- 661 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ölümsüzlük kavramdır sadece.... Yazısına Yorum Yap
"ölümsüzlük kavramdır sadece...." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
6 Ekim 2011 Perşembe 10:19:46
Yaşamı kavram görenler de var.Merak ettiğim" kavram"ı kim meydane çıkarmış.Karanlıklarından ayıklanmış bir sevgidir asıl olan,dünyada ayıklarsın ha bre,ebediyyen mutlu kalırsın.Hak var,hukuk var değil mi şair hukukçu...
Şems i virdane
@sems-i-virdane
yaşam kavramdan ibaret değil mi zaten..ebediyet yaşamı olan başka dünyayı saymazsak tabi...hak var hukuk var ama yine kavramdan ibaret bu dünyada.ebediyet dünyasında geçerli kavramın uygulamayla birleşmesi.....çünkü adalet hiçbir zaman tam anlamıyla bu dünyada sağlanamaz...sevgi olan soyut kavram da bütün insanların içlerindeki karanlıkları aydınlıklara çevirme durumudur..lakin sen seversin ben severim başkaları sever ve başkaları sever;ama yine de bütün insanlar aynı olmadığı için ve illa seveceksin zorbalığı da uygulanamadığı için sevgi de bir kavram olarak kalır ne yazık ki.çünkü bir duygu bütün insanlarda mevcut olması kafi değil o duygunun beyanı da gerekli ki sevgi kavram olmaktan çıksın.....