- 936 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Ne Biçim Bir Şey Ya !
Evet , bazılarımızın aklında bazılarımızın ise değil . Ne mi ? Yabancı öğretmen , evet hatırlamayan veya duymayanlara hatırlatalım ; bir kaç ay önce okullara ingilizce dersi için yabancı öğretmenlerin geleceği belirtilmişti şimdi sizlere soruyorum nerede bunlar nerede acaba ? Hala bekliyoruz biz ’’ yabancı öğretmenlerimizi ’’ ama yeter bu ne biçim bir şey ya insanların dikkatini mi çekmeye çalışıyorlar yoksa başka birşey mi ben şahsen anlayamadım amaçları ne ki bunların ? 40.000 Yabancı öğretmen gelecekmiş miş evet nerede bunlar ?? Fatih projesi kapsamnıda düşünülmüş en süper olay (!) Bu şaçmalıkların son bulmasını dileyerek ahlaksızlıkların devam etmemesini diliyorum ...
YORUMLAR
Tesadüfe bakın su an cocugumun okulunda ingilizce dersi boş ögretmen yokk..Dısarda Bir sürü ögretmen adayı kadro bekliyo ama dersler boş geciyooo...Nasıl gelecek bekliyo bizi anlamıyorum...Batılılar eyitimin önemini keşfedeli ilerleme kaydettiler biz hala egitimi anlayamıyoruz....Paylasım icin tskr..
Kızıl_Kelebek
Haklı bir yazı(!) Bizim öğretmenlerimiz atama beklerken yabancı öğretmen gelecekmiş. Gelsinler bakalım(!)
Kutluyorum efendim duyarlılığınızı.