Bırakma Ellerimi Zindenaz
hayrettin taylan
yırtılmış umudun yamacısı gibiyim sol yanım kav
hiç kapanmayan davalara bakan yargıcın son kararıyım
verilmemiş sözler gibi
bitmemiş sevdaların müneccimiyim
senin için her şeyden çok şeyden aşkım işte
-Rüzgarın geldi, beyazlaşmış saçlarıma beyaz düşlerini bırakıp gitti.
-Estim gürledim.
-Bu beyaz saçlarım suçlarımı neden örtmüyor. Uyudum rüyama bir üveyik geldi.
-Üveyik masalını anlattı durdur gece.
-Sahi sevgilim bu üveyik nedir? İngilizce üvey sevgili mi ki ne?
-Bir entelektüelin yabancı dil bilmemesi mi yoksa. Sahi sevgilim, bu üveyikten vuruldum gecesi .
-Bir rüyadan öte aşk yaşadım. Bir yaraya destan olup ölümsüz yaptı. Unuttum desem, içimdeki desenler küsecek.
-Sen alınma, nasılsa üveyik nedir bilmiyor aşk. Üveyik masalını dinleyen aşk çocuğuydum seni severken. Şimdi büyüdüm, üveyik avına çıktım.
-Ürkek bir ceylan gibi kaçıyordun bağrımda.Nişan aldın, nişanlıyım dedin.
-Ben soylu bir aile kızı,Genç Werter’in aşkı Lute üveyiğim dedin.
-Aşk anlar mı ki böyle soylu , ulu orta acıları. Aşk dinler mi ki bağrımda gezerken, ben sevgine avıcıyken.
-Bu fakiri çok görme. Elini tutacak bir “el “ olma yanımda.
-Ellerimi tut, bileğinden kesilse de.
-Sen mutlu olmanın etiğisin. Eteğin, etiğin, ettiğin kırar aynamı.
-Farkında olarak yaşamanın piramidini yükseltmek.
-"İçte kendimiz dahil tüm varoluştan tamamen özgür kalmak yalnızca aşka. İlimden çok doydum. Filmim yok . Senaryonu yazdım can kelamımla.Tutkunun defterindesin. Çizgisiz bir defter gibisin Zindenaz.
-Sakın “el “yazması olmasın sayfanda.
Özgür kalmanın kalıntısı olmak, aşklar kendine özgür kentler yıkarken.
İçimizde olup bitenleri yakmak, içimizdeki tüm varoluşu bir gerçeğe meridyen etmek. Ve zamansızlığı sana güldürmektir özgürlük.
İçsel bir alıveriştir aşk. Vitrini belirsiz hisler. Merkezi “haz.” Hazır olmuşluğun olgusu sızar. Susturur bütün yaşanırlığı.
-Akar süreç süreğen istemlere.
*Sensiz olmaz, sensiz yürümez bu sevda kervanı. Topla damlalarını, beni yağmurlarda topla. Sel olmak isterim senin nazarından el olmaktansa.
-Başı boş aşk derelerinde içimdeki kayaları da sürükleyerek paramparça olmak isterim.
-Sensiz olmaz, sensiz bitmez bu ömür.Sen hangi sevginin tanımlanmamış adısın bilemedim.
Üveyik masalım büyüyor rüyalarımda.
-Beni senden vuruyor aşkın kurşunları.
-Sen ağlama, topla içindeki sevinçleri. Çarp beni yaşayacağın güzelliklerle.
Bölme hayallerimi, uzayıp gitsin işlemsiz bakışlarına kadar.
bir ruh perdesidir sevi sahnende kapanmayan
baş rolde kördüğümlerimiz
çözmek aşk
kalakalmak aşk
hiç gelmemek aşk
son düğmesindeyim sen kanıyor ellerim
tılsımlı olmalı açılmıyor y’adın
ben’desin diyor aşk halin
kalu beladan kalan unutulmazlığın adılısın diyor isimsiz sevda
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.