- 1946 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Daha Kaç Can Vereceğiz ? Uyan Artık Türkiyem... Uyan !!!
Evet sevgili dostlar, neredeyse 30 senedir uğraştığımız Terör konusunda, azbuçuk yaşananların içinde yer alan, gören, şahit olan ve 17 sene evvel askerliğini doğuda komando asteğmen ve 5 ayda askerlik süremiz uzatıldığı için teğmen olarak tamamlamış bir vatan evladı olarak, nacizane bir kaç lafda ben etmek istiyorum... Susması gereken o kadar kişi nutuk çekiyorki ortalıkta, bir nutukta biz çekelim dedik, sürç-i lisan edersek şimdiden affola...
Dün.. bugün.. her seferinde, her acılı haberde, hiç bir bilgi ve altyapısı olmaksızın hatta Ankara’dan ötesini görmemiş bir sürü zevat çıkmış ortaya nutuk çekiyor, demeç veriyor, ahkam kesiyor. Hiç şüphesiz yarın da nutuk çekmeye devam edecekler. Bugün kalkıp milleti bilerek yada bilmeyerek tahrik edenler, nutuk çekenler birkaç gün sonra dönecekler yine yok fatmagülün suçu ne, yok acun ne yapmış, yok katerinayı kim okşamış... deyip kendi hayatlarına dönecek yine bildiklerini yaşayacaklar. Hain ve bölücülerin reklamını yapan, öğen bu toprağın ekmeğini yiyen, bu toprağın insanları üzerinden prim yapan, reyting yapan... sözüm ona sanatçı diye geçinen bir çok kendini bilmez gafili izlemeye devam edecekler. Üç gün sonra yine her şeyi, her zamanki gibi unutacak bu insanların bu kendini bilmez, riyakar, samimiyetten uzak timsah gözyaşlarından bıktım artık.. Hele birde siyasete malzeme yapmıyorlar mı benim şehitlerimin kanını... işte A Rh (+) kanım beynime çıkıyor o zaman... Yok A partisi, yok B partisi, yok C partisi... Hepsinin canı cehenneme ! diyeceğim ama at sahibine göre kişnediği için onlara da fazla laf edemiyorum !! Ateş düştüğü yeri yakıyor..
Yahu hiç mi kuş beyinleri çalışmaz bu bazı kesim gafillerin ? Kuşlar kusuruma bakmasın onlarada hakaret etmiş oluyoruz farkında olmadan. Affetsin beni sermayesi lak lak olan leylekler, nesli tükenmeye yüz tutmuş kelaynaklar, leşe üşüşen akbabalar... Öncelikle şunu herkes bilsin ki ; Türkiye gibi jeopolitik bir coğrafya ve konumda olan bir ülkeyi hiç bir zaman rahat bırakmazlar... Alevi diyecekler Sünni diyecekler, laik diyeckler antilaik diyecekler, bakarsınız kuzeyli güneyli bile diyecekler velhasıl ellerinden geleni yapacaklar. Dün asala vardı bugün pkk, yarın abc diye bir sürü terörist örgüt hep üretecekler ve hep üzerimize salacaklar bu böyle biline... Şüphesi olan şöyle dönüp de tarihine bir gözatsın. 1980 öncesi dönemde, sağ-sol deyip 5 binden fazla gencimizi birbirine kırdırtmadılar mı ? Ne çabuk unuttuk..! Bu yüzden hep uyanık, her alanda güçlü , hep birlik ve beraberlik içinde olmak zorundayız... Düşen bir çığda, hiçbir kar tanesi olup bitenden kendini sorumlu tutmazmış.
Herkesin kendine göre yonttuğu, prim yapmaya çalıştığı şehit kanları ve terör siyaset üstü bir olaydır. Siyaset üstü derken elbtteki siyasi karar ve duruş olmadan çözülemez bu meret. Devletin, milletin topyekün olarak yapacağı siyasetinden değil kastettiğimiz ! Bir sürü partinin, bilmem ne bela kuruluşların, vakıfların, derneklerin kendine yontarak yaptığı siyasetttir bizim kasttetiğimiz. Terör denen bu belanın devam etmesinde yada çözümünde, herkesin ama herkesin sorumluluğu ve vebali vardır. Bu bela 28 senedir hep aynı zihniyet yüzünden buralara kadar geldi. Gerçek sebepleri, senaryosu, yönetmeni hep görmezlikten gelinerek kiralanmış figüranlarla uğraşıldı... Bir avuç çapulcu dendi, güçlüyüz hallederiz dendi, şu dendi bu dendi... Bu 28 yıl içinde demirelden özala, tansu çillerden mesut yılmaza, ecevitten devlet bahçeliye kadar, chp den ak partiye kadar hemen hemen her parti gelmedimi işbaşına ! Yer almadımı hükümette..! Peki ne değişti ? Neyi hallettiniz ? Kaç arpa boyu yol aldınız ..? Tam tersine bir sektör oluştu... 300 milyar dolardan fazla para harcandı. Kimi uzmanlar bu miktarı 500-600 milyar dolara kadar çıkartmaktadır... Bu parayı yatırım olarak, fabrika olarak, alt yapı olarak, eğitim olarak harcasaydık bu geri bıraktırılmış bölgelerimize bu iş çoktaan bitmiş ve belkide birçok alanda kalkınmış ve birçok konuda büyük ilerlemeler kaydetmiştik. 28 yıllık teröre, resmi rakamlara göre 6 bin küsür şehit verdik, gerçekte çok daha da fazla olan bu sayılara bir o kadar masum vatandaşımızı ilave ederseniz ve aldatılmış kandırılmış insanlarıda eklerseniz bu sayı 42 bini buluyor... Bu sayı birçok küçük ülkenin ordusundaki asker sayısından bile fazla. Hep diyoruz bu cüccük kafalılara bu işin çözümü topyekün herkesin üzerine düşeni sağduyu ve kararlılık göstererek yapmasıyla olacak. Askeri, ekonomik, uluslararası, medya, sosyal, hukuk, eğitim ve her türlü zeminde ; İktidarı, muhalefeti, sivil toplum kuruluşları, işvereni, çalışanı, zengini, fakiri ve en önemlisi Türkü, Kürtü, Çerkezi, Lazı, sağı-solu, doğusu-batısı, kuzeyi-güneyi yani tüm Türkiye’ye, kısacası vatandaş olarak bizlere çook büyük iş düşüyor... Unutmayın biz bu toprakları dedelerimizden miras aldık almasına ama, aynı zamanda da çocuklarımızdan ödünç aldık !
Hele hele kimse bu işi Türk-Kürt meselesi gibi gösterip hainlerin ekmeğine yağ sürmesin. Ağzından çıkana dikkat etsin. Bin yıldır bu topraklarda topyekün bütün unsurlarıyla etle tırnak gibi olan Türkü, Kürtü ayırmak öyle her baba yiğidin harcı değil ! Bu konuda homurdanmaya başlayanlar çok uzaklara gitmesinler, şöyle dönüp bir Çanakkale ye baksınlar yeter. Hadi okumayı sevmiyorsunuz ! hadi araştırmak, öğrenmek size göre değil ! Bari gidin kardeşim oradaki şehitlikleri bir ziyaret edin, bakın görün ! yanyana yatan Türkü, Kürtü, Çerkezi, Lazı, Arnavutu, Gürcüsü, Boşnağı, Arabı hatta Ermeniyi, Rumu... Yani bu toprağın evlatlarını gidin görün ve sonra başınızı ellerinizin arasına alıp ; Düşünün ..!! Ne dediğinizi, ne yaptığınızı, nasıl yaşadığınızı..! Velhasıl, Düşündüğü gibi yaşayamayan insanlar, yaşadıkları gibi düşünmeye başlarlar...
Bugünlerde nereye baksam, yine birçok kişi hariçten gazel çekiyor. Samimi olsalar, ağızlarından çıkanı bilseler gam yemeyeceğim. Uyan artık Türkiyem Uyan !... Dedik ya bizi bize bırakmazlar diye... Yahu bu işin arkasında 20 den fazla devlet var, gizli servisler var en başta mossad, CIA, MI6 var. Bir sürü devletin bu topraklarda planları var, istekleri var, gözü var... Bunu çindeki sağır ve sonradan kör olan sultan bile biliyor artık. İsrailin arz’ül mevut dediği yani vaadedilmiş toprakları var ! Adamlar zaten saklamıyor ki ; Nilden Fırata kadar ! diye hedef gösteriyorlar kendilerine... İsraille gerginleşen ilişkilerin daha en başında 4-5 ay evvel de dile getirmiştim ; Teröre dikkat ! İsrail ve bazı devletler tekrar bu kartı çok acımasız oynayacak. Şimdiye kadar olduğu gibi... Son saldırıların çoğu pkk denen şerefsiz hainlerin doğrudan işi değil, onların tarzı değil. Artık ne bunu planlayacak beyinleri, ne lojistikleri ne de eğitimli adamları var. Teknik ayrıntılara girmek istemiyorum ama hepsi çıkacak ortaya göreceksiniz. Onlar sadece figüran... En başından beri... Ve bu şerefsizlerede diyorum ki ; Ey pkk’lı hainler ! Bizim ölümüz şehittir. Sizin ölünüz leş, diriniz kalleştir...
Bu vesile ile birde çağrı yapayım burdan..! Hani o ortada nutuk çeken, şehitlerimin aziz kanını siyasete malzeme yapan, kendi düşüncesine, emellerine alet eden o gafiller var ya ! işte onlara bu çağrım, bu bir çift lafım ;
Diyorum ki onlara ; Ey gafiller ! Ey hiç okumayan, araştırmayan ama çok konuşan, ahkam kesen, Ey kendi milletine şamar atan Dallamalar !! Karınca misali ne yaptınız da fil büyüklüğünde konuşmalarınız var ? Safınız belli mi ? Samimiyseniz eğer ; Teröre destek veren, organize eden, yardım eden, besleyen, eğiten, koruyan bu ülkeleri boykot edin ! Edin de görelim karınca misali safınızı... Ha yorulmayın diye bu ülkelerin isimlerini de aşağıda tek tek verdim. Gerçi Fatma gülün aşkını yada pembe dizileri anlatamayacağım için affetsinler beni bir kesim gafiller... Hadi hodri meydan !! Boykot edin bu ülkelerin mallarını, şirketlerini, bankalarını, filimlerini, TV kanallarını, kremlerini, fondatönlerini, rujlarını, burgerlerini, tohumlarını... Bilmem daha daha nelerini... Almayın da görelim ne kadar samimisiniz..! Tek tek markaları yazmayacağım merak etmeyin ! Benim 8 yaşındaki oğlan bile biliyor artık ; hangi markanın kime ait olduğunu, kimin ne malı olduğunu... Hadi !! Hodri Meydan ! Felaket tellallığı yapıp, şehitlerimin kanını basit hesaplarına siyasetlerine alet edip, toplumu tahrik edenler ; İşte fırsat, işte meydan !
Buyrun yukarıda bahsettiğim dost, müttefik ! diye geçinen kuzu postuna bürünmüş çakallar ; bulgaristan, sırbistan, ermenistan, romanya, finlandiya, isveç, isviçre, norveç, yunanistan, kıbrıs rum kesimi, rusya, suriye, iran, ırak, ispanya, hollanda, belçika, italya, almanya, fransa, ingiltere ve amerika birleşik devletleri... Bunların elebaşılığını yapan ülkeler hiçte yabancı değil sanki ; biz bunları Çanakkale’dede gördük, Sakarya’dada gördük, Dumlupınar’dada gördük ! Adana, Antep, Maraş’dada gördük... Ne dersiniz ha dostlar ! sanki gözümüz ısırıyor gibi, hele şöyle bir yoklayın hafızanızı... Bu ülkelerin verdiği tüm destek, aptallığı kendi örgütünde bile iyi bilinen zeka yoksunu abdullah öcalan figüranının ifadelerinde de var. Aldıkları yardımlar, eğitimler, paralar, silahlar, uyuşturucu ticareti, kurdukları dernekler tek tek ayrıntısıyla var... Biz bu filimleri tarih boyunca çook gördük... Ama boşuna debeleniyorlar. Bununda üstesinden geleceğiz İnşallah. İçimizdeki bütün o örümcek beyinli, statikocu gafillere en önemlisi hainlere rağmen üstesinden geleceğiz. Hani sultan II. Mahmud’un bir sözü var " Kılıç kınından çıkmadan, it sürüsü dağılmaz." Kılıç kınından çıktı artık, herkes layık olduğunu bulacak ! Kimsenin şüphesi olmasın...
Bu güne kadar verdiğimiz bütün Şehitlerimizi rahmetle anıyor, tekrar başımız sağolsun Türkiyem diyorum. Milletimizide sağduyulu olmaya, okumaya, bilinçlenmeye, basiretli ve kararlı davranmaya davet ediyorum...
Ateş düştüğü yeri yakar ! Daha kaç can vereceğiz ? Uyan artık Türkiyem ...Uyan !!
"Yanmışın Halini Ne Bilsin Ham olan, Sukût Gerektir Bize Gayrı Vesselam..!"
Kirlenmemiş bir yüreklerimiz mi kaldı şu fani dünyada.. Yoksa önce yüreklermi kirlendi gelir başımıza bunca bela.. Duam odur ki olmayız inşallah yüreği kara.. Selam olsun bu topraklar için şehid düşen tüm canlara...
Hadi kalın sağlıcakla...
Vedat Topuz
( vedâti )
21/10/2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.