- 934 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK VE KİN (23)
Selim oda anahtarlarını aldıktan sonra saatine baktı. ’Yemek vaktine daha iki saat var. ne dersin yukarı çıkıp o vakite kadar biraz dinlenmemiz daha doğru değilmi’ Sağ elinde anahtarları şıkırdatarak diğer eliyle Neslihan’ın omuzunu tuttu , ’İstersen sen benim odama gel balkonda denize karşı otururuz, küçük şirin bir masa bir kaç sandalye atmışlar biraz laflarız ha’ Neslihan ’Yok’ dedi, ’Biraz uzanmak istiyorum. Oturup konuşacak uzun bir zamanımız var.’ Merdivenleri birlikte çıkarlarken ’Ooooo’ Dedi Selim, ’Duyanda bir haftayı bir yıl sanacak’ Gözleri buluşurken ikiside tebessüm ettiler..
Neslihan içini çekerek ’Asansöre binseydik keşke’ dedi. ’Merdiven çıkmayı seviyorum hem spor oluyor’ diye mırıldandı Selim. Ardından ’Zaten geldik ikinci katta bizim odalarımız, oda numaralarımızsa ondört ve onaltı aramızda tek kapı var. Sıkıntıyla yanyana olsun istedim fakat daha önce ihtiyar bir Alman’a vermişler’..
’Boşver’ derken aşk dolu gözlerle baktı Selim’e, ’Önemi yok, nasıl olsa gün boyu beraber olacağız’ ardından’. ’İşteeee burası’ diye göz kıptı Neslihana gülerek oda..
Neslihan’ın odasının kapısına anahtarı sokarken, ’Bakalım beğenecekmisin diye mırıldandı’, Kapı ardına kadar açıldığında genç kız içeriye göz gezdirdi merakla. Ufak adımlarla girerken antereden karşıda gri berrak perde pencerenin minik açıklığından giren rüzgarla hafif hafif dalgalanıyor, odadaki gül kokulu parfüm eşliğinde tertemiz tek kişilik yatağın örtüsünün düzeni, krem renginin yerdeki halıyla zarif renk uyumu hemen göze çarpıyordu.. Neslihan bilemediği sessiz dingin beyaz bir huzur buldu o an.
’Çok güzel’ Dedi ’Çok beğendim’ Selim güldü ’Beğenmen ne güzel! şimdilik ikimizde biraz dinlenelim, sonra beraberce yemeğe ineriz, ben seni uyandırırım’ Sevgiyle baktı Neslihana ’Biraz dinlenmen lazım’ Derken. ’Tamam Selim peki o zaman’ minnettarlık dolu gözleri Selim’in gözleriyle buluştu yine.
Genç doktor yavaşça kapıyı çekti...
’Ohhhhhh herşey ne güzel’ Diye kollarını iki yana açtı, kapalı odasında kimsenin görmemesi güveniyle, ’Selim ve aradığım herşey, ne güzel bir hafta tatil’ Allahım hiç bitmese ne olurki’’.
Gümüş renkli sandaletlerini çıkartırken, yorgun ayakları yumuşacık halılara gömülerek yatağa yürüdü bitkin ama mutlu, ’Masal gibi herşey rüyadamıyım yoksa’’? Kıyafetlerini çıkartmak içinden gelmedi ’Hemen biraz uyumalı’ dedi, yatağın ayak ucuna çantasını koyarken..
Oda ılıktı üzerini örtmeye gerek duymadan uzandığı gibi uykuya daldı. Hayatında en mutlu uyuduğu uykuydu bu aslında. Neslihan uyurken Selim traş olmuş beyaz yarım kollu atletiyle altındaki kot pantolonunu dahi çıkartmaya gerek görmeden yatağa uzanmış Neslihan’ı düşünüyordu.
’Keşke seni hiç görmeseydim’ dedi içinden. ’Uçakta bana öyle bakmasaydın keşke, gözlerim seni görmek istiyor çevremde her an, eğer ben yanılıyorsam aşk diye birşey varsa bu daha fena Neslihan’’ dedi kendi kendine. ’’Bu daha fena, çünki ne benim annem seni isteyecek, ne cahil amcan beni’. O ince esmer elini çekip aldı usunda, ellerinin sıcaklığını hissetti sanki avuçlarında, bir oyuncaklar ülkesinde prensese aşık olan ve aşkını gizleyen kurşun asker gibi masum ve tertemiz, genç kızla hayallerinde sarılıp dans ederlerken Neslihanın aşk dolu kahverengi gözleri gözbebeklerinde uyudu kaldı delikanlı. Bu ilk masum duyguları, ilk masalsı aşkıydı nede olsa...
Bir saat kadar sonra telefonunun sesi uyandırdı Neslihan’ı, tuş aça basar basmaz Ümmü halasının sesi, uykulu anlıyamadı önce, ’ Senmisin hala’? ’He kurban benim, ben Ümmü halan’ Bir sessizlik oldu Neslihan uykusundan arınmaya çalışırken, halası ’Bu ne hal, ne aradığın var, ne sorduğun’? Kalbi korku ve şaşkınlıkla çarpmaya başladı, ’Okulların açılması arifesinde kitaplar, şunlar, bunlar fırsat bulamadımda diye kekeledi’ ’Heç ananı aradığın sorduğun yok’ ’Neyi sorayım Ümmü hala’ dedi uyku sersemi, ’’Beni zengin ağa oğullarına zorla satmaya kalkmalarınımı’ ’Vaaaah o nasıl söz satmakda ne? bizim şanımıza o ailenin gelini olmak yakışır, gız hanım ağa olacaksın ha’’ ’Batsın yerin dibine hanımlık’ Dedi, ’’Okudum öğretmen oluyorum hala kurtulamıyacakmıyım sizin bu yere batası ağalık başlık merakınızdan hem o ağalık değilmi babamın başını yedi, adamın parasına ağalığına göz diken bir kaç cahilin nazarı kıskançlığı yok etti onu’.
’’Tuuuuuu’ Dedi Ümmü kadın ’Sen halanla ne biçim konuşuyon öyle’ ’Bıktım artık’ Diye bağırdı, kendini kaybedercesine, ’ Bırakın kimi seviyorsam onunla evleneyim’ ’Hele bak, bak, gız kimi seviysen? gız amcan yaşatırmı seni yoksa birimi var?. ’Ne yapacaksınız’ dedi Neslihan ’Evet var’ ’Vuuuu evime taşlar yağa, gız Berdan senide onuda yaşatırmı? heç duymasın ha’’ dedi. Ardından ’Bilmenmi bizde söz ağızdan çıkar, söz vermiş amcan, bu güne bu gün’.
’Kime ha hiç görmediğim bir adamamı’ ’Gel gör arslan gibi burma bıyıklı Maraş yiğidi’, ’Hiç kimseyi görmek istemiyorum’ ağlamaya hazırlanan buruk sesiyle ’Ne sizi, ne Berdan amcamı’ Halası daha fazla konuşamadı, telefonu tamamen kapatırken gözyaşları aniden akmaya başladı eline damlayan gözyaşına baktı dalgın ’Ya Selim’le evlenirim yada hiç kimseyle’..
/////////////...RabiaBelgin...///////////////
YORUMLAR
Selim'in günahına mı girdim ne? yok, ,, o Neslihan'ın günahına girmediğine göre şu ana kadar, ben günahını aldım resmen Selim'in...
Belki de ortamı arıyordur, akşam olmasını bekliyordur,, kimbilir?? götürür bir bara kızı, kandırır kafasını dumanlar kızın, ondan sonra,,,,,,, düşünmek bile istemiyorum.