ZIPLAMA ŞAZİYE
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Kocama bir haller oldu.
- Hayatım yediğin üzümler dikkatimi çekti de, farkında mısın tabağına yedi kere üzüm aldın, hepsinide bitirdin. Böyle giderse kilo alırsın, frenle kendini lütfen. Hem sen eskiden hiç üzüm sevmezdin tuhaf, ne oldu böyle.
- Bu üzümler farklı aşkım, tat bak. Eskiden aldığımız üzümlere benzemiyor, insan tadına doyamıyor inanki.
- Görüyorum canım, neredeyse tuvalete bile üzümlerle gideceksin. Geçen gün bizim kapıcı bile senin üzümlerin salkım çöpleriyle dolu poşetleri görünce - hayırlı olsun abla, kimden bu bağ - diye suratıma nasıl heyecanla baktı ki görmeliydin. Sağol yani, sayende bağ sahibide olduk.
- Amma büyüttün yani Şaziye, şunun şurasında birkaç tane üzüm yedim, duyanda midemde üzüm bağı var sanacak. Kadın milleti dedikleri bu olsa gerek.
- Erkek milleti dedikleri nasıl acaba?
- Nasıl olabilir ki mert, delikanlı, adam işte, bak bana erkek milletini gör.
- Gözünü seveyim üstünde tarif etme, uyuyalım artık, yoksa sabah işe geç kalırız.
- Hayatım, sen benim pijamalarımı sıcak suyla mı yıkıyorsun? Mavileri giydim beli dar geldi, lacivertleri giydim o da sıktı... Üf bana zorla yeni pijama aldıracaksın.
- Bağ sahibi olmak kolay mı aşkım, sende yavaş yavaş tüketseydin üretimi.
- Yani Şaziye... İyi geceler.
.
ertesi gün.
- İyi misiniz efendim?
- Ne oldu, neredeyim?
- Küçük bir baygınlık geçirdiniz, sizi hastaneye getirdik. Bütün tetkikleriniz yapıldı, raporunuzu bekliyoruz.
- Ben iyiyim sağolun, yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Boşuna beklemeyin, yorgunluktandır, raporumu alır giderim.
- Geçmiş olsun.
..
- Hasta siz misiniz?
- Evet doktor bey ama şu an iyi sayılırım, biraz başım dönüyordu geçti.
- Bebek doğunca hepsi geçer beyefendi.
- Çok iyi... Nasıl yani, karım hamile değilki doktor bey.
- Siz hamilesiniz beyfendi.
- Boğarım seni doktor, sen ne dediğin farkında mısın?
- Bir dakika bırakın yakamı beyefendi, kötü anlamda birşey demedim.
Siz hiç ilaç etkileşimleri diye birşey duymadınız mı? Sizin başınıza gelen de böyle birşey. İçmiş olduğunuz üç çeşit ilaç birbirine ters etkileşim yapmış.
Sizin hormonlarınızda geri tepmiş, sizi hamile bırakmış.
- Aman yarabbim, ben şimdi Şaziyeye ne derim.
- Şaziye kim?
- Karım doktor bey, karım.
- Ağlamayın beyefendi, elbet bir çare bulunur... Lütfen ağlamayın.
.
evdeyiz.
- Zıplayıp durma Şaziye, görende benim hamileliğime seviniyorsun sanır... Allah aşkına zıplama.
- Nasıl zıplamam, nasıl... Ben sana demedim mi erkek milletini kendi üstünde tarif etme diye. Şimdi söyle bana, o çocuk nereden çıkacak ha. Ye sen meyveleri ye, bekle ben sana tabak tabak getireyim ki yarasın.
- Şaziye... Ne olur zıplama.
öyküsatıcısı2011Davidoff
Sn. Seçki Üyelerine ve Edebiyat Defterimizin Değerli Üyelerine TEŞEKKÜRLERİMLE.
YORUMLAR
aaaayyy bu da neydi..... yüzüm acıdı :)
ne güçlü bir dünya böyle....
sevgi ve tebriklerimi bırakıyorum.....bence biraz bu tarza devam et.... yanı bizim ihtiyacımız var yaw.
sevgimle :)
Davidoff
eMİNeYZAMAN
lütfen :)
İbrahim ERZURUMLU tarafından 10/18/2011 10:32:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Davidoff
Bir konunun metninin etkisinde kalıp yorumlar yapıyorsunuz. Sizce bu hata değil midir? Karşınızdakini eleştirmeden önce durun, kendinizi eleştirin lütfen.
Ben hangi konuyu nasıl ve ne şekilde yazacak kapasitede biriyim. Eğer hatam olursa uyarın, başım üstüne.
Fakat; sizin sevmediğiniz konu beni ilgilendirmez. Okumazsınız, geçer.
TEŞEKKÜR EDERİM, SAYGILARIMLA.
İbrahim ERZURUMLU
Davidoff
İYİ ÇALIŞMALAR.
İbrahim ERZURUMLU
karakaranfil
Erzurumlu bir erkek olarak "sevmedim" dedi ve şu kepçeleme ))))) işaretlerinden attı.
Yani demek istedi ki "ben bir Erzurumlu olarak Erzurum Cumhuriyet Caddesinde karnı burnunda gezersem ve de hiç olmadık bi şeye aşerirsem ordan geçen bi tanıdık da "Gardaş neye aşerirsen ben sene getirim hiiiiihhhooooohiiiiiiii" derse ne olur benim halım.
Tabiiy ki de korkmuş arkadaş...
Ürkünç bi şey aslında erkek pşikoloşisiyle bakınca..
Ben pek anlamam o erkek pşikoloşisinden ya..
Her neyse...
Bakın hava ne kadar güzel..
Börtlek böcekler bile yuvalarından çıkmamış..
Hala yatıyolar..sıcak sıcak..
Oysa biz Ahmedoğulları..
Ademoğulları ....
Aklıma büyük şair ve yazar kadirşinas metrosexsüel abimiz Dr. Hakkı Bulut beyefendinin "Henüz üç yaşında bir gardeşiiimm var..Seni ondan bile gısgannnıııyoruuummmm" adlı güzide eseri geldi..
Nerden geldi bilemem de....
Hadi ikiniz de değerlisiniz benim için..
Ablanız olarak istirham ediyorum efendiiimmmmmm ......
İbrahim ERZURUMLU
Bir hakikat olduğuna kanaat getirdiğim hikaye okumuştum.
Edebiyat sayfasındaydı zannedersem.
Öğrenciler şaka yapmış arkadaşlarına.
İç gebe oldun diye .
Çocuk inanmış.
Memleketine gitmiş doktora "Doktor bey ben hamileyim" deyince olay ortaya çıkmış.
Teşekkür ederiz...
Güldük bu ağlanacak " güncellemeler " içerisindeyken bile sayenizde.
Selam ve saygı ile.
Davidoff
:))))
harikaaa
ama o ilaçların adını da belirtseydiniz keşke:)))
kutlarım
saygı ve selamlar
Davidoff
TEŞEKKÜR EDERİM Gülgün Hanım.
Pardon, o ilaçların adını alabilir miyim:))
Kutluyorum.
SEVGİLER ÖYKÜSATICIM
Davidoff
TEŞEKKÜR EDERİM Engindeniz.
Aynur Engindeniz
Çekilmez onların kahrı dokuz ay. Başları ağrısa ölümcül hasta oluyor erkekler:) Bi de kesin doğururken acıdan ölürler:))
Davidoff
Yinede anadolunun Şaziyeleri için birkaç günlüğüne de olsa şu ilaçlardan içmelerini isterim :)) Hiç olmazsa çektikleri acı ve sefalet içinde çocuk büyütmenin ne demek olduğunu görüp, bel lastiklerini toplamayı öğrenirler.
Tekrar sağol -Engindeniz-
Aynur Engindeniz
Bi daha tebrikler:))
Aynur Engindeniz
Ya bebek zenci olursaaaa....
Zıpla Şaziye zıpla...
Er Oil tarafından 10/17/2011 11:52:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Davidoff
Şaziye ne kadar zıplasa hakkı.Şu hamilelik denen olayı onlarında yaşamasını isterdim doğrusu.Aş ermeler,alınan kilolar,vucuttaki deformasyon,hormon değişikliğine bağlı sinir bozuklukları, duygusal iniş çıkışlar,oooo sürer gider ....
Yine kahveme şeker oldu bu sabah yazdığın hikaye. gülümseten kaleme teşekkürler. SEVGİLERİMLE