- 976 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
♥♥♥♥♥♥ ZİLHİCCE ORUCU ♥♥♥♥♥♥
"ZİLHİCCENİN İLK GÜNLERİNDE TUTULAN ORUÇ, BİR YIL ORUÇ TUTMAYA, BİR GECESİNİ İHYA ETMEK TE KADİR GECESİNİ İHYA ETMEYE BEDELDİR." (İbni Mace)
"ZİLHİCCENİN İLK ON GECESİNDE YAPILAN AMEL İÇİN 700 MİSLİ SEVAP VERİLİR." (Beyheki)
...
"ZİLHİCCENİN İLK DOKUZ GÜNÜNDE ORUÇ TUTAN, HER GÜNÜ İÇİN, HELAL MALINDAN YÜZ KÖLE AZAD ETMİŞ VEYA ALLAH YOLUNDAKİ MÜCAHİTLERE YÜZ AT VERMİŞ VEYA KABE’YE KURBAN İÇİN YÜZ DEVE GÖNDERMİŞ GİBİ SEVABA KAVUŞUR." (R.Nasihin)
"ALLAH İNDİNDE ZİLHİCCENİN İLK ON GÜNÜNDE YAPILAN AMELLERDEN DAHA KIYMETLİSİ YOKTUR. BU GÜNLERDE TESBİHİ, TAHMİDİ, TEHLİLİ VE TEKBİRİ ÇOK SÖYLEYİN." (Taberani)
TESBİH: SÜBHANELLAH.
TAHMİD: ELHAMDÜLİLLAH.
TEHLİL: LA İLAHE İLLALLAH.
TEKBİR: ALLAHU EKBER, Demektir.
"ZİLHİCCENİN İLK 9 GÜNÜ ORUÇ TUTMALI, ÇOK SADAKA VERMELİ VE ÇOK DUA VE İSTİĞFAR ETMELİDİR. ÇÜNKÜ MUHAMMED (S.A.V.) ( BU ON GÜNÜN HAYIR VE BEREKETİNDEN MAHRUM KALANA YAZIKLAR OLSUN ) BUYURDU."
"ZİLHİCCENİN İLK 9 GÜNÜ ORUÇ TUTANIN ÖMRÜ BEREKETLİ OLUR, MALI ÇOĞALIR, ÇOLUK ÇOCUĞU BELALARDAN MUHAFAZA OLUNUR, GÜNAHLARI AFFOLUR, İYİLİKLERİNE KAT KAT SEVAP VERİLİR, ÖLÜRKEN KOLAY CAN VERİR, KABRİ AYDINLANIR, MİZANDA SEVABI AĞIR GELİR VE CENNETTE YÜKSEK DERECELERE KAVUŞUR."
MANEVİ KARİYER İÇİN BİZLERE SUNULAN BU FIRSAT GÜNLERİNİ DEĞERLENDİRENLERDEN OLMAK DİLEĞİYLE...
ON GÜN SÜRECEK OLAN ZİLHECCE GÜNLERİNİZ MÜBAREK OLSUN !
edeb-i
YORUMLAR
Edeb-i Şiirsel
alabilene ne mutlu