- 1311 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
___24 MEHMET___
24 Şehit,bu son olacakmı ?koca bir bilinmezlik.Bu gidişle son olacağada benzemiyor,son olması temennim,herkes bu ülkeyi yok etmek için el birliği yapmış imece usulü çalışıyor adeta,yakın zamanda başlayan arap baharı bu gün Kaddafi’nin öldürülmesi ile son buldu,arap halkının canı bizden çokmu yanmıştı yoksa?ya bir hafta önce yapılan ve haber bültenlerinde flaş haber olarak geçen bir israil askerine karşılık bin filistinlinin takası,benim bir gecede yirmi dört vatan evladım,fidanım yıkılıyor ama verilen sadece nasihat,fazla uzağa gitmeyelim,daha mübarek ramazan ayı içinde on iki şehit ve söylenen sözler şuan gibi aklımda,mübarek ayın yüzü hürmetine can yakmayacağız ama bayram sonrası tepkimiz çok sert olacak denildi ve oracıkta kaldı,kanları yerde kalmayacak denildi kan gölü oluştu her yer,dünü unutmada o kadar mükemmelizki,bir haftalık kahraman olarak kalacak vatanımın evlatları ve bir hafta şehitler ölmez vatan bölünmez nidalarıyla yürünecek, her yere bayraklar asılacak,bir hafta sonra hiç bir şey olmamış gibi yeni bir olaya kadar böyle kalacak,bir kaç yürek yangınını söndürmeye yönelik operasyon sonra nutuklar,her şey eskiye dönecek vatan sağolsunlarla,ama şehit veren ailelerin yürek yanğını ömür boyu sürecek.Hani anaların göz yaşlarını dindirmek için referanduma gidilmişti,daha fazla özgürlüktü,insan haklarıydı amaç!ama özgürlüğü kısıtlanan,insanlık hakları gaspedilen sırtından vurulan gariban mehmetlerim,daha fazla öldürme,ana dilde eğitim diyerek salyasını akıtan,kömürü alan,yeşil kartı sahiplenen ise insan kanına susamış katiller.Hepimizin dikkatini çekmiştir,tüm şehitlerimizin sıvasız derme çatma evlerde ikamet ettikleri yani hepsi gariban aile çocukları olması,kimisinin evinin elektriğinin kesik olması,şehit haberinin alındığı gün utanma belası elektrik veriliyor haneye,bu ne yaman çelişki böyle!ben daha nişantaşı veya teşvikiye camilerinden şehit er cenazesine rastlamadım,yönetenlerin evlatları yöneten oluyor demekki,babasının oğulları yani,ama garibana ölürsen şehit,kalırsan gazi diyerek Allah Allah nidalarıyla ölüme yolluyoruz.Benim yirmi dört gariban mehmedim bir israil askeri kadar etmiyor anlaşılan ona yanıyorum,cahil ortadoğu insanı kadar cesur değiliz bunuda kınıyorum.Üçüncü iktidar dönemini yaşayan hükümet acil olarak yakınmalardan vazgeçip’’’düne kadar apo’yla görüşmemizi ispat edemezseniz’’’ deyip kutsal degerleri ayaklar altına alanlardan acil çözüm bekliyor TÜRK milleti.
Komşularla sıfır sorun diyerek başlayıp içinden çıkılmaz hale gelen dış politikadan,pkk kato dağına sıkıştı diyen iç poitikaya kadar sorunlar yumağı haline gelen,asker sivil tartışmalarını ve askerimizin üzerinden kirli ellerin çektirilerek,şanlı şerefli askerimizin görevine dönmesine kadar,devlet herkesle görüşür demeyip bin yıllık devlet geleneği olan ülkemin onurunun kurtarılmasını ve tüm şehitlerimize Allah’tan rahmet,ailelerine baş sağlığı diliyorum.
YORUMLAR
bayramın seyranın azın çoğun zamanın bir önemi yok ölüm için zulum için.farkındalık öylesine güzelki hepimiz farkındayız bu kötü gidişin dışa bağımlı br devlet oluşun...
bırakalım bu bilinçsizce silahlanma ve düşünce savaşını gelin birlik olalım. insan sevgisi ile dolalım hayatın tadına varalım bir erkek çoçuğumuz olduğunda askerliğini düşünmeyelim
kardeşim yüreğinden düşen bu cümlelerin yorgunluğunu taşıyan ellerine sağlık
Maalesef kendini düşünen yöneticiler,işleri güçleri dünyalık toplamak,yaşadıklarımız aslında çöküşün ayak sesleri önce çatırdar,sonra büyük gürültü sonrada yok oluş,
eser sahibini kutlarım,
saygıyla
Ya Tabe Volim
Sevgi ve saygılarımı bırakıyorum.