- 2066 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
ŞEHİTLER ÖLMEZ,,VATAN BÖLÜNMEZ.
[ kalin ] bugün bir video seyrettim video yu izlerken irkildim gerçekten,gencecik bir kadın,daha baharını yaşamamış,hayattan tat almamış,bir takım çapulcu tarafından kandırılıp,önce içki,sonra esrar alemine zorla alıştırılmış,ve dağlara salınmış,gözlere dikkat ettinizmi bilmiyorum..o gözler o kızın gözleri sananlar bence çok yanılıyorlar,yanılırlar.allah herkese akıl fikir vermiş,bu kızın anne babası da kandırılmış,belli,bunlara bu vaziyete gelene kadar, herkes neredeydi.bunların kökü kazınmalı,mutlaka kazınmalı,ama önce elebaşları ele geçirilmeli,öyle lafla peynır gemisini kimse döndüremez,siyasetciler işlerini çok iyi yapmalı,parti uğruna ,oy uğruna yandaş kazanmak uğruna değil,vatanı uğruna canlarını feda edebilmeli.kimse ahkâm kesmesin,,bu şehitlerimizin hakkını kim verecek,yaptığımız en güzel şey,her şehidimin arkasından taziye dilemek,başka ..başka yok.herkes aklını başına alsın,vatan ’DUR’diyen olmazsa elimizden kayıp gidecek,benden söylemesi,sorumlularına,ihmali olanlara,beş kuruş menfaati uyruna göz göre göre vatanı satanlara hakkımı helal etmiyorum,onları meclisin değil,,ALLAH’ın yüce divanına havale ediyorum.şehitlerimize allah tan rahmet kederli ailelerine baş sağlığı diliyorum,SAYGILAR SUNUYORUM. MEHMET SANCAK...DUYGULARIN ŞAİRİ BOYABAT.LI.,
****************BU VATANA SAHİP ÇIK**********************ESER:Mehmet SANCAK*********************
üstünde yürüdüğün,havasını aldığın
binlerce güzellikten her gün faydalandığın
el alem savaşırken sen keyfini çattığın;
aklım ermez kardeşim ,bu VATANA sahip çık.
bu cennet vatanda dünyaya geldin
kıymetini bilmelisin ona sahip çık,
yurtta sulh cihanda sulh derdi ATATÜRK
aklım ermez VATAN ’ına sahip çık.
analar ağlıyor,genç yürekler kararıyor..!
menfaatler uğrunda vatan parçalanıyor,
hergün ateş düşüyor,yürekler hep yanmasın.
aklım ermez kardesim bu vatana sahip çık.
al kanlara büründük bu vatanı alırken
yüreğimizi, koyduk cephede savaşırken
tarih bizden bahseder ayırmayız dil,din,ırk
aklım ermez kardeşim, bu VATAN’ a sahip çık.
bayrağımız inmesin ezanımız dinmesin
elele verelim ki bu vatan bölünmesin
çocuklara öğretin herkez MARŞ ı söylesin;
aklım ermez kardeşim vatanına sahip çık.
ey VATAN ’ım korkma TÜRK gençliği emrinde
bütün dünya eğilecek dizlerinin dibinde,
ermeni si , fransız ı , yunan lısı...her kimse;
dalgalanacak elbet, bayrağımız göklerde.
aklım ermez, bu VATAN’ a sahip çık.
( Duyguların Şairi )
boyabat.lı
YORUMLAR
GODAMANLAR ÖLMEZ, TOPRAKLAR DA GODAMANLAR ARASINDAN BAŞKA KİMSEYLE BÖLÜNMEZ. Slogan değişsin artık. Çünkü askerler ölüyor, topraklar da hergün biraz daha godamanlar arasında bölünüyor.
Gerçek olan sadece ateş düştüğü yeri yakar, sadece ölen evlatların analarının ciğeri yanar. Millet cenaze kaldırılırken alışılagelmiş sloganlar atar, ‘’kahrolsun pkk, şehitler ölmez - vatan bölünmez’’ falan filan. Cenazeden sonra artık o şehit sadece yakınlarını, aile efradını ilgilendirir. O vatan için değil, ailesi için şehittir artık... Ertesi gün geçer tv karşına, bugün -kuzey güney- yarın –fatmagül- diğergün -feriha- derken hayat devam eder, nasılsa hep bir yerde bir şölen, bir eğlence vardır.
Toplum insanı alınan canların, dökülen kanların niçin döküldüğünden bihaber, yeniden yaşamaya devam eder, ta ki başka bir yuva yeni bir şehit haberiyle sarsılana kadar.
Duyarlı toplum kalmadı, gitgide hainleşiyoruz, git gide sorumsuzlaşıyor, duygusuzlaşıyoruz. Olan garibanın çoçuğuna oluyor, EY YERİN GÖĞÜN SAHİBİGODAMANLAR size noluyor ki, sizin zenginliğiniz zirve yapmış, siz bu akşam ağzınızın tadı için endişelenirsiniz, ne yesek acaba, hangi tatlıyı üstüne lop etsek. Sadece şehit haberini aldığınız gün vah vah dersiniz, bugün üzülüp yas tutarsınız, yarın altınızdaki bilmem kaçbin dolarlık arabanızla tatillere çıkarsınız. Ya da paranıza güvenip askerden kaçırdığınız oğlunuzun nişanında göbek atarsınız. Çünkü sizler sadece kendi çıkarlarını düşünen riyakarlarsınız.
Çünkü sizin evladınız askere gitmiyor
Eşiniz gece dağ başında devriye gezerken sabaha kadar çocuğunuz başında uyumadan nöbet tutan ve sağ salim gelecek mi diye ölüp ölüp dirilen siz değilsiniz.. Elbette ki bu yiğitlerin, bu can parçalarının ölmelerine neden olan sorumsuz arsız vicdansızlara hesap sormazsınız.
Gecenin kör karanlığında sizden gizli pazarlıklara rağmen ölüme giderken ardınızda kimleri bıraktığınızı düşünenler de siz değilsiniz, elbetteki duyarsız kalır, rahat uyku çekersiniz.
Siz değilsiniz ki, gece uykusunda üstünü açmasın diye defalarca uyanıp gözünün içine baka baka büyüttüğü can parçasını tabutta gören.
Şuan o 24 ev için gerçek olan budur.
Çoğunluğu gelir seviyesinin altında aile mensubu olan evlatlar teker teker gizli saklı anlaşmalar, pazarlıklar uğruna ölüyor..
Şuan hala canlar bir hiç uğruna öldürülüyorsa, ülkenin yarıdan fazlasının hain, acımasız, duyarsız ve tuzu kuru olduğundandır. Askerler ölürken, siz godamanlar misafir edildiğiniz köşklerde elinizde içki bardakları, lüks sofralarda pozlar verip, o anı ölümsüzleştiriyorsunuz Yatlarda kumsallarda yan gelip yatan güneşi bilmem nerelerine kadar çeken karılarınızın bikinili resimlerini ölümsüzleştiriyorusunuz.
Hiç arlanmanız, utanmanız da yok.
Sesimiz çıkmıyorsa, gözümüz de görmüyor değil ya, tuzunuz kuruluğundan, yüzünüzün karalığını görüyoruz...
Şehitlere sadece gariban aileler ağlıyor, sadece onlar şehit ailelerine destek oluyor, ülke insanının yarıdan fazlası zengin, dolandırıcılık, arsızlık, sahtekarlık, yaparak, devleti soyarak, tarikatlara cemaatlara karışarak hayatını garanti altına aldı. Sadece gariban ailelerinin çocukları askere gidiyor, sadece onlar ölüyor, var mı bir godamanın kapsında cenaze. zaten pkk da kancık ruhlu olduğu için garibanların çocuklarını öldürüyor, kıçları yemiyor güçlüye yaklaşmaya, işte bu kadar da adi bir mahluklardır onlar. Eşeğe gücü yetmeyen semerini vururmuş, pkk itlerinin yaptığı da bu. Anca gariban çocuklarını sırtından kalleşçe vururlar.
Teşekkürler, saygılar tüm duyarlı yüreklere...