Ankara Gecesi 3 Sezon 3.Bölüm
Hakan ofisinde uykusuz gecen bir hafta ardından gözlerini açamıyordu birde beyza ile yaşadıkları kafası çok karışıktı. Tam dalacaktı ki telefonda tanfer in olay yerini net bulduklarını ve komşularla konuşmaya başladıklarını söylemesi ile kendine geldi.
Demek doğru yolda idiler şimdi iş teknik takipten bu ofisin ve adamın olduğunu düşündüğü telefonların karşılaştırılarak teknik takibe başlanması olacaktı ve tabi basın ve halkın biraz sakinleşmesinin beklenmesi.
Sonra adam kaçmayı kesecek ve enselenebilecekti. Basit planlar bazen çok işe yarar ..diye düşündü Hakan kompleks suçlular basit planları asla düşünmezler ve tedbir almazlar.
Tır sorunsuz bir şekilde FSM den geçip saat 9:00 sularında tır parkına girmiş Şoför zulayı açmış ve Adamımız Hasan kamyonu terk etmişti. Cebini çıkardı Osman ağabeye hem teşekkür etmeli hem de Habib in yerini öğrenmeli idi Habip terör bağlantılarını kullanarak onu yurt dışına kaçırıp oradan da siyasi iltica sağlaya bilirdi. Osman ağabeyde onu kaçıra bilirdi ama o zaman siyasi sığınma yapamaz oranın vatandaşlığını almazdı bir kere bir Avrupa ülkesi vatandaşı olunca işi kolaylaşırdı şen gen kullanarak anlaşmalı ülkeler de gezer Türkiye ye geri gelir biraz daha şu salak komiserle oynar eğlenirdi türk kızları işkenceye çok dayanıyorlardı genlerinden kaynaklı acıya dayanan millet nede olsa diye düşündü seviyordu türk olmayı güldü.
Telefon Osman ağabeyin özel hattı idi direkt kendisi açıyordu çalınca ve Osman ağabey geldin mi diye açtı telefonu bu telefonun dinlenmesi mümkün değildi çünkü bunun ıme numarası ve diğer kayıtları silinmişti ama ikisinin de bilmediği bir şey vardı yeni teknoloji ime den değil ama daha rahat tespit edilebilecek bir sistemle çalışıyor ve cihaz pili takılıp devreye girdikten bir saniye sonra nokta tespiti yapıyordu ve Hakanın teknik takibe bu numarayı vermesi işin kolaylaşmasını sağlıyordu. Tabi hasan yaptığı hatayı hiç fark etmeden konuşmaya devam etti hata ise çok netti bu telefonla kızları son randevuya çağırması…
Osman ağabey Habip in İstanbul da taksim de onu karşılayacağını iletti taksimde simit cafe vardı oraya gidip beklemesi gerekecekti. Ankara polisinin tersine İstanbul polis tem ve organizeye kafayı taktığından basit cinayet veya seri katil gibi işler onlara zırvalık gelirdi onlar kaçakçılık terör olaylarına toplumsal olaylara endeksli idiler. Hasan bunu bildiğinden rahatça cafe ye gitmek için parktan çıkıp bir taksi çevirdi taksime dedi. Şoför tipik İstanbul şoförü idi nerden gidelim diye bile sormadan en uzun yolu seçmek için arabayı döndürdü ancak Hasan bana bak burası yabancı muhitimiz değil akıllı ol demesi ile direk köprü altından çıkan taksim bağlantına dönüp ses bile çıkarmadan ilerledi. Hasan ise bu yapılana çok kızmıştı bu herifin suyu ısınmıştı aslında erkek öldürmezdi ama bunu sevmemişti cebindeki av bıçağını kontrol etti şoför hızlıca taksime ilerliyordu.
Hakan, Savcı ve tüm ekip toplantı odasında bir araya gelmişler tüm bilgileri ve dosyaları masaya ve tahtaya asmışlardı. Tüm verilere bakmışlar ve sonuçta odaya bir sessizlik inmişti.
Savcı Hakana bakıyordu sanki ağzından bir söz çıkmasını bekliyordu O sırada kapı çalındı beyza elinde küçük bir notla hakan in yanına yaklaştı ve notu hakan a uzattı . Hakan nota göz attı ve belli belirsiz bir tebessüm yüzüne yayıldı. Sonra beyzaya bakıp teşekkürler dedi.
Beyza kapıyı kapatıp odadan çıkınca Hakan Sayın savcım dedi sayın amirim elimde adamımızın yerinin tespit edildiğine dair teknik dinlemeden mesaj aldık.
Bunu zaten bekliyordum hızımız adamımıza yetişmemizi sağladı . Teknik ekiplere az önce sunuda da anlattığım üzere adamın telefonunu vermiştim adam yani bizim Adanalı Hasan az önce telefonu kullandı ve Osman ile temasa geçti şimdi taksime ilerliyor oradan da Habipin adamları ile buluşup sanırım yurt dışına kaçacak tüm hava kara ve deniz sınır kapılarına adamın resmi ve tutuklama emrinin gönderilmesi gerek bir ricam da berkant ben ve tanfer in acilen İstanbul a görevlendirilmesi ama bunu basın bilmeyecek hatta İstanbul dan emniyette sadece en üst amirler den başka bilen olmayacak ne dersiniz savcım amirim .
İki adamda tamam dediler görev kağıdın hazır Ha dedi hakan birde tutuklamayı yapacak olurlarsa bizden önce ki sanmam sessizce basına yansımadan yapılmalı bu tarz adamlar son saniyede bile reklam olmak isterler.
Ve sonra odadan cıktı . İçi biraz rahatlamıştı artık adamı en azından takip edebiliyorlardı buda bir başarı idi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.