- 819 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
1979 GAZİ EĞİTİM OLAYLARINDAN HATIRAM
BİR ÖMÜR BÖYLE GEÇTİ
(43 yıldır yurt ve Dünya terör kurbanlarının Faili kim)
Ertuğrul Çaylar([email protected])
Bundan önceki yazılarımda daima birlik beraberliği vurgulamış, bölücülüğün her türlüsünü Red etmiştik. Çünkü: Milletimiz birliğe, beraberliğe ve çalışmaya, ettiği niyetini bozmayacak böylece haydutlara fırsat vermeyecektir.
1968 olayları diye bilinen tarih; Düşüncede yeni bir fikrin başlangıcı olmuştur. Dünyadaki başta süper güçler halkını dolaylı olarak sağ ve sola veya çeşitli azınlıklara bölerek sevk ve idaresini yaptıkları 1968 olaylarıyla ortaya çıktı. İdeolojiler ve sistemleri çöktü. Başta İran devrimini yaptı ve kendini yeniledi. 68 gençliği boş durmadı. Berlin duvarlarını yıkarak, Dünya’ya barışı anlatabildi. Hemen Rusya kansız olarak Komünizim Cumhuriyetini değiştirdi. Sosyalist devletler bir biri peşine yıkıldı. İçlerindeki tek güçlenen İslam olgusuna fırsat vermemek için halen de, soy kırımları devan ettiriyorlar. Bu bağımsızlık ateşi Arap ülkelerinde de devam ediyor. 2008 yılı içinde Alman kültür Merkezi, belgesel ve konferanslarla bir hafta program yaptı. Bu konferansta iki Alman Prof. İle Türklerden Aşırı Solcularımızdan olanlar vazgeçtiklerini itiraf ederek özür dilediler. Madem Dünya’da Sağ ve sol anarşisi 1968 de bittide Türkiye’de neden bu olay anlaşılmadı. yeniden başlayan bir Anarşi ortamı oluştu? Almanya’da bile duvarlar ancak 20 yılda yıkılabildi. Türkiye’de askeri darbeler olduğundan olabilir dendi. Varsın yorumunu herkes kendi yapsın. Biz de diyoruz ki; 43 yıl oldu bölücüler anarşistlere aman “yapmayın”! denmez. Onlara anlayışıyla davranmayın. Her Devletten daha fazla “Bağımsızlık” bizim hakkımızdır. Çünkü: Tarih boyu Din, Dil ayırımını yapmadan yardım ederiz. Onlar işgal eder biz mülteci saklarız onlar Cami ve eserlerimizi yıkar biz yaparız. Tarih boyu sömürdükleri yetmiyor gibi, Savaş ve anarşileri İslam ülkelerine kaydırıyorlar. Bundan şu anlaşılıyor. Dünya insanı İslam’ı ister hale geldi. Bu özentinin önüne geçmek için Ateist yöneticiler Müslüman ülkelerinin tablosunu halkına göstererek övüneceklerdir. Anlarsınız ya: Alman bir yazarın bir hikayesi var: “Wenn die Heifische Manschen ware.” (Köpek balıkları insan olsaydı) onun gibi bir şey.
Ne demek? Askere pusu kuracaklar Lav silahıyla öldürecekler Bu günkü güvenlik güçlerimize yapılan kahpece saldırıların gayeleri başka olmalı. Artık Devlet Vatanına vatandaşına sahip çıkmalı. Her verilen sözden vazgeçen anarşistlere karşı sen neden dürüst oluyormuşsun? Sen neden her olayla adadakinin ipini boğazına yaklaştırmıyorsun? Hala sen meclise gelmeleri için neden yalvarıyorsun? O, itleri üzerimize salanlar “savaş hiledir“ diye davranıyor. Bu taktik senin peygamberinin vasiyeti olduğu halde sen nerdesin? Yoksa, Demokresi’nin esas özelliğinin dolaylı sömürüye ve adaletsizliğe özgürlük tanıdığını sen neden beceremiyorsun? Ölüm mahkumu adalıyı F tipi cezaevine koymuyorsun. Terörist başını yöneten kim? Şehitlerin faillerini sağ gezdirmekse Devletin en büyük ayıbıdır. Çünkü : “Ancak baş örtüsü mağdurun yaptırım uygularsın!” derler. Bu kadar Dernek ve sivil topum örgütleri varken Anarşistler kol gezecek? Dahası var.Anarşinin kavramlarını üniversitelerde neden atmıyorsun? O, kavramların yerine kavramlarımızın olmadığını iddia edenler mi var? Yoksa Devleti tehdit edenler mi var? Bu Devlet kimsenin oyuncağı olamaz!
Yazarlar ve Profesör olarak TV’ de güya Problem halletmek için konuşmalarını dinliyoruz. Fikir vermek yerine Devleti aciz şekline düşürüyorlar. Bu eksiklerini yüzlerine vurmayı herkes yapmalı. Seccade üzerinde Dua’nın geçerli olması için o, haksızlıklara birde sen E-Mail at!
1. Terörü yürüten fikir ve düşünceler cirit attığı müddetçe terör silahla önlenemez.
2. Semavi dinleri birbirine düşman göstererek olay, Terör yapanlar ve yaptıranlar gerçek Hırıstiyan, Yahudi ve Müslüman değillerdir. Onlar Ateist (ilhad) inancın gizli teröristleridir.
3. İslam’ı öteki her hangi bir din gibi, bir DİN olarak inanan varsa,bilsin ki;Terörün kaynağıyım. Allah indinde “DİN” yalınız İslam dır.
4. Bütün İslam Aleminin Ramazanı Kutlu olsun. Gerçek İsavi ve Musavilere de Allah hidayet versin. Amin! İş Ortağım Sayı 9
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.