ankara Gecesi 6 Sezon 4 Bölüm
Tanfer hakandan aldığı talimatla adamı almak için gerekli evrak ve hazırlık işlemlerini bitirmiş ve hakanın gelmesini beklemişti çünkü savcı adamın adını duyunca tek başınıza bu adamı almaya gitmeyin hakan komiser muhakka yanınızda olsun demişti.
Hakan beyzayı bulup adamı da tutuklayınca savcıya haber vermiş savcı da tanferin yaptığı çalışmayı ve kendisinin verdiği talimatı hakana bildirmiş ve hakandan operasyon öncesinde bu noktaya nasıl geldiklerini de dinlemek istediğini ifade etmişti.
Hakan aslında hiç havasında olmasına ve aklında acilen fulyaya bir yuzuk alıp evlenme teklifi yapmak olmasına rağmen bu işi sonuçlandırmak ve bunun akabinde izin alıp fulya ya yoğunlaşmak istemekte idi.
Bu yüzden Beyhan a hızlan çabuk gidelim su işi tamamlayalım izne ihtiyacım var diyordu Beyhan Ankara ya varıp da ofise girdiklerinde tanfer hemen koşarak hakana gelip agabey evraklar hazır gidelim dedi hakan önce amire haber verelim savcıya da bir kıza bilgilendirme yapalım da sonra gideriz tanfer diyerek odasına geçti çok yorgundu tanfer in eskort kızla ilgili ve adamla ilgili anlattıklarını tekrardan gözden geçirdi tanfer i ve ekibin geri kalanını da çağırdı odaya ve adamı almak için hareket planını bitirdiler.
Tam o esnada savcı ve amirde hakanın odasına girdi hakan olayı ve adamın bağlantılarını anlattıktan sonra operasyon için öncelikle adamın işten ofisinden çıkmasını beklemeye karar verdiklerini adam yolda giderken önünü kesip alalım çünkü bu şekilde alır isek medya ve avukatların haberi geç olacak ve adamı sıkıştırma ve itiraf ettirme şansımız daha yüksek olacaktır. Her ne kadar kanıt olsa da ikinci derece olmasından dolayı itirafın net sonuç getireceğini amirine ve savcıya anlattı .