BİR TEKNEDE İKİ MEKTUP
I. MEKTUP
Artık beni sevmediğini biliyorum.
Bazı ilişkilerin sebebi mecburiyetlerdir, yazık ki...Bunu da biliyorum.
Ama hayat öyle kısa ve öyle güzel ki...en iyisi ona bir şans daha tanımak.
Düşündüm, ikimizden birinin cesaretinin, kağıt ve bir de kaleminin olması gerekiyor.
Hadi kağıt ve kalemi bulmak kolay da...bunca yıldan sonra cesaret için yürek ister.
Neyse...
Ben, sana yine aşkım demek istiyorum.
.
Aşkım.
Hani sahil kenarında boş duran bir balıkçı teknesi vardı ya...
Oradan ne zaman geçsek biraz daha eskimiş olurdu hatırladın mı ? İşte o tekne.
Onu en son gördüğümde harap haldeydi, acaba denize açılsa geri dönebilir mi diye
düşündüm.Kendi kendime dedim ki hani şu hep merak ettiğimiz kırmızı gagalı kuşların
yaşadığı adaya da gidip, gelebilir miydi ?
Sen denizden hep korkardın.
Ben balık tutmayı sevmesem, sen hayatında birgün bile tekneye binmezdin.Bir zamanlar,
senin için ölürüm...demiştin.
Aşkım, ben cesaretimle nasıl yüreklilik gösterdiysem, şimdi sıra sende.
Al o eski tekneyi, kırmızı gagalı kuşların yaşadığı adaya git.Bana onlardan bir yumurtagetir.
İlişkimiz mecburiyetlere dayalıysa gitmezsin.Fakat beni hâlâ eskisi kadar seviyorsan
eminim tekne ya batacak, ya da kuş yumurtası elimde olacaktır.
.II.Mektup
Ben zaten aşkım diyordum demekki sen farkında değilmişsin.
Eğer eski tekneyi alıp denize açılmama sebep başka biri varsa, onunla okyanusa bile
giderim.
Ama başka şekilde denize açılmam.Çünkü ölürsem bir daha sana sarılamam, seni
göremem.Kokunu duyamam.
İstediğin yumurtaysa senin sevdiğin çiftlikten bir koli taze yumurta aldım.
Beraber kahvaltı yapıp o eski teknenin yanından denize girelim.
Şu an sevdiğimiz müzik çalıyor.
Dön hadi.
İnan şimdi seni eskisinden daha çok seviyorum aşkım.öyküsatıcısı 2011 Davidoff
YORUMLAR
Mektup; ben mektupları çok severim ve en çok mektup yazdığım zaman mutlu olurum. Hayal ya da gerçek, hiç fark etmez. yaz ve rahatla.
Tebrikler davidoff
Davidoff
TEŞEKKÜR EDERİM Sevgili Emine Hanım.
ÇOK SELAMLARIMLA.
Lime lime ediyor
icimi eziyorsun mektup...
Okudukca k/aniyor
kanadikca susuyorum mektup bilesin...
...
Seni okumanin güzelligini sana nasil anlatsam ki sevgili Davidoff...
var ol emi.
Davidoff
SEVGİMLE Nar Çiçeğim.
Mektupları bırakırken sanırım sevmenin, özlemenin, vuslatın... manalarınıda öldürdük!
Yanımızda oturanla konuşamazken kıtalar ötesinle konuşur olduk!..
Bir göz süzmeye hasret gönüllerin diyarından, "aşk"ı alıp dile düşürdük!...
Oysa ki bilemedik "aşk"a sözün gerekmediğini,
Asırlarca onun üstüne yazılanları bile okumadan
"Google" tanımı öğrenip, cep arayarak buluşuveriz sandık!...
Selam ve saygılarımla
Davidoff
SEVGİMLE.
Bu güzel mektuplara rastlamışken, bişeyi söylemeden geçmemeliyim; hani eskiyen, zaman aşımına uğrayan kayıplarımız olur ya, beni bu kayıplar arasında en çok üzen şey, mektupların kaybıdır. Her mektup kelimesini duyduğumda içim cıs eder...Mektuplar o yıllar içimizi en çok onaran şeylerdi...
Çok güzeldi mektuplar...
Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Davidoff
Değerli yorumunuzla onur verdiniz.
''ürpermeden henüz 'sevdam' diyen dudaklar var, mühürsüz. Ser ise ser, sır ise sır önemsemeden lakırdı kıvamında dudaktan direkt defnedilen sözler var, biliyorum. Sen şimdi yum gözlerini, dert etme; aşkın olmasa da, tutkunun harflerini yad edecektir aşkı. Mânâ, anlam boyutuna seninle kavuşuyor bende. Sözlerin nefesimde, bu yüzden kesmek istemiyorum , zira ölürüm!''
Öperim yüreğinden ne çok bizden ne çok benden içeri kelimelerin dansı bir öyküye bu kadar mı yakışır günüme yaraşandır teşekkür ederim şairim sevgilerimle...
bir şeyler yazamazsam yazık olur okuduklarıma ....ancak yazılanları sonuna kadar hissede bildiğimi ( ki bu sizin başarınız ve ustalığınız) yazabilirim bu usta kalem karşısında....Mecburi ilişkiler de olsa hayatımızda umarım istekli keyfli ilişkilerle geçsin tüm hayatımız.....
GERÇEKTEN KEYF ALDIM YAZDIKLARINIZDA...
Saygılarımla....
Ustasınız...
Bir de işin ilginç yanı "farkındasınız" usta olduğunuz...
Ben de "farkındayım".
Kelimeler istediğinizi yapıyor...Gelinlik de giydiriyorsunuz ,çuval da.
Renklerini de değiştirebiliyorsunuz.
Valla kılçık atmak gibi olmasın da " sizi hissedebiliyorum" desem yalan olmaz.
A...bi de alçakgönüllü olmanız dikkatimi çekti.
Burnu havada olsaydınız...yoksa öylemisiniz ?
Yok onun da farkındayım değilsiniz.
Saygı ile.
Davidoff
Usta olmak zordur, çok fırın ekmek yemek gerekir...ki, benim de ekmekle pek aram yok.
Hissetmenize gelince, istediğim de " zaten okurken beni hissetmenizdir."
Kibiri hiç sevmem emin olun.
Güzel yorumunuz için çok TEŞEKKÜR EDERİM.
karakaranfil
Tek başına ekmekle olsaydı bizim fırınımız vardı,her gün de sıcak ekmek yerdik...
Bir de doğuştan getirilen yetenekler var.
İnsanın ruhunun yaradılışı esnasında kazndığı yetenekler var.
Bu sizde var "maşallah".
Kibir insanı çok çirkin gösteren elbise gibidir (erolabi) demişti atalarımızdan biri.
saygı ile değerli Davidoff
Yine güzeldi sayın yazarım elinize sağlık.
SEVGİYLE KALIN..............................
Davidoff
TEŞEKKÜR EDERİM.
1. mektuba cevap
Gözleri uzaklıklar değil bazende göze alamadığımız yakınlıklar acıtır ( Haydar Ergülen )
2.mektuba cevap
Ne "Tek taraflı" demeye dilim varıyor... Ne "Karşılıklı" demeye ispatım var. ... ( Elif Şafak )
Aşk böyle birşey bazen kırmızı kuş yumurtası yerine ızgara balıkla ıspatlanır
David off'a cevap
hikayelerine bayılıyorum her hikayende başka tad ayrı bir kapıdan giriyorum ilham ülkesine kutlarım can şair
Uçurtmalara tırmanırdı gözlerim. Terastan öylece kovalarken çocuk mutluluklarını. O yükseldikçe erişilmez olduğuna inanırdım mutluluğun. Ve sonra evlere çarpan çığlıkların parçaları deşerdi göğsümü. Bu kez geri gelirdi inancım. Belki derdim, tekrar sever daha büyük ilhamla. Belki bir kovalamacadır her vazgeçiş. Belki... Yosun tutmakta fayda var beklerken tenini.
Tebrikler, çok kuvvetli, muhteşem.