Benimki de laf işte
Rakamlar sürekli değişiyor. 200’ün üstünde ölü 1000’nin üstünde yaralı var.
Devlet büyüklerimiz her zaman yaptığı gibi taziye mesajları yayınlıyor bölgeyi ziyaret ediyor.
Yardım kuruluşları bölgeye yardım götürüyor bunun dışında vatandaş elinden ne geliyorsa yapmaya çalışıyor.
Yitip giden hayatlar, sönen ocaklar ve çok sayıda yaralı...
Bir daha asla hayatları eskisi gibi olmayacak. Tıpkı Marmara depremini yaşayanlar gibi...
Marmara dedim de İstanbul’da beklenen büyük bir deprem sözkonusu. Hem de yıllardır bekleniyor ama sadece bekleniyor. Önlem alınıyor mu tartışılır...
Afet merkezi belirlemek, ceset torbası temin etmek önlemden sayılır mı bilmem!
Benimki de laf işte.... Allah’a havale ederiz olur biter. Her zaman yaptığımız gibi...
Vatandaş olarak gamsızız gamsız. Kendi işimizi kendimiz takip etmiyoruz araştırmıyoruz sorgulamıyoruz. Üstelik bu gamsızlığımızı canımızla ödeyeceğimizi bile bile...
Öyle gamsızız öyle kolaycıyız ve öyle komik bir milletiz ki onun sözlerini dikkate almak yerine adamı en seksi erkek seçiyoruz.
Tabii bizim de deprem bilimcinin de tek ihtiyacımız olan şey... seksi olmak...
Seksi erkeğimizi de seçtiğimize göre artık karada ölüm yok bize...
:( Depremde hayatını kaybedenlere rahmet yaralılara acil şifalar diliyorum.
Şehitlerimizin de ruhu şad olsun...
YORUMLAR
Ya ben saf mıyım diye düşünüyorum bazen
Başbakan Ülke genelinde ki tüm kaçak yapıları yıkacağız diyo
İyi de yıkın nasıl olsa vatandaş oturuyo oralarda
.e BE KARDEŞİM...
Yurt binaları,okullar,hastaneler kamu binaları da yıkılıyor.Bunların çürük olanlarını da vatandaş olarak biz mi yıktıralım.
O ceza evinin duvarı kartondan mı yapıldı.
Söz Kamu binası olunca vur abalıya
Konu Devlet binası olunca cık çıkmasın
Yok böle bişi yaaa....Moralim bozuluyo
En iyisi ben bu konuyu köşemde yazayım
Depremde hayatını kaybedenlere rahmet,yaralılara acil şifa dileklerimle
Hayırlı geceler sayın yazarım
adam seksi napalım allahın bildiğini kuldan mı saklayacaz ışıkara idolümüz hepimiz biraz kambur yürürüz o yüzden,lafını bilde konuş cahil yazar...
savrulmalar
Esma KAHRAMAN
ay Işıkara ay!
Yardım gönderirsin adresi bulmaz,
Para yatırırsın, başka hesaba gider,
İnşallah tüm dualarız yerini bulur.
A M İ N
Esma KAHRAMAN
Amin.
Gamsız ve duyarsız olduk evet.
Bunu görmek için uzağa gitmeye de gerek yok üstelik, sitemizdeki şiir başlıklarına bakmak yeter, yine vıcık vıcık aşk akıyor çoğundan.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
Ne diyeyim bilmiyorum ki. Güldürdün.
Tabii bizim de deprem bilimcinin de (bilincinde, desen) tek ihtiyacımız olan şey... seksi olmak...
Düşündüm de, deprem enkazı altında kurtarılmayı bekleyen, üstelik seksi olan birini!
Ayyy durun, canlı yayınsa, deprem için hazırladığım pembe çorapları giyeyim. Yok Akut başkanı Nasuh Mahruki ise burnumu sileyim….
Esma KAHRAMAN
Amin diyeyim hocam...
Herşeyin sonu her zamanki gibi toprak oluyor.
Ben toprağımıza sahip çıkalım demek istiyorum...
Saygımla...