Doluşun Dünyayı Kurtarıyoruz !
Herkes bir tutturmuş: ’’aman sensiz olmaz’’ yok ’’o olmadan yaşanmaz.’’Yaşanır efendim hemde öyle güzel ve huzurlu yaşarsın ki sana bakan gözler faltaşı olur.
Hem kalbe söz geçirmekte öyle üzerine milyon tane kitap yazılacak,orda burda üzerine tartışmalar yapılıcak bir konu değil zannımca.Nasıl ki artık pırasa yemiycem diyip bu kararıma şiddetle uyabiliyorsam; Vazgeç gönülll... diyip onuda unutabilirim pekala.
Daha pırasa yemezken,kırk defa aynı kişinin kazığını yemek niye ?Ha yok siz eski sevgilinizin özellikle en yakın arkadaşlarınızla tatlandırdığı görüntüyü görmeye açsanız buyrun afiyet olsun.Hatta üzerine buz gibi ’sadece arkadaşız’ sudan bahanesi benden size gelsin.
Aman bunu yazanda ne duygusuzmuş ! Sen ne anlarsın be aşktan ! diyen sitemleriniz kapımı çalarken,ışıkları söndürüp evde yokum numarasına yatıyorum.Artık kalbimizle beynimizi ayrı ayrı kefeye kymayı öğrenmemiz derek.Kalp ister beyin iter,beyin sever kalp şey yapar.(anlayın işte canım) Sevgilisi varken Andriyana Lima’ya taş çıkartan ayrıldıktan sonra evden çirkin Betty olarak çıkan kızlar tanıyorum.Yapmayın arkadaşlar ne kendinize ne de metroda yüzünüze bakmak zorunda olan bize.Noldu kendini mahvetmişsin,sivilcelerin bayram etmiş sıfatına sevgilim dediğin uğruna ölüp bittiğin geri mi döndü ?Hayır.E nedir o zaman bu kızların çilesi.Çok samimi söylüyorum kendinize biraz değer verin artık kızlar.Allah aşkına hepiniz gidenin ardından hiçbir şeye değmezmişsin tüü ! diyip daha yeni firenç yaptırdığınız tırnaklarınızı yemeye başlamıyor musunuz ?Ama ne yaparsanız yapın çoğunlukla bir sonuç alamıyorsunuz.
Uzun lafın kısası yoktur.Söyleyecek birçok şey bulabilirim fakat sizi daha fazla sıkmayım diyorum. ’’İnsan isterse kalp her şeyden vazgeçer.’’