- 2672 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK MUTLULUKTUR
İnsanı en mutlu eden bir şey var.
Bambaşka bir şey adı aşk.
Kimisinin kapısını hiç çalmaz.
Kimisinin yakasını bırakmaz.
Kimisini ağlatır kimisini güldürür.
Kimisini öldürür.
Aşkın kapıyı ne zaman çalacağı
belli olmaz.
Belki yirmi belki kırk yaşında çalar.
Belki mutlu belki mutsuz sonla biter.
Aşk gözlerde gizlidir.
Bir bakışta aşk oluşur.
Aşk kolay yakalanmaz zordur.
Onun için yakalandı mı bırakılmamalı aşk mutluluktur.
Aşk huzurdur herşeydir.
Aşk aşk benim herşeyim.
Gönlümdeki çiçeğim.
YAKUPHAN KILINÇ
YORUMLAR
Dedikodu Terörist Çetesi
Alışveriş yapmak için bir markete girdim. İki kişiyi konuşurken gördüm. Kafamı çevirip baktım. Baktığım da gördüğüm kişi erkekti. Diğeri erkekmiydi kadınmıydı vallahi billahi yüzünü bile görmedim değerli dostlar. Bu Dedikodu Terörist Çetesi hücre elemanları iş başına geçmiş. Arkamdan kaç kişiden hoşlanıyorsun sen dedi hücre elamanının birisi. Dedikodu ile beni çökertmeye çalışıyorlar. Yahu yüzünü bile görmedim. Görmediğim birisinden mi hoşlanacağım. Evimin içinde baş aktörlerini eleştirdim. Bunlar da evimin içini gece gündüz dinliyor. Rüyalarımı bile dinliyorlar. Sayıklarsam onu bile kullanıyorlar. Eleştirdiğim biat etmediğim için her yerde takip edip her hareketime bir kulp takıyorlar. Asılsız dedikodu çıkarıyorlar. Ayrıca benim hoşlandığım birileri yok. ŞOK gazetesine geçmiş günlerde ilanlar verdim. İlanlar gazetede yayınlanınca inşallah hoşlandığım birisi de olacak.
Yakuphan Kılınç
Karakuş'um Akıllı
Karakuş isimli kedim konuşmalarımdan davranışlarımdan anlıyor. Aramızda böyle bir aşk böyle bir bağ var. İki gündür dışarıda dondurucu soğuk vardı. Soğuğu gören akıllı Karakuş'um kendini evin içine attı. Karakuş'umla çok iyi anlaşıyorum. Değerli dostlar sizin aşka dair yazacak bir şeyiniz yok mu?
Şimdi aşklarım kedilerime bakmaya sosis vermeye mama vermeye gidiyorum. Karakuş'umu sakın Tonton'un gittiği yola gitme yoksa ölürsün diye tembihlemiştim. Tonton'um altın gızım bal gızım diyordum ya hah işte o kardeşini hatırla demiştim. İnşallah evin önünden ayrılıp yola gitmemiştir.
Evlenmeye Karar Verdim Düğmeye Bastım
Bugüne kadar beni tanıyanlar ne zaman evleneceğimi sorup durdu.
Etrafımda bazıları da kim alacak seni diye eylem yaptı. Niye eylem yaptılar biliyor musunuz? Senaryoyla hayatıma bir kız sokmaya çalıştılar. Dedikoduyu da yapıştırdılar. Dedikodu çıkınca bu iş olurmuş. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz dediler. Ateşi de kendileri yaktı dumanı da kendileri çıkardı. Plan işlemeyince de bir süre mahallemde sözlü eylem devam etti. Baktılar olmuyor bıraktılar.
Değerli dostlar ben bir defa evlendim boşandım. Evlenmeye karar verdim düğmeye bastım. Ve Şok gazetesine mesaj gönderdim. Mesajlarım yayınlandığında inşallah kriterlerime uygun evlenip ayrılmayan bir kız bulur evlenirim. Bu kararımı sizlerle paylaşmak istedim değerli dostlar. Çünkü benim gizli bir şeyim yok.
Yakuphan Kılınç
Aşığım
Aşık olduğum her hâlimden belli. Felaket derecede aşığım. Bu aşkımı da dile getirmeliyim. Üç tane güzele aşığım. Bu üç güzel kim biliyor musunuz? O halde belirteyim. Tonton'um Karakuş'um Sarı Maya'm. Bunlar da kim diyeceksiniz? Bunlar kedilerim. Tonton'um öldü. Yerine kızı Sarı Maya'mı sevip teselli oluyorum. Diğeri de Tonton'umun kardeşi Karakuş'um. Toplam da şu anda hayatta dört kedim var. Ama ikisine aşığım. Diğerleri evin içinde durmaz. Ama Karakuş'um duruyor. Karakuş'um üşümesin diye hergün evin içine alıyorum. Biraz önce saat dörtte kalkıp dışarıda ki kedilerime mama verdim. Ondan sonra Karakuş'umu doyurup dışarı saldım. Şimdi tekrardan yatacağım.
Yakuphan Kılınç