- 2046 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ßiR KADININ HIRSLI KALßİ
Kadınlar hangi yaşta olurlarsa olsunlar lüksü severler. Altınlar, pırlantalar, kristaller, mücevherler, pahalı arabalar, kürkler, görkemli evler ve yüzme havuzları onları her zaman etkiler. Bunlar bakma, dokunma ve kendini kaybetme isteği uyandıran detaylardır. Onlara sahip olsalar da olmasalar da.
Kimi kadınlar bu gecici heveslerinin kurbanı olurken,kimileri içindeki özlem ile yaşar.Kimileri kendi gücü yettiğince,kimileri ise ;
Eşinin imkanlarınca bu arzularının tadını tadar.
Kimi kadınlar bu gecici hevesler uğruna her değerini ayaklar altına alır.Ahlakını ,namus-şerefini,gelenek göreneklerini,aile yapısını-yaşamını gözleri görmeyecek kulakları duymayacak kadar akıp gider bu arzular uğruna.Bütün uzuvlarını tıkar,hedeflerine ulaşma yolunda.
Bu cabaların en kestirme yoluda; yine kadınlık gururunu,değerini hiçe sayıp zengin varlıklı bir bey ile helal olmayan yönden, temeli şehvet üzerine kurulu bir ilişki yaşamaktır.
Al vicudumu kullan ama karşılığında beni arzularıma ulaştır.Beni ve azgın nefs-imi ihya et.
Bir kadın olarak bu konuyu yazmak beni çok mutlu etmiyor acıkcası.Ama etrafımda okadar çok ki bu hevesleri uğruna vicudunu ona buna peşkeş ceken..
Ekeşmiş artık bu konularda.Ahmet bey olmadı mehmet bey,mehmet beyde olmadı,mustafa bey!!
Yine bu şahıslar genc ve bekar olsa gam yemeyeceğim..Evli ve çocuk babaları..
Hayallerini gercekleştirmek için secmiş olduğu kurban,avcı birbaşka hayatlardan sorumlu zavallı bir erkek.
Bir önceki yazımda yazdığım gibi;hangi erkek gönüllü bir bayandan şehvet dolu bir geceye hayır diyebilir ki? Hiç biri sanırım..
En imam-ı alim-ini getir o bile yapsam mı yapmasam mı gelgit’lerinde birde bakarki yapmış..
Zaaf kullanmak moda oldu her dalda ,her kulvarda.
Kadın şeytandır diyenlere kızmıyorum ..Evet kadın şeytandır.İçlerinde melek olanlarda bu lafdan nasibini alıyor.Ben bir şeytan mıyım ?
Bunun cevabını verme cabasınıda göstermiyorum,beni tanıyanlar versin bu sorumun cevabını..
Etrafımdaki ilişkilerden iğreniyorum.Bu yazılarımı bütün çevrem okuyor ve eleştirilerle güne bazen merhaba diyebiliyorum..
Gereken yerlere ulaşıyor düşüncelerim...Bir sepet dolusu elma,bu elmaların cürüğünden çok sağlam olanları var.
Sağlam olanlar sizce hiç cürükler gibi tad verir mi ?
Bizim tadımızı 33 yıllık hayatımız boyunca tanıyanlar bilir,ekşimi ,acımı,tatlı mı ?
Bukadar gecim koşturmacası içinde,birde sizin gibi hayallerine kolay yönden ulaşma derdinde olan beyinsizlerle uğraşmak zorunda kaldığım için BU yazıyı yazmak zorunda kaldım..
Dün burda bir yazar’ım güzel söz etmişti (ABUDAN)
SEN DOSDOĞRU DUR ,EĞRİLER KENDİNİ BELLİ EDER !!
Saygılarımla! Edeb-i
YORUMLAR
yazılarınzdan anlaşıldığı kadarı ile siz bir şeytan olamazsınız.:)..bence melek olanlardansınız....süper bir konuya değinmişsiniz. ben de bir bayan olarak hemcinslerimden çoğu zaman çekiniyorum...kadının düşmanı kadın bile olabiliyor çoğu zman...tebrik ederim.süperdi...
Edeb-i Şiirsel
Hoşgeldiniz,saygılarımla efendim ..
GİDİYORUM HA.
Sensizde geçecek artık günlerim.
Suyunu yalnız, ekmeğini bölmeyeceksin.
Dırdırına karşı cephe alıp;beklemeyeceğim.
Umutsuz olacak dakikalar, gelmeyeceğim.
İnadına sensiz de geçecek günlerim.
Okuduğuma, yazdığıma karışılmayacak.
Uzun oturmama, yatmama, öksürüğüme.
Sence;lüzumsuz işlerimi işleyeceğim.!..
İstediğin kanalı aç,karışan yok.
Maçlarım artık canını sıkmayacak.
Kitaplar, gazete orta yerde olmayacak.
Temizliklerini, istediğin zaman yap.
Dağınık olmayacak saçların, dokunulmayacak.
İstediğin zaman yatıp kalkacaksın.
Yemek yapmasan da olur,
Bulaşıklarını da istediğin gibi yıka...
Yaşadığımız sürede bu işler olup gidecek,
İyilerde kötülerde güneşi görecek.
Hz Yusuf değiliz ki şeytan yüzümüze gülecek.
Tebrik ederim tarafsız olarak olayları yansıttığın için,saygılarımla.
Edeb-i Şiirsel
Şiirin ucudokundu ne yalan söyleyeyim..
Bir kelam bir derde deva olurken
bir kalem de diğer bir derde dokunabiliyor işte..
saygılarımla!
bir kadın, ya tek parçadır ya paramparça...ya tam bir AŞKTIR ya da koskoca bir aldatmaca..ortası yoktur dişi kişinin , meşrebine göre; ya o kadar geniştir ya okadar engin...işte bundandır bir dokunursanız ya bin ah işittirir, ya da eliniz dokunduğunuz binbir ah'a ilişir... bir de dokunduğunuz da öpüpte alnınıza konulacaklar vardır ki genelde onlar hep alında kalır ; öyle ya dudakta daim kalacaklar dururken alında duracaktan kime ne!!
çok teşekkürler bu güzel manaya dokunduğun için yürekdaşım....
Edeb-i Şiirsel
yoksa bin/ahhh edecek ahvaldeyim.
Varlığın ve H'içtenliğin için ben tşk ederim kalemi manalı yürekdaşım
ARKA/daşım ..tek parca olmaya çalışıyorum,param/parca'larımı toplayabilirsem ..:(