- 926 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMAYI DENEYECEĞİM
Duygularımı gömüyorum kalbimin en ucra köşesine .Unutmayı deniyeceğim seni ve yalancı da olsa aşkını.Sevginin hiç uğramadığı kalbini buz kestiren rüzgarları estirmeyi.. Umutların hiç uğramadığı sokaklara gidip seni oraya salmayı…Karanlık izbe yanlızlar meyhanesinde ihanetlerinin lanetlerini kusmayı..Deneyeceğimmm..
Bilmediğim diyarlarda karşılıksız aşkımız anlatılacak. Nasıl Leyla oluşum ,nasıl kendimden geçişim anlatılacak dilden dile…
Bakarken içinde kaybolduğum gözlerinden nasıl çıkarıp attığını hatılayacak her zaman bu yürek..O beni kahreden her saniye kulaklarımda çınlayan ,bir çift sözü unutmayı deneyeceğim. Bu hayata devam etmekten korkuyorum sevgili..Sevgili diyorum zalim kalbinin hissetmediği sevgime karşılık vermesende.
Bir kez olsun çarpmasa da benim için. Dolaşmasam da damarlarında sımsıcak sevgili diyorum sana..
Unutmak hatırlamaktan zor mu?Unutmayı deneyeceğim seni…
Dudağımda bir şarkı gibi mırıldanırken adını , sevdanın uğramadığı elleri bırakacağım geceye.Salıverceğim karanlıklara. Kurulur düşler ruhumda sen olmadan.. İnler duygular namelerin en içlisiyle..Avuçlarımda yılların gölgeleri bırakır damlaları. Çizilir hayat çizgileri,kısa mı uzun mu bilinmez...
Sessiz ve usulca yaşayacağım yarattığım kendi dünyamda...
En karası hüzün bulutları saklasın güneşimi,En serti essin rüzgarların ,kum tanelerini karıştırsın ruhumu ruhundan kanlarla.Uçuşsun yüreğim kuş tüğü misali. Ve ben beni unutacağım….
Usulca ve sessiz çığlıklarla....
YORUMLAR
"Unutmak hatırlamaktan zor mu"
Unutmak! hepimizde biliyoruz ki, seven yürek unutmaz.
Evet sevgili nazlıgül,
Sayfana kuru gözlerimle geldim, yazının sonuna kadar göz yaşlarıma hakim olamadım.
Yine içim acıdı. Sabah olsun sen gel. Seni görsem rahatlayacağım.
Sevgilerimle kutluyorum yürek sesini, kalemini ve seni.
nazlıgül
Slip atabilmeyi insan kendisine şiar edinmeli.
Değer vermeyene asla değer vermeyeceksin.
Daha doğrusu bir insana vermen gerekenden fazla değer verirsen, kendi değerini yitirirsin.
Ama verilmesi gerekene verilir. Layık olana can kurban...
Güzeldi.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
Sevmeyen yürek unutmaktan söz etmez...Sessizce unutur...Unuttuğu aklına bile gelmez...demek ki siz O'nu unutamamaktasınız...Dizelerden de bu anlaşılmakta...Örneğin iriticalen spontan olarak "sevgili" diyorsunuz...Sevgili,unutulamayan demektir...Dilden dile dolaşacak...unutulan bir aşk değil bu söylemler...taa...karasevdanın alası...
Anlatımınız biraz ironik...duygulu...Sıradışı bir duygular sarmalı...paylaşmak güzeldi değerli kalem...Tebriklerimi gönderiyorum...saygılarımla...
nazlıgül
xxx
Adem Güngör tarafından 11/12/2014 10:40:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adem Güngör
UNUTMAYI DENEMEK YERİNE KESİN KARAR VERİP UNUTMAK GEREK HAKEDENİ..
DÜNYA TEK BİRİNİN ÜSTÜNE KURURLU DEĞİL. 7 MİLYAR İNSAN İÇİNDEN SEÇTİĞİMİZ KİŞİ UNUTULMAYI HAK EDİYOR İSE UNUTMAK GEREK...GERİDE DAHA MİLYARLARCASI VAR BENCE..
BU DA ERDEMCE BİR YORUM;DOĞRUSUYLA VE EĞRİSİYLE...
Kul Figani
Teşekkür ederim..
Yazınız sanal ve kurgu değilse;kararlı olmak dileğiyle..
Sevgi ve saygılarımla..