PROF.DR. NECMETTİN ERBAKAN- BİR ŞEHADET ÖYKÜSÜ..!!
Bugün günlerden salı, bugün ayın 1’i, bugün mart ayının başı.. Bugünün özelliklerinden bir diğeride bir dönemin başbakanı , akademisyeni,ve mühendisi olan prof. dr. NECMETTİN ERBAKAN hocamızın defin günü.. 27 şubat 2011 tarihi saat 11:40 ’da kaybettiğimiz hocamızın naaşı bugün istanbul fatih camii’nde kılınan cenaze namazı sonrasında Zeytinburnu’ndaki Merkez Efendi Mezarlığı’nda bulunan aile kabristanlığına defnedildi..
1470 yılında yapımı tamamlanmış ve o günden sonra bir çok tarihi ana şahitlik etmiş olan fatih camii aynı tarihi günlerden birini yaşadı.. 80 ilden ve yurt dışından gelen bir çok kişinin doldurduğu fatihh camii avlusunda zaman zaman izdihamlar yaşandı.. Mücahid ERBAKAN diye slogan atan kalabalık hocalarına olan son görevi ifa etmek için oradaydılar..
Gönül adamı olan erbakan nezaketiyle anılan bir şahsiyetti.. Ortak değinilen noktası İSLAMİYETİN ilmiyle edindiği nezaketiydi.. hemgörüş olsun olmasın herkes oradaydı.. 28 ŞUBAT’ın hazırlayıcıları üzntülerini belirttikleri, şahsiyeti ve siyasetçi kimliğine övgüler içeren demeçlerini okurken yüzümde bir tebessüm "ÖLÜM SEN NELERE KADİRSİN" deyi verdim..
Musallaya koydukları tabutu izlerken oturduğum koltukta, kürsülerde görmeye alıştığımız ERBAKAN hocan’ın musallada yatan bedeni nede çok şey anlatıyordu bana , bize, bizlere HERKESE.. Diyordu dünya fani, AMEL hani.. Hocamız muhterem biriydi.. mekanı cennet olsun inş/ALLAH.. Kürsüden seslenen hocamız şimdi musallada veriyordu dersini hemde bu sefer sadece talebelerine değil bütün DÜNYA’yaydı dersi.. ÖLÜM var ÖLÜM diyordu.. bu musallada herkes birgün misafir, tıpkı benim gibi.. siz siz olun unutmayın ÖLÜMÜ diyordu tüm dünyaya..
ALLAH-U EKBER tekbirleri hiç susmadı.. camilerde salalar verildi kuran-ı kerimler okundu.. fatihalar düşmedi dillerden.. O ; salavatlarla, kuran-ı kerimlerle, tekbirlerle yaşadı ve yine bunlarla öldü.. insanlık bir daha anladı "NASIL YAŞARSAN ÖYLE ÖLÜRSÜN" sözünün doğruluğunu..
Rabbim cennetinde cemalini görmeyi nasip etsin hocam.. Gönüllere ektiğin İSLAM için cihad İSLAM için çalışma ve bu millet için VAR olma bilinci her daim filizlenecek..
ve hocam SESSİZ SEDASIZ bir şekilde milyonlara seslendiğin o anın dersi hep akıllara kalacaktır..
1 mart 2011
@zeliha köç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.