BİZ OLALIM TERÖR ve DAYATMALAR
BİZ OLALIM TERÖR ve DAYATMALAR
Önceki gün 24 askerimiz şehit edildi. Kan ağladık. Yüreğimiz yürekler yandı. Terör (başıbozukluk başıbozuklara) ve P.K.K ya lanet yağdı yer yer biliinçli veya bilinçsizce olaylar Kürt kökenlilere mal edildi. Evet doğru P.K.K örgütünde Kürtlerin diğerlerine göre sayısal olarak çok olduğu bilinen gerçektir. Ancak yaşananları sadece teröre (başıbozukluğa) bulaşmış Kürtler içindede azınlık olan Kürtlere bağlamak Cehalet değil daha ilerisi echeliyettir kara cahilliktir. Silah tutan ateş edenlerin büyük çoğunluğu Kürt kökenli olması olayların tertipçisi planlayıcısı Kürt olduğu anlamına gelmez.
Defalarca P.K.K taşeron örgüt olduğu vurgulanmasına rağmen bu olayda bu gerçek basının büyük bolümü tarafından göz ardı edilmiş ve olay P.K.K Kürt eksenine sıkıştırılmıştır. Bu olayı P.K.K nın daha çok Anayasal hak koparma veya belli bölgede Kürt devleti kurma yolunda girişim çaba olarak yorumlayan büyük yorumcu!!! köşe yazarı !!! F.K nın müslüman görüntüsünde ajan provakatör olduğunu duymuştuk bu sözleri bunun kesin delili oldu. Ayrıca benzer şekilde benzer sözleri birbirine fikir olarak yakın kanallardan duymak bizi bu kanalların da baskı ve veya satılmış satın alınmış olduğunu düşündürdü. Zaten herhalde satılmamış kalem nerdeyse yok gibidir bu tüm gazteler için geçerli olup farklı fikirler varmışı oluşturabilmek kontrölü elinde tutmanın önemli bir yöntemidir. Bizden miş gibi yapan insanları gazteleri kanalları artık dinlemeyelim okumuyalım izlemeyelim
Gerçek bir yaklaşımı bir kanalda duydum şunu diyordu şahıs 8 noktada aynı anda eş zamanlı operasyonu P.K.K gibi bir örgütün planlaması yapması imkan dahilinde değildir. Bunu Türk Polis Teşkilatı ki en iyi organize olabilecek örgütlenmelerden biridir zor sağlayabilir P.K.K gibi örgüt için imkansızdır (Başka eller karışıp olayı planlayıp örgütlemedikçe göstere göstere gelen saldırı görmezden gelinmedikçe) Bilinen gerçek açıkça olmasada dile getiriliyordu. Alkışladım alkışladım. Faturayı koruculara kesmek ahmaklığın öte noktası olur koruculuğu kaldırmak koruculukla bu işi çözmeye kalkmaktan daha büyük aptallıktır. Koruculuk sadece kısmı bilgi destek unsur anlamında devam etmelidir.
Hangi kaynakta okuduğumu bilmiyorum kaynağı tekrar bulup kaynakça yapmak için epey aradım ama bulamadım. Terör kelimesi İsrail için savaşan anlamına geliyormuş. İsrail toplumu kabalaya inanır ve çok önem verir. Kabalada büyüyü sözler düşünceler ve eylemler meydana getirir. Tüm insanlık terör demekle kendi zihninde kötü bir imge canlandırsada lanetler yağdırsada kelimenin doğuşu ve doğası gereği İsraile İsrail oğullarına hizmet ediyor.
Önce bu terör kelimesini dilimizden çıkaralım başıbozuklar diyelim bu dua olsun bizim için başıbozuklar başsızlar kelimelerimiz onları dua planında bitirsin onları. Zaten hareket taarruz mevcut. Askerin yaptığı her saldırıya operasyon değil zafer müdahalesi diyelim askerimiz zafer kazansın muzaffer olsun. Kelimelerlede düşmanı yenelim.Avrupanın Hıristiyan Yahudi kaynaklı kelimelerini temiz kendi öz kelimelerimiz ile değiştirelim.
Birileri bu kelimeler Arapça derse biz de bize malolmuş temiz kelimelerin kökünün ne olduğunun önemli olmadığını şerefli kelimelerin hangi milletten gelirse gelsin kabulümüz olduğunu Arabların bizim öz kardeşimiz olduğunu İsmaili olduğunu kabul ve ilan edelim. Biz arkadan vuranlara düşman olalım tüm Araba değil. Habil Kabilde kardeşti başka kardeşleride vardı bir kardeş diğerini vurdu diye kardeşler birbirine duşman mı olmalı suçlu bulunmalı yapılacak olan ona aittir diğerlerini bağlamaz. Türk askeri Arap yarımadasını terk ederken gitmeyin diyen Arapları görelim.
Efendinin yazarı Hüseyin Soner Yalçın (Kendine verilen belgeleri düzene koyma kendi adı ile basma cesaretini gösteren) sizin Başbakanınız Milletvekiliniz varmı diye soruyordu sorular çoktu ama şimdi yazsaydı muhtemelen sizin toplumun şu şu değerlerini sömüren şu şu değerlere sahip olmadığı inanmadığı halde o değerlerin çok samimisi gibi görünen o değerleri kendi benimsemediği halde, benimseyen topluma önder olmaya yakın yönlendirebilen akrabanız varmı diye eklerdi. Biz Hüseyin Soner Yalçının kitabı hatasız kasıtlı yazıları yok demiyoruz o kitabın doğrularının olduğunu biliyoruz yanlışlarını da ayıklamamız gerektiğne inanaıyoruz onuda birikimlerimiz bize sağlayacaktır. Derlemeler bir kişiden alınmaz tehdit ve zorlanma altında basım için derlemelerin içindekilerin ayrılması tasnifi sıkıntılı durum oluşturabileceği bir gerçektir. Bu nedenle bu durumda kar zarar hesabı yapılır.
Evet bugün halimiz budur bizim değer dediğimiz şeyler onlar için toplum bilimi olmuş sosyoloji olmuş din bilimi olmuş toplumu yönlendirirken çizilen çizginin dışına çıklıdığında kenarında olunduğunda biz olmıyacağımızı bilenler bizi ya çizginin kenarında ya uzağında tutmayı başarmışlardır. Bizi biz olmaktan çıkardıktan sonra da zaferleri çok kolay olmuştur.
Bir Anayasa kavgasıdır gidiyor. Yapılsa ne değişecek dünkü bozuk düzen bu yapılınca düzelecek mi yoksa birileri nası isterse öyle mi algılanacak “Namaza yaklaşmayın” gibi sorhoşluk kısmı çıkarılacak mı her zaman sarhoşluk kısmı çıkarılacaktır toplum bunu bilmeli. İngiltere bizden daha eski bir toplum topluluk değil onların anayasası yok toplumsal normları var onların sistemi iyi demiyorum onlardada yaklaşmayın kısmı muhakkak var önemli olan doğruyu yazmak değil bulmak ve uygulamak yazmadan da doğrular bulunup açıklanabilir. Ordan burdan alınan yasaları toplum bilmez benimsemez ama toplumunun değerlerini benimsemesi zorunludur yoksa yalnız kalır. Dunyanın benimsediği yanlışları milletimize doğru diye zorla kabul ettirmek millete yapılan en büyük ihanettir.
Ordan burdan alınan yasalarla ve yorumlarla tüm toplum yalnızlaştırıldı. Toplum Anayasa ile yönetilmiyor olaylar anayasa ile taçlandrılmıyor ki Kanun hükmünde kararnamaeler Anayasanın üstünde seyrettiği çok oluyor. Toplumsal eşitliğe vurgu yapan Anayasa kişisel vurgunları kanun hükmünde kararname ile delinmesine izin veriyor Pardon Anayasa değil birileri veriyor yoksa yazılı metinlerin kendi uygulama gücü yok uygulayıcılar bunu gerçekleştiriyor.
Gelin anabaşlıklarını İsrail oğullarının belirlediği biraraya gelmez insanları bir araya getirip yaptığı Anayasanın yerine toplumun değerlerini baştacı yapan yasaları yüksek sesle sokağa çıkarak isteyelim ve diyelim ki Yasa ve Anayasa metinleri yazılı kararlar insanlara her sonuç açıklamada ayrıntılı olarak basılıp verilsin