- 1094 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
EMPATİ KURAMIYORUZ
Maalesef kaybetmeden aglamıyor,kayıp etmeden deger bilmiyoruz.
Ve algılayamıyoruz elimizdekinin ne kadar önemli oldugunu,olmassa olmaz oldugunu.
Yanımızda iken üzer kırar,hırpalar ve yıpratırız her fırsatta..
Kırıp geçiririz,incitip üzeriz
kalbini paramparça edip,sorada hiç bir şey olmamış gibi her şeyin normal olmasını bekleriz.
Haksızlık degilmî bu?
Biraz empati kursan!
Kırmaktan çekinmedigimiz sevdiklerimizin yerine koysak kendimizi,
belki bu kadar yıpratmazdık karşımızdakini.
Her insanın inişleri çıkışları,her insanın hatalari vardır ama bu dünyanın sonu degil.!
Karşındaki de insan sonuçta onunda kendine göre dogruları,yaşamak istedigi bir zamanı vardır.
Bazen haddimîzi aşıyoruz olmadık sebepten, olmadık şeyler çıkarıp üzüyoruz sevdiklerimizi.
Sonrada nasıl yaptım deyip kendi kendimizi yîyiyoruz.
Diyorumki;
Empati kurmayı denemeliyiz mutlaka
FİLİZ.K.AKÇAY
YORUMLAR
Değerli şairim ve usta kalem,yazınızı dikkatle okudum ve beğendim.Çok güzel ve günümüz gerçeklerini ortaya koyan acı yaşamları dile getirmişsniz.Nereden aklınıza geldi böyle bir yazı yazmak?Adeta benim yaşadıklarımı dile getirmişsiniz.Kıra kıra kıracak gönül bırakmadı bende.Bunları yapıyor ve yaptıklarını inkar ediyor.Böylesine ne yapılır bende bilemez oldum.Adeta içimdeki yarayı kanattınız.Allah'ın adaleti büyük diyor,başka bir şey diyemiyorum.Saygılarımla dost kalem.
Küskün şair
Kimse kimseyi anlamıyor ve anlamak için çaba sarfetmiyor efendim saygılar
Konu başlığı ve içeriği güzel olmuş.
Adına ister "empati",ister "duygudaşlık" isterse de "hemhal" olmak diyelim,sonuç değişmiyor çünkü...
Başlık şundan önemli:Empatik olamayınca antipatik olma tehlikesi kapıdadır!