- 1327 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
İyiki DoĞDuN PRéNSéSim ♥
Prensesim,senin varlığını öğrendiğim ilk günü bugün hiç aklımdan çıkaramadım.
Kendimi düşünmekten alıkoyamadım.
Okadar mutlu olmuştuk ki,bütün hastaHane sevincimizi paylaşmıştı ortak olmuşlardı
bütün çalışanlar.
Ve dokuz ay onlarda benimle senin yolunu gözlemeye başlamışlardı.Bütün 9 ay boyunca her tetkikleri yapıyor berağberce senin büyümene şahit oluyorduk.
Nihayetinde bir sabah,hiç beklenmedik bir şey oldu.Ve senin artık dünyaya gelmek istediğinin çanlarını çalmaya başladığını anlamıştık.
Herkes de bir heyecan,görmeliydin…. =)
Doctor amcamız doğum başladı dediğinde senin geliş haberin okadar büyük bir hızla kulaktan kulağa yayılmıştıki.Doğum sezeryan ile olması gerekiyor dediğinde doctor…
Negerek var hocam ? demiştim.
Doctor da bana;çocuk okadar kiloluki doğum olması imkansız,demişti.
Korkarak hazırlandım ameliyata.Sonunda amaliyathanenin yolunu tutmuştuk.
Hastanenin soluna çıktığımda sedye ile;gördüğüm kalabalığı ömrümce unutamayacağım heralde.Bütün mahalle,akraba,arkadaş,hastane personeli orada bana cesaret için toplanmışlardı.
ßaban her zamanki gibi yoktu ortalıkta…Arabasına vurmuşlar park halinde ve arabasının derdine düşmüş..Sağlık olsun dedim ölmez sağ çıkar isem ,ozaman görürüm dedim kendimce..Orda bulunan herkesle helalleşip sonkez tepeüstü ardıma bakarak öpücük atarak el salladım.Ağlıyordum,bir şeyler boğazıma düğümlenmişti.
Arkadaşlar;sakın ağlama ve korkma ,bize tombik prensesi sağsağlim getireceksin
ALLAH seninle ,diye seslendiklerinde biliyordumki benim ve senin yaratıcın bizi çok seviyordu ve hep yanımızda idi.Bütün güçümü toplayıp ağlamayı bıraktım ve bildiğim bütün duaları edip narkozu burnuma kendi ellerimle kendim tuttum.
Aradan gecen koskoca iki saat sonra uyanıyorum……..heryer sisli .
Seni defalarca sayıklamışım narkozlu halimde uyurken.Uyandığımda da ilk seni sormuştum.
Kızım iyi mi ?
Ve başımı doğrultup direk karşıma baktığımda ,yattığım odanın tıklım tıklım personel arkadaşlarla doctor’lar ,anneannen ve dayın ile dolu olduğunu gördüm.
Hepsinin ağzı kulağında gülümsüyorlar,espiriler yapıyorlardı.
Anneannen,senin çok iyi olduğunu ve ac olduğun için bütün hastaneyi sesinle inlettiğini söylemişti =)
Görmek istediğimi söylediğimde,doctor getirin bakalım prensesi annesiyle tanışsın demişti.Herkes bu anın duygusallığına tanıklık etmek istiyordu.Doktor odayı boşaltın diyordu,onlar bu anı görmeden şuradan şuraya gitmem diyorlardı .=)
Çünki ben seni prensesim tam 5 yıl beklemiştim.Beş yıl senin hasretinle yanmıştım.Çocuk delisi annenin kendi çocuğu ile ne tepkiler vereceğini merak ediyordu sevenlerimiz.
Sonra baban geldi,alnımdan öptü ve kızımız çok tatlı güzel ve tombik demişti.Gülümsemiştim =)
Çok gecmedi kısa bir zaman ardından seni çok süslü camdan pembe bir beşik içinde yanıma getirdiler.Biraz doğruldum,canım yanıyordu kımıldamaya korkuyordum.Belime yastık koydular ve sonunda yüzünü görebiliyordum.
Okadar tombiş bişeydinki,3 aylık bebeklere eş büyüklükte bir bebektin.Beş bucuk kilo doğmuştun. İnanması okadar zor mucize bişeydiki bu akılalmaz güzellikteki canlının senin ve canından olması.
Bu güzellik benim mi şimdi diye bir cümle sarfettim.ßaban bizim bu güzel prenses canım demişti.Kollarıma almak istiyorum dedim.Anneannen ve baban berağber kollarıma bıraktılar seni.Mis gibi kokuyordun.Pembeler içinde pembemsi bir ten ile muhteşemdin.
Ve benimdin,benim canımdın,kanımdın…Ilık ılık bir sevgi yumağının içimde örüldüğünü bütün bedenimi kapladığını hissettim işte o an. Seni seviyordum,ilk görmede aşk buydu işte..
Aşkım seninle doldu bütün ruhum,bedenim,içim dışım sen oldun…
Öpmeye doyamıyordum seni.Kokunun benzerini daha önce hiçbir parfum mağazasında yada herhangi bir güzellikte duymamıştım.
Ağlıyordun..Korkuyordum birterslik mi var sağlığında diye düşünüyordum.Diken üzerinde uykulu geceler,koşturmacalı gündüzleri yaşadım seninle prensesim.
Ac olduğun için ağlıyordun kollarımda ve ben seni nasıl doyurucağımı bilmiyordum.Aslında biliyordum da bilmiyordum.Oda kalabalıktı.Millet uzaktan seni ve beni izlemekten mest olmuşlardı.
Artık seslendim,müsaade edin biraz arkadaşlar kızımla baş başa kalmak istiyorum =)
Birbir boşaltılar odayı.Ve senin açlığına son vermek için ilk kez bir bütün olduk,birleştik.Kalbimiz bir atıyordu,o küçük ellerin ellerimde ipek gibi saclarını koklayarak doyurmaya çalışıyordum seni.
Sende çok beceriksizdin emme konusunda,bende çok beceriksizdim emzirme konusunda =)
Ama heyecan işte benimkisi..Seninkisi bilmemek..öğrendin sonunda ve tam 10 ay hiç doymak bilmedin.
Sonra emerken uyudun kaldın kollarımda..Öyle güzel uyuyordunki,melekler prensesler gibi..
Seni seyretme keyfimi hemşire teyzelerin bozmuştu.Aldılar seni kollarımdan ve beşiğine koydular.Sakın götürmeyin burada yanımda uyusun lütfen !!! :=(
Öylede oldu hep uyudun yanımda.Herzamanda yanında oldum koskoca 9 yıl.
Sen uyurken doctor amcan gelip;biraz dolaşman gerekiyor sayın anne !dediğinde,
Bu kelimeyi çok sevmiştim…”anne” çok güzel ve huzur veren bir kelime …
Bintürlü acılar içinde kıvranarak zorla yerimden kaldırdılar beni..
Bir kolumda dayın,dier kolumda baban yürütmeye çalışıyorlardı.Bu gerekli bir şeydi sezeryan (amaliyat) sonrası.
Etraf dikkatimi çekti birden..Bulunduğum odanın bütün köşeleri,kapı yanları yatagın ayak kısmı,boş olan heryer çicekler içinde idi.Rengarenk çücekler ile doluydu hertaraf.Ağır adımlarla kapıya çıktığımda kapının dışının bile koridor boyunca güller içinde olduğunu gördüm.Sevenler ve baban senin yolunu gözleyen hayranların heryeri çicekler ile donatmışlar sen ve ben ameliyat dan çıkmadan.
Anlattıklarına göre;ameliyathanenin kapısından hemşire seni yeşil bir çarşafa sarılı çıkarmış.
Hemşire diyorki,etrafımı bütün personel ve dostlarınız sardı.Bebeğimizi görmek istiyoruz diye beni kuşattılar.Bakın daha yıkanmadı ve mikrop kapabilir.yıkamaya götürüyorum bebek odasına dedim halde bırakmadılar.Bende acıp yüzünü gösterdim.Bir görseydiniz hepsi birden kafayı yediler zannettim.Bukadar yolu gözlenen bir bebek daha mesleğim boyunca hiç görmedim.demişti =)
Seni öpemedikleri için sevinçten birbirlerine sarılıp öpüşmüşler ve babanı şimartmışlar.
Hemşire arkadaş bana;tamam hastane personelini anlıyorumda,bukadar dışarıdan gelen insanlar kim..Sen aşiret kızımısın ? diye sormuştu. =))
Evimize şu kapıdan ilk girdiğin günki kadar çok seviyorum seni..Ve büyüdüğünü görmek duygularının aklının geliştiğini görmek,yaşından büyük zeka ve akla sahip olduğunu görmek beni ve sevenlerini çok mutlu ediyor.
Belki sana çok zor günler yaşattık baban ile berağber.Ayrılığımız en çok seni yıprattı.
Babanın çok cahilliklerinin getirdiği olayların üzüntüsünü benimle birlikte sende çektin.Benimle ağladın ,benimle hasta oldun ama seni yaşadığımız bütün olaylar dışında tutmak istememe rağmen tutamadım.Baban sağolsun! =(
Hayat her şeye rağmen devam ediyor.Bugün 9 yaşını bitirip 10 yaşına girdin.Kocaman bir genc kız oluyorsun artık.
Hayat sana her konuda, okadar çömert davransınki en güzel yerlere umarım bu üstün aklın ile gelesin kuzum.Ömrüm yettiğince hep yanında olucağım.
İyiki doğdun prensesim,iyiki girdin hayatıma,iyiki varsın…
Annecim Doğum günün kutlu olsun !
Seni seviyorum prensesim….
Seni Güzel ALLAH’ıma emanet ediyor,hayatın boyunca başarılar diliyorum…
Gülen yüzün hiç ama hiç solmasın.
Yeni yaşın kutlu olsun ♥AŞK’ım♥
Annen; vicDan ( £deb-i )
Siteden yazı ve şiir/lerimi takip ediyor.Bu paylaşımım bugün ona süpriz olacak...
YORUMLAR
Melek yuzlu kizinizin,kaderide guzel olur insALLAH..Bir omur boyu muyluluklar diler,yeni yasini kutlarim...
Edeb-i Şiirsel
bütün çocukların kaderi güzel olsun diyelim...
varolun ..saygı ve dua ile ..
bu yaziya gec kalmisim ... ama iyi ki okudum . gercek bir hayat hikayesiydi ...
prensesinizin yeni yasini kutluyorum. hep saglik dolu nice güzel yarinlar... nice yillar diliyorum .
fotografina bakmaya doyamadim . ne seker sey öyle o prenses:-)))
sevgilerimle................
Edeb-i Şiirsel
Tşk ediyorum efendim..
İnşaALLAH prensesim vesilesi ile tüm çocuklara bu güzel dilekleri gönderelim..
Şekerdir evet,yaradanının büyüklüğü işte :)
hoşgeldiniz,saygılarımla!
Sağlık mutluluk içinde nice yaşlara ulaşsın inşaallah. Ne büyük bir nimet olduğunu, ne kıymetli bir emanet olduğunu her anne bilemiyor ne yazık ki. Ama siz biliyorsunuz, hem kızınız hem sizin için büyük mutluluk.
Dua edin de diğer isteyenler de mahrum omasın bu güzelliklerden. Temiz kalpli bir annenin duası geri çevrilmez.
Edeb-i Şiirsel
En büyük emanettir evlat insana..Emanete gözü gibi bakan
heleki kız çocuğu ise bu evlad cennetin kapılarını aralar diyor s.a.v efendimiz.
Rab'bim evlat hasretiyle yanan her kuluna bu güzel duyguyu bahşetsin inşaALLAH..
Ve bütün çocuklar güzellikler içinde saf duygular ile dupduru büyüsün.
Onlar için bizler birer ayna isek;
onların bütün davranış ve düşünceleri,eylemleri bizi canlandırıyor demektir.
saygılarımla,hoşgeldiniz efendim !
Ben de kızının doğum gününü kutluyorum arkadaşım, nice mutlu yıllara diyorum.
sevgiler.
Edeb-i Şiirsel
Bütün çocuklara nice umud dolu yarınlar inş..
@----->--
Emine UYSAL (EMİNE45)
Edeb-i Şiirsel
Cümle evlatlarımız mutlu ve sağlıklı olsun inş..
sevgilerimle!
@---->--