- 2997 Okunma
- 32 Yorum
- 0 Beğeni
Edebiyat Defteri / Mazeretler :)
Sevgili Edebiyat Defteri sakinleri, yeni bir forum açmayı düşünüyorum. ’Mazeretlerimiz’ hakkında görüşlerinize ihtiyacım var. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce bu forum tutar mı? Bana biraz mazeretlerinizden söz eder misiniz?
Fulyaa..
Mehtap Altan__ Kirpiğimden süzülen gözyaşımı, ıslığını emziren rüzgâra teslim ederken içimdeki kız çocuğu marazi mırıldanmalara tutuldu. Bazenlerimin çok olduğunu kabul ediyorum. Mazeretlerimiz de çoktur. Ama bu forumun sitemiz için çok faydalı ve doğurgan bir forum olabileceğini sanmıyorum. Ben yine de gelirim. Sen aç lütfen Fulyaa, sevgimle can/daşım...
Emine Güner__ Parti mi dedi biri? Nerede, ne zaman. Ucunda çılgınlık varsa tamam, beni yazın listeye. Bizim kız, sen de az çılgın değilsin hani : )
Abdulkadir Bostan__ Düş beni listeye şair. Beni en derine sancı. İşlerim çok yoğun, bir ara uğramaya çalışırım, saygımla...
Ahilas__ Fulyacım ben de yeni bir forum düşünüyordum. ’Capon’ yoksa gelmem. Hem çok yorgunum, hemen uykum geliyor. Sen bir ara okursun, ben dinlerim, olmaz mı balım?
Hüzün__Fulyacım sana hayranım, her zaman yanındayım. Sen iste forumlara da gelirim.
Sultan Hürrem__Olmadı ama! Bana niye kimse sormuyor, benim niye yok! Fulya benim mazeretimi niye merak etmiyorsun! Sülüman’a söyleyip boynunu ’Giyotin’le vurduracağım! Madem Sultan Makamda.. Bir daha da gelirsem iki olsun.. :)
Şimo__Ablacım o forumda düet yapabilir miyiz?
Aynur Engindeniz__Sevgili Fulya mektup konusunda daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bence sen şarkı forumunda biraz daha düşün...
İsmail Gezer__Zamandaşım da gelecek mi?
Lacivertiğnedenlik__Koğuş! Wolwiks’de olacak mı forumda? Monologlarımı yazabilecek miyim? Nani de olsun, karadeniz ezgileri çalsın ha uşağum...
Sema Enci__Kuşlar varsa gelirim. Ama bir saniye Kayra ağlıyor. Uyutunca mutlaka uğrayacağım sevgili Fulya. Ya da ben en iyisi ’cumartesi’ günleri uğrayayım. Daha müsait oluyorum...
İmmortalis__Fulya şair, siteye pek uğramıyorum. Gelirsem takip ederim, saygıyla..
Esika__Benim hala bir forumum bile yok... Zaten forum sevmem ben..
Turhana__Ben yalnızca ’şuan karaladığınız bir mısra’ forumuna yazıyorum şair. Geleceğimi sanmıyorum ama göz atarım şiir yazmaktan fırsat bulursam. Saygıyla..
Feyza can__O forumda bir terslik yoksa gelmem!
Çiğdem Parlayüksel__Fulyacım ben kahveni içmeye gelmiştim, çay da olur.. Mazeret mi dedin? Kahve yok mu yani? :) Sevgimle tatlım, canımsın...
Metruk Asal İlenç__Coğrafyadan da bahsedecek misiniz? Ben şuan kamptayım, katılmaya çalışırım. Ece Ayhan’ın bu konu üzerine söylediği çok güzel bir dörtlük vardı, hmm neydi şimdi tam hatırlayamadım.. Saygımla..
Kemnur__Sağlık sorunlarım nedeniyle siteden ayrılmak zorunda kaldım biliyorsunuz. Ama hepinizi buradan takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.
Nar-ı Çiçek__İlginç bir forum. Bakalım, söz veremem..
Harun Aktaş__ Murathan Mungan’da varsa forumun içeriğinde neden gelmeyim!!! Ama kedilerimi de getiririm!!!!!
Hakkın Sesi__ Yaa abicim bankta uyuyakalmışım, ne oluyor? Asayiş berkemal mi?
Yaralım__Fate için bir kaç mazeret üreteceğim bir forum arıyordum. Hem belki ’Mesnevi’den de söz ederim. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun sevgili Fulya..
Gülkurusu__Sinirliyim, sakın yaklaşmayın. Gitmezsem uğrarım bir ara!
Yağmurun izi__Ama Fulya biz seni her zaman küçük bir kız olarak hatırlayacağız.
Meltemecem__Fulya ne zaman görüşeceğiz. Ankara ne büyükmüş :)) Sen de mi ’Kazan’a düştün yoksa?
Nâ-gehân__Olmadı ama, ’â’lara şapka koymamışsın sevgili Fulya. Ben katılmıyorum.
Aysel Aksümer__Fulyacım yazılarını beğenerek okuyorum, sevgimlesin...
Kalimera__Oyy Fulyam... Sen ne yaparsın da olmaz, sen aç forumu, ben gelir seslendiririm.
Eyzün__Ben daha bir forumla baş edemedim, bu kaçıncı? Ben gidiyorum addiiioooo...
Nilsu__Ben bir şarkı tutmuştum içimden. Şarkı forumuna yazmayacak mısın artık Fulya :((
Asran__Sevgili Fulya, seni takip ediyorum ve sevdiğim bir kaç kalemi daha. İnce Saz dinliyor musun hala? Dinledikçe beni hatırla... Sevgilerimle..
Meselci__Yeminle senden önce benim aklıma gelmişti. Sen benden önce davrandın sevgili Fulya. Harika bir fikir. Ama fikir babası benim. :)
Umut Kaygısız__Forumlara pek bakmam : )) Yazı assaydın mutlaka gelirdim Fulya, seni okumak büyük keyif..
Flycan57__Ah canım, adaşım.. Ne güzel bir fikir. Ayrıca sesini de çok sevdim. Bence sesli bir forum açmalısın. Ne kadar pozitif bir enerji. Sevgimle...
SKNY__ Balsın sen bal, ama forum benim işim!
5n1k __Kamyon arkası yazılarımı oraya ekleyebilir miyim?
Cânâ__Bütün serçeleri öpmekle meşgulüm. Geleceğimi sanmam. Saygılar...
İbrâhîmî Feyzullah Yalçın__
Ferli kelimeler, cümelde tavâF
Uhdeli şâir, der “söz”ün sonunU
Lâedri.. Saklan, yaz, çiz, kal; şiir kıL
Yosun tuttu edebî/ebedî soY
Ayna! Ayna! Âşk haktır, söyle onA
Forum mu? Anlayamadım kardeşim..
Alsancak Kenan__ Durun benim güzel bir fikrim var. Ben buna bir akrostiş yazıyım.
Mazeretler
Aklımızı
Zapteden
Ezeli
Rahatlıkla
En derine
Temas edip
Linç
Eder
Rotamızı
/saygılar..
Felix__Değerli Fulya, forumlarla pek alakam yok. Ama mutlaka güzel bir fikrin vardır.
Ansızın__ Siz açın sayın Fulya Hanım, bir ara onaylarız. Cömert Yılmaz’a iletin, o ilgilenir. Ben bir fotoğraf, bir de video paylaşıp çıkacaktım.
Cömert Yılmaz__ Hepimiz kardeşiz. Allah ağzımızın tadını bozmasın. Zaten üyelerle uğraşmaktan şiir yazamaz oldum. Hakkımızda hayırlısı...
...ve e-robot ilk kez konuşur;
’Bu kadar tantana yeter! Ben onaylamıyorum bu forumu! O kadar!
Başka gürültü istemiyorum. Hadi herkes evine! Dağılın!’
fulya/eylül2011
YORUMLAR
nefis bir yazıydı özellikle bağlayıcılık toplayıcılık dostluk adına..ve ben biraz kıyıda kalsam da genelde okumaya gayret ettiğim sevdiğim isimleri bir arada görmek çok güzeldi..Hatta bir an keşke bir yerde hepsi bir arada toplansa ne güzel olur diye geçti içimden...
hepinize sevgi ve selamlarımı yolluyorum
Benim hiç bir mazeretim yoktu
.Nitekim adımı görememenin büyük bir üzüntü ve sıkıntısıyla ne hâl içerisinde olduğumu bilmem tahmin edebiliyor musunuz.
Bu konuyu bu akşam ikindi vaktinden sonra Sülümanım, sevgili yiğidimlen bilahere konuşup bir sonuca vardırmasını konusunda derin tecrübelerimden faydalanarak baskı uygulayacağım...
Ayrıyetten.Bir daha adımın Yaldızlı harfler ilen en baş makama yazılması hususunda aynı kanaatte olduğumuz hissiyatını hissetmiş olaraktan onore olduğumu şimdiden yüksek müsadelerinizle bildirmeyi uygun gördüğümden bilakis arz ederim.
İmza Sultan hürrem
Dip not: bi daha olmasın sülüman :)
Fulya CODAL
eklemeniz yapıldı sultan hanımcığım, çok çok özür dilerim.
hayırsızlığıma verin.. bir daha olmayacak söz, ne olur Sülüman'a söylemeyin, çok korktum :)))
sevgiyle, affola..
Ülviye Yaldızlıı
Neyse affettim .Büyüklük her zaman ki gibi bende kalsın.Artık o kadar olacak.Ne demiş büyüklerimiz.Büyüklerimiz o kadar çok şey söylemişlerdir ki akılcazıma şu vakit bir şey gelmiyor.:)
İzninizle prensesim.Abdestim kaçmadan Sülümanımın seccadesinin üzerinde, arka sırasında boynumu bükerekten huzura duracağım...Sonra malum sarayı bi tamam karıştıracağım.Valla bu son zamanlarda kuaföre gidip pedikürümüde ihmal ediyorum.Her şey vatan için :)
gözlemci insanlar yaşamı diğer insanlardan bir adım önde yaşayan insanlardır...
neden mi?...
diğer insanların duymadığını
diğer insanların görmediğini
diğer insanların hissetmediğini hissederler!
sen de o özel insanlaran birisin.. .benim mazeretim de ayrı bir güzeldi ama:)
sevgimle...
hahaha:))))
ben de fırsat bekliyordum zaten Fate' yi doya doya size anlatmak için...ama açmış olduğun forumlar gözümden kaçmıyor bilesin...dün dayanamadım yine Fate' nin kulaklarını çınlattım senin forumda...devamı var ama fazla kafa şişirmek de istemiyorum açıkçası...düştü mü çenem tam düşüyor çünkü:)))
senin bu yazıyı okuyunca aklıma sevdiğim dostlar geldi...li_la ile Zeki Çelik ve bir çok dostla beraber buna benzer bir forum açılmıştı ve atışmıştık biz de...( edebiyat defteri çölde...v.s...) o havayı soludum bir an..çok iyi geldi...
çok teşekkür ediyorum...
yüreğini herkese seve seve açan bu dostluğunla; bu engin düşünce denizine beni de davet ettiğin için çok sağolasın...
sevgimle...
koğuşta wolwiks'im ve kediler olacaksa koşarak gelirim kız ..kedi sevmeyenler olmasın :)))
O qué
şu anda gözlerimin içine bak, ve bir seçim yap laci!
Ben mi kedi mi?
tabiki kedi :D
bana da kedi diyodu gerçi :D
Elastikkk...ve çok zihniyetli:) Süper, kutlarım. İyi ki gözle görünür kılmışsın. Eyvallah diyorum bol mazeret üretebilen biri olarak:)
Umut Kaygısız tarafından 9/28/2011 10:52:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Umut Kaygısız
Şimdi bu yazıyı ben herkesten önce okudum ama Kayra huysuzlanınca yorum yazamadım diyeceğim bana inanmayacak uydurma bir mazeret sanacaksın dediklerimi. :)
Gözlem gücünü yansıtmışsın tüm isimlere. Hayran kaldım.
Amaaaa
Sen yine de aç forumu lütfen. Oğluşum müsade ettikçe uğrararım. :)))
Her bir isimle kurduğun empatiye bayıldım. :)
Kutlarım çok.
Sevgimle.
ya ne diyeyyim sana Fulya, bu kadar olur
herkesin söylem tarzını bu kadar iyi gözlemleyip ve yazıya dökmek
hem çok zekice, hemde çok başarılı olmuş
bir ara ciddi sandım :)
bir de fulya versiyonu olmalıymış şöyle;
durun şu pencereleri bir açayım, yanık davuk kokusu çıksın,
mazeret mi dediniz ya bırakın Allah aşkına, ne mazereti bu saatte, zaten uyuyamıyorum çekirdekte bitti
Giyotini almayayım elime, eyvallah
sayfaya tebessümlerimi bırakarak kutluyorum
Abdulkadir BOSTAN tarafından 9/28/2011 9:46:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mektuplar kısmına katılıyorum. Bütün nesir dallarında çok başarılı olabileceğine inanıyorum aslında. Fakat ben kalemini mektuplarla tanıdım. Yazdıklarının hakkını da veriyorsun Allah için:)) Forum konun güzel aslında. Neşenle girdiğin her ortamı yeşillendireceğine inanıyorum. Forumlara katılan nadir nesircilerden biri olarak konuna onay verdim gitti:)
Neşen tükenmesin.
Hayırlı sabahlar.
Sevgiler.
Dip Not:) Müzik zevkine ve dinleme hızına da ayrıca hayranım.
Aynur Engindeniz tarafından 9/28/2011 9:40:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Fulyacım ben de yeni bir forum düşünüyordum. ’Capon’ yoksa gelmem. Hem çok yorgunum, hemen uykum geliyor. Sen bir ara okursun, ben dinlerim, olmaz mı balım? :))
bi an ben ne ara yazmışım dedim o kadar inandırıcıydı yani sen ne yaptın böyle yaff neyse telefon çalıyor okul aile birliği toplantısına hazırlanmam lazım sevgi ile kal hoşçakal :))
Sonuna kadar okudum...Okkalı bir yorum yazmak istiyordum ama kapı çalındı,aynı anda telefon geldi,öğleden sora misafir gelecekmiş,veli toplantısı da bugün,kızım hasta doktora götüreceğim (bu doğru) üstelik işe gitmem gerek, yani mazaretim var çıkmam gerek :)
Sevgmle....
Canan Korkmaz tarafından 9/28/2011 8:10:34 AM zamanında düzenlenmiştir.