ÜLKEMİZLE GURUR DUYUYORUZ
Ülkemizin Uluslararası arenada gösterdiği her bir hamle bu dünya da biz de varız mesajını içermektedir.Bir önceki şekli imparatorluk olan bir nesilden gelen bu necip milletin Ortadoğuda,Balkanlarda vesair yerlerde teveccüh görmesi kişisel bir yakınlaşmaktan ziyade temsil ettiği vizyonadır.Bugün o topraklarda yaşayan insanlarla sınır kalkmış olsa dahi tarih,kültür,ırk,din v.s konularda organik bağ hala devam etmektedir.Bir Rus un bir Sırba duyduğu ilgi,Bir Kerklü nün bir Türk e duyduğu ilgi,Bir İngiliz in,Amerikalı nın bir Yahudiye duyduğu duygular hep bu bağlamda değerlendirilebilir.Keşke o bölgelere tekrar hakim olabilsek te imparatoru da bir Türk olsaydı.Gurur duyardım onunla.Bizi onlar ilgilendirmez,içimize hapsolalım derseniz.Birileri gelir sizi Ülkenizin içinde tekmeler.Dışarıya ekonomik,kültürel,askeri,siyasi olarak açılmak elzemdir.Olaylara sığ değil geniş açıdan bakmak gerekir.Türkiye artık eski Türkiye değildir.Türkiye ufak,gariban bir Afrika ülkesi değildir.Türkiye vizyon sahibi bir ülkedir.Türkiye ile gurur duyuyoruz.(Talipname’den)
YORUMLAR
Çok güzel tespitlerdi kaleminizden sayfanıza dökülenler. Hakikaten ülkemiz o seksenli yıllardaki gibi üç sente muhtaç değil hamdolsun. Bunun farkına varan iç ve dış güçlerde zaten boş durmayıp ülkemizin başına akla hayale gelme gaileler açmak için yarışıyorlar. Yüce Mevladan dileğim kurdukları tuzaklar ayaklarına dolaşır işaallah.
Saygılarımla...