- 1044 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Allah'ım, Aklımı Koru!!!
BİR YORUM:
Ben de şaştım; Cumhûriyet Bayramı törenlerinin iptal edildiğine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"CÜMLE ÂLEM ŞAŞIYOR
“O” içimde yaşıyor!
Çile baştan aşıyor,
Bu mu şiir demeyin,
Bardak doldu taşıyor! ..
..."kartaltepe
w.edebiyatdefteri.com/siir/528114/siir
"28 Ekim 2011 CUMA
Resmî Gazete
Sayı : 28098
GENELGE
Başbakanlıktan:
Konu : 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı
GENELGE
2011/19
23 Ekim 2011 tarihinde Van ili ve çevresinde meydana gelen deprem felaketi nedeniyle 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama törenlerinin sadece çelenk koyma ve tebrikleri kabul törenleri şeklinde icra edilmesi; tören geçişi, resepsiyon gibi diğer kutlama faaliyetlerinin yapılmaması uygun görülmüştür.
Bilgilerini ve gereğini rica ederim.
Recep Tayyip ERDOĞAN
Başbakan"
www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?home=www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/10/20111028.htm&main=www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/10/20111028.htm
/
www.haberler.com/sozcu-gazetesi/
Yıl: 5, Sayı: 1586, 29.10.2011 Cumartesi, Sayfa: 1’de.
YORUMLAR
23 Nisan Çocuk ve 19 Mayıs Atatürk'ü anma ve Gençlik ve Spor Bayramları da aynı gazâba uğradı... Stad törenleri yapılmadı; oysa, deprem de olmadı...
Cahil kalmadı memlekette, 7 yaşındaki çocuk, daha yalan yutmuyor!.. gözü doymayanlar, Devlet dairelerinde (T.C.) yazı ibâresini, yer- yer kaldırdı, itiraz edilen yerlerde tabelâlara yeniden eklendi...
Kimsenin karşısında deli yok!.
Allah, O Şehîde verilmeyen değeri, ilk önce benden sorsun... sonra, lâzımgelenden.
17 ŞUBAT 2014
kadiryeter
Bu ilk değil, neden abartıyorsunuz.
"30 Ağustos 1999/ Milliyet Gazetesi
Bayram kutlamaları deprem acısı nedeniyle iptal edildi.Sadece Anıtkabir ziyareti var 30 Ağustos Zafer Bayramı'nda her yıl 19 Mayıs Stadı'nda yapılan geçit töreni bu kez gerçekleştirilmeyecek."
Cumhuriyet törenler yapılmadı diye yıkılmaz ama, cumhur incinirse, cumhuriyet zedelenir...
kadiryeter
Efendim; yorumunuz için çok teşekkür ederim... özellikle, naklettiğiniz bilgi için:
"30 Ağustos 1999/ Milliyet Gazetesi
Bayram kutlamaları deprem acısı nedeniyle iptal edildi.Sadece Anıtkabir ziyareti var 30 Ağustos Zafer Bayramı'nda her yıl 19 Mayıs Stadı'nda yapılan geçit töreni bu kez gerçekleştirilmeyecek."
Türkiye Cumhûriyeti Devleti'nin Cumhûriyet Bayramı törenlerini yapmaya kaç tâne 19 Mayıs Stadı var...
İl, İlçe ve Beldelerimizi de sayarsak, kaç adet tören iptal edilmiştir?
Yorumunuzdaki bilgiyi başımın üstüne tac yaparım ve bu kararı alanları gönülden tebrik ederim... sözüm, Türkiye Çapında toplu alınan karâradır.
Tekrar teşekkürlerimi bildirir, Saygı ile Selâm ederim; Efendim... Sağolun.
kadiryeter
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=86616
Aynur Engindeniz 29 Ekim 2011 Cumartesi 16:57:59
Aynur Engindeniz
Her zamanki gibi hakkımızda hayırlısı diyorum. Saygılar.
kadiryeter
Bu sabah, saat: 10.05'de, tören alanına gittim ve iki şeye şahid oldum: Alay Komutanı ve Belediye Başkanının Valilik Makâmından çıkıp resmî arabalarına bindiklerini ve Tören alanında, Bayramlarda kurulan düzenin bugün kurulmadığı ve yerinden trafiğin kesintisiz işlediğini.
Târih bunu yazacak...
Cevâben yazdığınız a ve t harfleri ile başlayan iki kelimeyi, düşünmek ve yazmaktan imtinâ ederim; Efendim.
Düğünde, gelin hanıma bileziği takmakla göndermek arasında fark olduğunu tabîi ki, bilirsiniz.
Allah'a dua mı edelim; her bayram öncesi bir deprem yaşamayalım; yoksa, 200 yıl boyunca bayram kutlaması bu haklı sebeplere dayandırılarak yapılamayacak!
Vatanseverliğinize minned duyuyorum...
Heyecanımı bağışlayın...
Saygım ve Selâmımla uğurladım.
kadiryeter
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=86616
Râzı 29 Ekim 2011 Cumartesi 15:04:46
Râzı.
sanırım anlaştık...
Biraz katılıyorum, törenler yapılmalıydı ama resepsiyonun iptal edilmesi, eğer eğlence yapılacaksa doğru.
Fakat resepsiyonda güncel bir sohbette programlanabilirdi..
Ne demiştik: bir bilinmeze doğru sürüklenirken nesil
: bıçak çoktan kemiğe dayanırken velhasıl
Cumhuriyet bir nimettir, ekmek gibi aş gibi
Cumhuriyeti es geçmek felakete götürür
saygılarımla