- 895 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YALNIZLIĞIMIN SAKLI BAHÇESİ
Bir başkadır benim yalnızlığım, korkutmaz diğerleri gibi, benzemez kimsenin yalnızlığına.Yalnızlığımın kapısından girince kapatırım bütün kapıları ki kimseler girip te bozulmasın büyü...
Bir büyük orman karşılar beni, yüce dağların eteklerine kadar uzanan yeşillikler altında rengarenk çiçekli ovalar dinlencedir ruhuma.Bir söğüt ağacı bulup yaslanırım kocaman serin gövdesine.Seyre dalarım nihayet renkleri, çiçekler arasında koşturup duran arıları, elektrik tellerine takılmadan özgürce kanat çırpan kuş cıvıltılarını ve akan pınarların çağıltılarını. Beethoven’ın 5. Senfonisi’ni çalar bir keman uzaklardan. Ses büyür, büyüdükçe yanar keman.Beethoven’ın değil benimdir artık, yalnızlığımın senfonisidir bu duyulan. Bir dinip, bin coşan...
Uzanınca yeşil-yumuşak çayırlarına görünür gökyüzünün mavisi bir uçtan öteki ucuna...Uçuşan kuşlar,pembeli beyazlı bulutlar VE....Güneş...ışıl ışıl parlar bu benim saklı dünyamda...Elmas, yakut, zümrüt olur kelebeklerin kanatları ve ben büyük saltanat sürerim bu zenginliğimle.Henüz sararmamış başakların uğultusunda koşturan yaban atlarının yelelerine takılıp dolaşsam,,,kaybolur tüm korkularım.Daha mağrur, daha gururlu, daha büyük, daha mutlu, daha akıllı, daha güzelim,prensesiyim yalnızlık ülkemin.
Salıncak kursam şu ağacın dalına yada taçlar yapsam rengarenk çiçeklerden, bayırlarında koşsam taçlanmış saçlarımı savura savura.Şarkılar söylesem kuşlarla birlikte yada onlar söylese ben dansetsem bilmeyecek hiç kimse İŞTE bu sadece benim dünyam.
Tam olmasa da benziyor benim yalnızlığıma Montaigne’in dediği...’’Yalnız yaşamanın tek amacı vardır sanıyorum, o da daha başıboş, daha rahat yaşamak’’
Değil mi ya!!!!
YORUMLAR
Yalnızlığı ben de seviyorum; çok kimselerin sitem ettiği... Yalnızlık aslında kendi bir başına imparatorluğunu kurup, o anı istediğin gibi eğip bükebiliyorsun, yalnızlık, kafamı dinlediğim, kendi tahtımı kurduğum ve hayallerimde rahatça dolaşabildiğim bahçelerdir, yani belki huzur bulduğum anlardır.
Teşekkürler...
Kutluyorum
HİÇ OLMAZSA GÜNDE BİR SAAT YALNIZ KALABİLSEK...........KENDİNİ SEVEN İNSANLAR YA DA KENDİYLE BARIŞIK İNSANLAR YALNIZ KALMAKTAN KORKMUYORLAR GALİBA....BİRAZ İDDİALI OLDU AMA DOĞRU...............KENDİMİ OKUDUM YAZINIZDA ...SAYGILARIMLA.....
Ela Yemşen
Mutluluk veren, gülümseten yazınızı kutlarım...
Hayal etmek umut verdi, ferahlattı içimi...
Çok güzel idi...
Ela Yemşen
"Salıncak kursam şu ağacın dalına yada taçlar yapsam rengarenk çiçeklerden, bayırlarında koşsam taçlanmış saçlarımı savura savura.Şarkılar söylesem kuşlarla birlikte yada onlar söylese ben dansetsem bilmeyecek hiç kimse İŞTE bu sadece benim dünyam."
Nerdeeee...keşke...Vallaha öyle bir dünya olsa bende giderim...Selamlar+güzeldi hemde çok...bayyy
Bir büyük orman karşılar beni, yüce dağların eteklerine kadar uzanan yeşillikler altında rengarenk çiçekli ovalar dinlencedir ruhuma.Bir söğüt ağacı bulup yaslanırım kocaman serin gövdesine.Seyre dalarım nihayet renkleri, çiçekler arasında koşturup duran arıları, elektrik tellerine takılmadan özgürce kanat çırpan kuş cıvıltılarını ve akan pınarların çağıltılarını. Beethoven’ın 5. Senfonisi’ni çalar bir keman uzaklardan. Ses büyür, büyüdükçe yanar keman.Beethoven’ın değil benimdir artık, yalnızlığımın senfonisidir bu duyulan. Bir dinip, bin coşan...
daim olasınız teşekkürler
Yazınızı beğenerek okudum.
Mesele zaten yalnız olmak değildir.
Sorun yalnız kalmaktır,yalnız!
İkisi arasında dağlar kadar fark olduğunu düşünüyorum.
Ela Yemşen
yalnız kaldığınızı bir siz bilirsiniz ve yalnızlığınızı istediğiniz gibi yaşarsınız,
yalnız olduğunuzu herkes bilir ve yine istediğiniz gibi yaşarsınız.
yeter ki sağlıklı ve onurlu ve muhtaçlık olmadan yaşayabilelim.aciz ve muhtaç kaldığımız zaman başlar sorun bence.
sağlıklı , mutlu bir ömür sizin olsun.