- 1425 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
Ah bu dizilerin gözü kör olsun
Zırrr
Zırrrrrrrrr
ZIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
-Eee patladınmı be ?
Neriman televizyon kumandasını elinden bırakmadan zoraki de olsa ayağa kalktı.Gözü ise hala televizyonda asılı kalmış vaziyettedir.
Ardı sıra giderken söylenir:
-Bu zili en sonunda kırdıracaklar bana o olacak
Kapıyı açtığında karşısında eşi Niyazi’yi görünce iyice dellenir.
-Neriman niçin açmıyorsun kapıyı söyler misin?
-Be adam gelecek zamanımı buldun.Tam dizi filmimin ortasında.
-İyi de tatlım bende işten geldim. Yorgun yorgun beni kapıda bekletiyorsun ama. Hep film hep film.Bence bu emeklilik sana hiç yaramadı.
-Bak Niyazi öyle deme .Biliyor musun ? Kadın kocasından şüpeleniyor.Sonra takip ediyor.
-Neyinden şüpeleniyor.Saçma sapan filmler.Senin gibi kadınları ayakta uyutmak için yazılmış senaryo hepsi...Bıkmadın gittin yani.Her gün sabahtan akşama kadar başındasın.İnsan bir yorulur, bunalır, sıkılır değimli?
Bu arada Neriman çoktan kurulmuştur çekyatın kenarına. Gözlerini ayırmadan izlemeye devam eder.
Eskiden kapının önlerinde karşılanmaya alışkın biri için bu durum zamanla alışkanlığa dönüşmeye başlamıştır.
Lavabodan çıkıp, üzerini değiştirmek için yatak odasının yolunu tutar.
-Hay Allahım hala yatağı toplamamış.Gömlekler , pantolonlar dağ gibi olmuş ütülenmeyi bekliyor…Ya sabır...
-Neriman. Neriman bir bakar mısın canım…?
Neriman duymaz.Filmin içindeki sahnelerde kaybolmuştur. Bazen kendinden geçer söylenir "vah zavallı kız, vahh , vahh ! "
-Nerimann
“Kız sakın inanma kandırıyor seni”
-Neriman sana sesleniyorum.Benim çizgili mavi gömleğim nerede?
“ Bak hele bak . Nasılda kandırıyor yalancı, adi…”
Niyazi yatak odasından çıkıp, Nerimanın yanına gelir.
-Sana seslendiğimi duymadınmı? Neriman duymaz filmin en heyecanlı yerinde kulaklarını tüm dünyaya kapatmış . Necatinin bağırmaktan boğazları yırtınır.Yok Neriman duymaz. Reklam arası verilmiştir.Neriman sinirlenip elindeki kumandayı karşı taraftaki çekyata fırlatır.
-Allah kahretmesin , en heyecanlı yerinde olacak iş mi be ? Reklamın sırası mıydı şimdi . Off bekle dur ...
-Neriman hayatım, hadi anladım film izliyorsun.Bari ütü masasını buraya getir, hem seyret hem işini yap.
-Olmaz Necati motivasyonum bozuluyor.Sonra altın gününde anlatılanları kavrayamıyorum.
-Allah bilir orada da dizi izliyorsunuzdur.
-Doktorların tekrarını izliyoruz.Biliyor musun kaçırdığım ne çok sahne varmış valla aklın durur..
-Benim aklım senin bu hallerinden durdu zaten Neriman Bende artık normal düşünemiyorum.Ne yaptın bugün yemekte?
-Allah aşkına Niyazi şimdi sırasımı ? Beni lafa tutma.Zaten canım sıkıldı. Aa en heyecanlı yerinde şu zıkkım olasıca reklamları koymuyorlarmı saçımı başımı yolasım geliyor valla.
-Yolmana gerek yok karıcığım.Zaten tarak yüzü bile görmediği buradan belli oluyor.
-Seninle tartışmıcam Niyazi. Şimdi seni hiç çekemem valla. Neyse reklam bitene kadar başka yere zaplayayım.
-İyi de ben çok acıktım. Hadi mutfağa git de bir şeyler hazırla .Bende salata yapayım karıcığım olmaz mı?
- Olmaz be adam kafayı mı yedin sen? Ben burada reklam bitse de filmi kaçırmasam diye dört gözle bekliyorum.Sen kalkmış yemek yap açım diyorsun.Yani Niyazi seni hiç anlamıyorum. Kaç yıllık karınım hala benim gönlümü nasıl hoş tutacağını öğretemedim sana.
-Canım, hayatım, bir tanem, nur tanem. Kötü bir şey demiyorum ki. Madem araya reklamlar girdi, iki lokma bir şeyler hazırlayalım da karnımızı doyuralım diyorum.Hem eminim sen de sabahtan beri bir şey yememişindir. Doğru mu ?
-Ben aç falan değilim.Git kendin ne yemek istiyorsan ye. Beni rahat bırak be adam.
-Ama Neriman eskiden her şeyi beraber yapardık.Sen yemek hazırlarken ben salatayı yapardım.Sonra masayı beraber kurar, kaldırır bulaşıkları beraber yıkardık. Ayrıca önceden güler yüzle karşılardın şimdi ise beni görmeye bile tahammülün yok gibi
-Niyazi lütfen duygu sömürüsü yapma.Bunca yıl yaptıklarıma say. Elinden geliyor git mutfağa hazırla be adam.Benimle uğraşıp durma artık aaa bayılacağım ama şimdi.
-Bak canım.Ne yapalım biliyor musun?
-Ne yapalım anlamadım Ne diyorsun Niyazi?
-Diyorum ki mutfakla uğraşmayalım.Senin şu dizin bittikten sonra, sen eskisi gibi elbiselerinden birini giy.Biraz tara saçlarını gerçi sen her halinle güzelsin ama. O pembe rujunu sür.Parfümünden sık.Bende o arada mavi çizgili gömleğimi bulup ütüleyeyim. Sonra eskisi gibi el ele sahil boyunda yürüyüp, bir yerde oturup yemek yiyelim olmaz mı canım?
-Bilmiyorum Niyazi.Zaten senin yüzünden bir çok sahnesini kaçırdım filmin. Tekrarı var bitince. Gelemem ben, sen git !
-İyi de başka zaman yok mu tekrarı?
-Yarın sabahtan var
- Eee daha iyi ya.Ne güzel ben işe gittikten sonra sen bir güzel oturup izlersin.Beni kırma da bu akşam beraber çıkalım.Hem sana yarın film izlerken yemen için cips, çerez , meyva falan alırız. Ne dersin gül yüzlüm?
-Niyaziiiiii .Yeter kafamı ütülediğin ama.Sık boğaz etme beni. Sen konuştukça ben boğuluyorum .
-Ne dedim gülüm.İpek saçlım.Gül goncası bakışlım. Seni biraz evden uzaklaştırmaya çalışıyorum.Ne olur inat etme. Üzülüyorum ama.
-Peki tamam .Yeter ki sus artık.Vır vır kulağımın dibinde sabahtan beri.
-Canım benim .Hayatımın anlamı biricik sevgilim.Ama bak o mavi elbiseyi giy olmaz mı? Gözlerinin rengine denk.Işık ışık oluyorsun o zaman.
-Yeter be adam.Valla kafam şişti.Susmadın gitti.
-Sustum güzel karıcığım. Sen yeter ki üzülme.Hadi gülümse biraz .Gülümsemeni bile özledim.
-Tamam gidiyoruz işte. Valla kırk yıllık kadınlar gibi dır dır nedir bu ...Verem ettin beni. Anahtarı almayı unutma.
-Aldım karıcığım sen merak etme.Bu arada çok güzel olduğunu söylemişmiydim gülüm?
-Niyazi sus artık bak vazgeçeceğim...
-Peki karıcığım yeter ki sen canını sıkma..
Niyazinin iç sesi-....................................
YORUMLAR
O kadar güzel bir konuyu, öyle güzel işlemişsin ki Sultan, tebrik etmemek mümkün değil.Bravo.
Alın işte halkımız diyesim geldi, yani artık yüksek tahsilde fayda etmez oldu ona üzülüyorum.Üç beş hatun bir araya geldiğimiz zaman konuşacak konu mutlaka 118 80 tarzı espriler olmaya başladı.Hafiften gülümsediğin zamanda seni sevimsiz buluyorlar.
e e yetti ama...
Televizyon mu hayatın içine girdi, yoksa insanlar mı televizyonun içinde.
TEBRİK EDERİM.
Ülviye Yaldızlıı
Teşekkür ederim.
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
AYSE 09
böyle insan olamazzzzzzzzzzzz
Yazınızı yer yer gülerek yer yerde üzülerek okudum sevgili Hürrem.İronik bir yaraya parmak dokundurmuşsunuz mizahi bir çerçeveden bakarak ama durum gerçekten vahim maalesef kadınlarımız bu tv. dizilerine fena sarmış durumda.
Topluma dizi adı altında empoze edilmeye çalışılan Türk aile yapısına uymayan hayatları büyük bir heyecanla takip etmekteyiz özellikle kadınlarımız memnun olmadıkları kendi yaşantılarının ya da yaşayamadıklarının hasleti ile 4 el ve gözle sarılmakta izledikleri sahte hikayelere.
Benim yinede umudum var umutsuz ev kadınları adına :) Ayrıca arkadaşlara katılıyorum nerede efendim yazınızdaki gibi sabırlı Türk erkeği :)
Elinize sağlık kutluyorum gülümseten paylaşımınızı
Sevgiyle....
Ülviye Yaldızlıı
Bazen de diyorum ki nerede o eski diziler.Eğitici bilgiler veren.Ailede herkesin bir arada oturup izleyeceği güzellikler...
Sevgim -kalben
Hani hiç güleceğim yoktu dedirtip hakkını vere vere gülümsetir ve düşündürürsün ya!
işte tam onu yaptın sevgili Hürrem...
elbette kutladım...
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Sultanım Allah iyiliğini versin, gülsem mi ,Niyazinin haline ağlasam mı, şaşırdım.
Böyle kocalar dostlar başına, o da ancak böyle öykülerde saklı galiba.Adamda evliya sabrı var.Şaka bir yana, dizikolik anneler, çocuklarına 'bekle reklam çıksın, öyle yemek hazırlıyorum 'diyorlarmış.
Diziler de seyredecek gibi doğru dürüst konulu olsalar can kurban.
Tebrikler güncel dizi hastalığını işlediğin keyifli yazına, selamlar canım.
Ülviye Yaldızlıı
Sevgim -kayben çiçeğime...:)
Sultanım Hürremm Hanımm...harikulade bir yazı ve süper bir anlıtm...yer yer gıcık oldum..yer yer güldüm...Lakin bu gün Cuma Namazında Hocada bu konuya değindi...Ahlaki değerlerimizi,aile bütünlüğümüzü baltalayan dizilere itibar etmeyin diye...Tebrik+selam
Ülviye Yaldızlıı
Sultanım çok alemsin ve çok da başka, bambaşka:))) Bugün çok eğlendirdin bizleri, dilerim her şey gönlünce olur. Hem teşekkür ediyorum hem de çok kutluyorum tabi. Ayrıca resimde süper. Sizi okumayan çok şey kaçırmış olur, harikasınız.
Ülviye Yaldızlıı
Bir kapı sesiyle başlayan yazının sonucu olarak karşında değerli Umut:)
Beni okumayanların çok şey kaçırdığı fikrinde hemfikirim:)
Şımarmak değil, lakin insanları bir anda şaşırtıp "vay be hatun kişi de bunu yazabiliyormuş" demesini ve farklı olduğumu anlamalarını isterdim dim dim dim..Ekoo yaptı niyeyse bir an:)
Harika olan güzel bakıp güzel gören göyn'nün.Rabbimden yürüdüğün bu yolda ne ayağına ne göynüne hiç bir elemin niyaz ediyorum.Değerli yazarım Ama bir tek şartla şımarmak ama belli etmemek şartıyla :)
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
sevgimle-esmacazım
Merhaba,kadınlar için pozitif ayrımcılık adına Niyazi'yi harcamışsınız...Öyle olmadığını biliyorum...Fakat karşı öyle düşünebilir...Ben olsam rolleri değiştirirdim....Çok başarılı bir çalışma...tebrikler...
Ülviye Yaldızlıı
Çok değerli kalem sizin yorumlarınız benim için çok değerli.Hürmetlerimi ve sonsuz saygımı kabul edin lütfen...
Günümüzde yaşanan olaya parmak basmışsınız.
Elinize kaleminize sağlık.
SEVGİYLE KALIN..
Ülviye Yaldızlıı
Hürremmmm o iç sesi çok iyi biliyorum. Kız bu Niyazi,hulisi vede necati her kimse nesli tükenenlerden olmalı vallahi kelaynak misali... nerde şimdi böyle sevecen ve sevgi dolu, hoş görülü, anlayışlı koca....of var mı varsa haberim olsun? :)))) kutlarım seni Hatun kişi.... Hürrem bu arada eklediğin fotoğrafı fark ettim ya... İÇ ses bu dedimmm ahhh niyaziii seniiiiiii boşa yemeğe davet(!) etmemiş.....:))))))
inci* tarafından 9/30/2011 1:14:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ülviye Yaldızlıı
Denk gelirsem sana postayla ulaştırırım canım :)
Yani beni yine kahkahalarla güldürdün ya:))
Seni seviyorum ya:)
Bu kadar mı canlı yazılır. Hem de hiç klişeye kaçmadan. Ama adama da yuh yani. En çok da "Mavi gömleğimi bulup ütülerim" kısmına güldüm. İlahi sen:))
Yine günüme düşen en güzel çalışmalardan biri oldu bu yazı.
İyiki dizi merakım normal seviyede. Yoksa benim efendim böyle "Sırma saçlım, yeşil gözlüm" falan demezdi:))
Dur biraz daha güleyim.
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
Selamlarımı ilet birde gül kokulu göynünden öpüyor de ben için..:)
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
valla niyaziye hayran olmamak elde değil yani..
ne sabır maşallah..:)))
ama bu niyaziden daha yok sultanım bi tek var o da senin hikayende.:)
nerden de bulursun yaa:))
diziler fena hastalık ama şükürler olsun hiç ilgim yok:))
kalemine sağlık sultanımm:))
Ülviye Yaldızlıı
öpüyorum mis kokulu göynündennnn:))
hayatbuysa ben yokum
haadi inşaallah sultanım:))
günaydınlar olsun güzel yüreğine:)