen dünyada sadece bir etnik grup var. (Türk Kürd Laz Çerkez değil)
Unutmayalım Şehidliğin en Üst mertebesi VATANI KORURKENDİR, ama depremde ölenlerde İmanlı ise ŞEHİDDİR (İLAHİ HUZURDA). Ne mutlu Şehid olmuşlara.Gerçek yaşayan ölmeyen onlar. Cennete Gidenlerden sadece şehidler tekrar dünyaya gelmeyi isteyecek bunu unutmayalım