- 2258 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Ben nasıl kaçırdım bu yazıyı:((
Ama çok şükür yakaladım...Her cümlende hem kabiliyetine hem insanlığına ve ahlakına hayran kaldığımı, senden çok şey öğrendiğimi, sözlerinde yaşama dair pırıltılar yakaladığımı bil bitanem...
Çok güzelsin sen Maşallah...
Takibindeyim inşallah.
Sevgi ve dualar ile...
yazılarınızda bir anda kendimi mevlna hazretlşeri i,le celaleddin rumi hazretlerşnşn belh te pazar yerinde ilk karşılaşmalarını tahayyül ettim ve aynı zamanda leyla ile mecnunun sevdalarının 20 yılındaki karşılaşmaları aklıma geldi diclenin kıyısında bir akşam üsti tüm müzıklerın çalındıgı dünyanın sustugu anları yaşadım birden.
ellerinize saglık kutlarım sizi
"Gözyaşı ve ateş uslanmaz derin bir çile oldu avuçlarımda. Azap kokan bir aşkın tadı sinemin gamzesinde arsızca demlendi. Kalbimin çatısı delikti, içime sızan o küflü ışık aklımı delirtti. Solgun yüzlü bir bahar günü kirpiklerimde kurudu ömrüm... Yıldızlar sayısınca parçalara bölündüm. Boşluğa fırlayan çığlıklarımla tenhalara savruldum. Ellerimi uzattığım göklerden toprağın dudağına atılıp, gerçeğe gömüldüm. Alnım değince o lalezar sırrın kuşatan kudretine, Yunus "
Her paragraf, mükemmel.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.