- 1448 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİTLERİMİZ.Bu yaznın başlığına ne kadın bee desem herkez okur ya şimdi?
Dün yine şehit haberleri;5 asker, 2 korucu, 1 başkomiser ve başkomiserin eşi ŞEHİT..Bakıyorum Sözüm ona Dindar tv sinden en libaraline kadar hepsi proğram akışlarından en ufak bir değişiklik yapmadan,vur patlasın çal oynasın devam.
Diğer taraftan İstanbul’un tüm eğlence mekanları dolu,sözüm ona bayram tatilinden dönen(BAYRAMCILAR-TATİLCİLER) yollarda,müzik setleri sonuna kadar açık onlarda ayak uydurmuş vur patlasın çal oynasın düzen ve dümenine...
Camilerimizde TIK YOK HOCA EFENDİLERDEN,bir tek şehit haberi yada şehitlerimiz için dua yok, çünki onlar artık Allahın değil İkdidarın emirlerini yerine getirmektedirler..O’nlar için varsa yoksa Suriye’deki şehitler ve Libya’daki yapılan sözüm ona katliamlar.Birde varsa yoksa SOMALİ ye yardım parası toplamak,bizim fakirler bitti bizim ALİLER’İN karnı doyduda sıra SOMAİL’ye geldi.
Sözüm ona Libya’daki katliamlar dedim.Hatırlarsanız Bu ABD, BM,NATO hepsi zamanında Irak’ada senin Biyolojik silahın var diye çullandılar,işgal ettiler sonuç; ne biyolojik silah var nede bir şey..amaca ulaşılmış ve Irak petrolleri İşbirlikçi Kürtler başta olmak üzere diğer hainlerle birlikte ABD ye peşkeş çekilmiş operasyon tamamlanmıştır.
Vatan toprakları uğruna toprağa düşen yiğitler Albayarağa sarılarak Ebedi Aleme uğurlanırken,Kayserili Şehit Komando Uzman çavuşun babası"Vatan sağolsun 3 oğlum daha var onlarda feda olsun vatan yoluna" derken..Sahte Atatürkçüler Galonlarla içki tüketmeye devam ederken,sarhoş içki masalarından Atatürkçülükten dem vururken,bunu vatan savunması sanmaya devam ediyorlar.Keza sahte milliyetçilerin Türk İslam sentezi diyerek Ramazanda orucun yanına uğramadıkları ve camilere de sadece cuma ve bayram namazlarında uğradıkları gibi....
Somali’ye para toplayanların müslümanlık damarları o kadar şahlanmışken acaba neden peygamberlikten sonra en yüksek makam olan ŞEHİTLERİMİZ için tek kelime etmezler,şehit yakınaları için camilerden hiç para toplanmaz.Ben hiç rastlamadım camilerimizde şehitlerimiz için para toplandığını.Acaba bu Somali parasıda geçmişte BOSNA’ya toplanan paralara dönmesin...haaa birde bu yardım toplayıcılar içinde DENİZ FENERİ DERNEĞİNİNDE olması sizlere bir şeyler hatırlatmıyor mu?
Gencecik vatan evlatları geride yavuklusunu,nişanlısını yada 3 aylık eşini,4 aylık bebeğini bırakarak toprağa düşerken,birileri Ankarada pikevit yemeye devam....Diğeri ise YCHP nin BENİM ADIM KEMAL başkanı şark kurnazlığı ile,kendisi AK TÜTÜN KARAKOLUNA ziyarete giderken,Genel başkan yardımcısı(ESKİ PKK AVUKATI)Sezgin TANRIKULU’NUDA Askerle çatışarak ölen BDP meclis üyesinin evine baş sağlığı ziyaretine gönderiyor.Tam bir şark kurnazlığı ohh bir taşla iki kuş ne ala memleket..Bu millet nasıl olsa balık hafızalı geçmişte olanları unuttuğu gibi bunuda unutur.Değil mi BENİM ADIM KEMAL Ağbi?
Ey Türk Milleti ya kendi kaderine el koyarsın,yada yok olursun Takdir senin...
Cengiz YANIK
Eğitimci..
YORUMLAR
Kutluyorum, Cengiz Bey. Her bir kelimesinin altına, imza attığım bir yazı. Eminim ki daha yazmak istedikleriniz vardı: Kurtuluş Savaşı ve Cumhuriyet Müzelerimiz başlığından Kurtuluş Savaşı söyleminin kaldırılması gibi, ab'nin istediği üzerine; Jandarma'nın sivilleştirilmesi gibi, milli bayramlarımızın; sivilleştirilmesi çalışmaları gibi...Şimdilik bu kadar yetsin, dediniz sanırım?
Alkışlıyorum, yüreğinizi. Saygılar, selamlar.
Cengiz Yanık
Yazınızı beğenerek okudum.
Aynen söylediğiniz gibi, başlığı ilgi çeken,çiçek ,böcek,aşk olan yazılar ilgiyle okunurken,
ne yazık ki toplumsal bir yara haline gelmiş olan konulara ilgi gösterilmemektedir.
Milli duyguların kaybedildiği bu ortamda ne söylerseniz, ne yazarsanız, duyguları harekete geçirmek mümkün olmuyor.
Umarım ki, daha büyük felaketlere maruz kalmadan, milletçe kendimize gelir, millet olma şuuruna bir an önce döneriz.
Saygılarımla.
Cengiz Yanık
selam...geçmiş bayramınız mübarek olsun......anlamlı yazınızı kutlarım. şehitlerimizin mekanı cennet olsun......yüreklerimiz yanıyor....tüm ulus olarak..dilerim çekilen sancılar.dökülen yaşlar son bulsun......gül diyarından selam lar