DİYETİS(TE)YEN
DİYETİYEN BİR ARKADAŞIM VAR,MESLEĞİNDE DE BAYAĞI BAŞARILI,DÜN SOHBET ETTİK TELEFONDA HAVADAN SUDAN TABİ BİRDE DİYETTEN HANİ YAŞ GEÇİYOR DİKKAT ETMEK LAZIM VESAİRE DİYE
DERKİ;
SABAH BİR DİLİM KEPEK EKMEĞİ,KİPRİT KUTUSU BÜYÜKLÜĞÜNDE YAĞSIZ BEYAZ PEYNİR,3 ADET CEVİZ,MAYDONOZ VE MEVSİM YEŞİLLİKLERİ,BİR ELMA,BİR KASE YOĞURT…
BU NE DEDİM YAHU,KARMAN ÇORMAN HEM KAHVALTI DEDİĞİN ÇAYLA OLUR…ZEYTİNLE OLUR REÇELLE OLURPEYNİRLE OLUR,YANINDA ŞÖYLE ZEYTİNYAĞLI KEKİKLİ DOMATES…
OLMAZMIŞ!!
BALIK HARİCİNDE HER TÜRLÜ ET YASAK !
ŞEKER TUZ VE UN YASAK,BEYAZ EKMEK YASAK,HAMUR İŞİ YASAK,O YASAK BU YASAK,DEDİM Kİ,YAHU SEN TÜRKİYEDESİN HALA DEĞİLMİ BAŞKA BİR ÜLKEYE YERLEŞMEDİN! BU EN ASLANIM ADAM ÖLÜR BE AÇLIKTAN,AÇLIKTAN ÖLMEZSE KAHRINDAN ÖLÜR…
SİGARA YASAK,ALKOL YASAK… E TAMAM ANLADIK ONU AMA BU ÖLÇÜ BİRİMLERİ İLE HAZIRLANMIŞ ÇİN İŞKENCESİ NE OLUYOR…TÜRKÜZ BİZ GELENEK GÖRENEKLERİMİZ VAR,ADETLERİMİZ VAR,NEYMİŞ DİYETMİŞ…DİYAT BEYİNDE DEDİM ARKADAŞIMA BEYİNDE,AZ YE ÖZ YE ÇOK ÇİĞNE ÖĞÜT OLDU BİTTİ İŞTE,YÜRÜ BİRAZ YÜRÜ…TUVALETE BİLE ARABAYLA GİTME…!
HAA FİT OLMAKSA AMAÇ ONU DA ANLADIK GİT SPOR MERKEZİNE KOŞ,YÜZ,ATLA ZIPLA,BAK NASIL FİT OLUYORSUN 3-5 AYDA…YOK SUDA BEKLETİLMİŞ BADEM,YOK BİR TUTAM DEEFNE YAPRAĞI VE BİLMEM NE İLE KAYNATILMIŞ SU,YOK EFENDİM YARIM SALATALIK,3 TE BİR ÖLÇEKTE KİRAZ SAPI….
YOK ARKADAŞ..!NEYMİŞ…UZUN YAŞAMANIN SIRRIYMIŞ FALAN FİLAN…UZUN YAŞAMAK DERKEN MESELA KAÇ DEDİM ;90-100-130…KAÇ YAŞINA KADAR !
SUSTU…
NE GÖRECEKSEK UZUN YAŞAYIPTA DAHA YARISINDA GÖRDÜKLERİMİZE BAKILIRSA ÇOK HEYECANLI GÖZÜKMÜYOR GÖRECEKLERİMİZ BUNDAN SONRA….
AMA YİNE DE AMAÇ SAĞLIKLI YAŞAMAKSA BEN SİZE BİR DİYET LİSTESİ VEREYİM KISA HEMDE VE ÇOK KOLAY…GÜLÜN,TAKMAYIN,KEDERE BAPUÇ BIRAKMAYIN,VE ARADA SIRADA AĞLAYIN..
A.B-LARA-ANTALYA
2011
YORUMLAR
on numara olmuş yazarım hele sizin tavsiyeniz yıktı gecirdi beni..:)))
ALLAH uzun ömürler versin size,En sağlıklısından )) amin!
AliBUDAN
GÜLÜN,TAKMAYIN,KEDERE BAPUÇ BIRAKMAYIN,VE ARADA SIRADA AĞLAYIN..
A.B.
AliBUDAN
SEVGİLER,
Duvarı nem insanı gam yıkarmış değil mi. Çok beğendim yazınızı. Kutlarım. Saygılarımla.
AliBUDAN
SAYGILARIMLA,