- 1549 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yalnizim ben yine annem,,
Selam anne bak yine ben geldim.Sana geldim anam derdimi yanmaya.Yanimda olamasanda,bu yazdiklarimi okuyamasanda ben yinede sana geldim annem.Bugün yine gurbetde $amar yedim annem kimseler duymadi.Gözlerim aydin olsun annem oglum okula ba$ladi.Yanimda ne sen vardin, ne babam, nede karde$lerim yapayalniz ugurladim oglumu okul yolunda.Herkesin anasi gelmi$, babasi ,karde$i ,emmisi, dayisi gelmi$ ama benim kimsem yokdu yanimda annem.
Siz zaten hic benim yanimda olmadiniz ki annem.Dogurdum yanlizdim,hastalandim yanlizdim,sevindim yanlizdim,söyle annem sucum neydide sizlerin tarafindan yanliz birakildim.Kanima dokunuyor annem böyle kimsesiz gavur ellerinde herkesden bi haber ya$amak.E$imin ailesi yaninda ve her i$i tikirinda.Cani SIKILSA,ba$i agrisa,yoluna ta$ konulsa hemen dizlerinin dibine uzanip derdini yaniyor.Bense ellerim koynumda boynum bükük kaliyor.Telefonda anlatilamayacak $eyleri ya$iyorum ve ben sizlere derdimi anlatamiyorum anne.Anlatsamda zaten benim derdime derman olmuyorsunuz ki.Öylede böylede firsati bulu bulmaz ba$ima kakiyordunuz.Hala gözlerimin önünde abimin gecen seneki yazdigi o öldüren msjlar.Okuya okuya sabahlara kadar aglamakdan gözlerim balon gibi olmu$du ama kimse sesimi duymami$di.Neden mi annem,ben hep yanlizdim ve yanlizda kaldim.Hickiriklar icinde gecmi$imin yüzüme $amar gibi vurulmasi cok zoruma gitmi$di annem.Abim ki,istese onun icin canimi verecegim,öl dese dakikasinda ölecegim,canimda can,damarimda kan abim beni yerden yere vurdu.Annem sana yalvariyorum sakin sen hastalanma,sakin ölme annem emi..sakin azraile görünme annem.Yüzüm yok onlarla kar$i kar$iya gelmeye.Bilki bu gavur ellerinde haberini ali almaz bende ölürüm annem.Bekle beni oldumu annem beni terkedip gitme sakin.
Üc sene oldu ve ben yine sana gelemedim.Hasret icimde daglar kadar duvar ördü.Ta$ gibiyim annem ben artik aglayamiyorum.Dilim damagim tuttu ve sus pus oldum.Unuttum herkesi ,sen ve bacim haric, annem hatirlamiyorum.Sizin icin ya$iyorum bu yalan dünyada.Sizin sevginizle bunca sene dayandim.Kiz annem ne oldu bize böyle söyle hadi.Hicmi haketmedik mutlu olmayi ,birlikde ayni sofraya oturmayi,söyle annem hicmi hakkimiz yokdu güle oynaya bir bardak cay icmeye.
Ne yaparim ne haldeyim hic bilmiyom ki ben.Sadece gün ciziyorum silinip silinip gidiyorum.Agzim bozuldu küfretmemek icin dilimi zor tutuyorum.Bilirsin kemigi yok derdin onun.Vallahide var annem benim dilim artik dönmüyor.Dondurulmu$ bir et parcasi gibi bagzen sicaklik hissettikce yav$ yava$ eriyorum.Bir tufan esiyor ve ben gerisin geri donuyorum.Kelimeler kifayetsiz kaliyor,cümleler soytari gibi siritiyor .i$te annem böyleyken böyle oldu ve bugün yine yanlizlikdan betim benzim soldu.Korkma yakin zamanda ben yine gelirim derdimi yanmaya.Okuyamasanda,duyamasanda,yanimda olamasanda varligin yetiyor annem.Ho$cakal ve beni sakin unutma annem.Kendine iyi bak ve beni onlarin kapisina dü$ürme annemm..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.