Bayram Benim Neyime
Şimdilerde herkesin elin de bir İphone4( bundan kelli ayfondöRt olarak anılacaktır). O uygulamayı yükledim yok şunu gördün mü gibi birbirine olmadık yerlerini gösteren çocuklar gibi şen insanlar. Şarkılar klipler koyuyorlar diledikleri gibi. Genellikle ülke gerçekleriyle ilgilenmediklerinden seçtikleri şarkılarda benzer güdümde oluyor.
Haso TV nin seçtiği ilk yirmi klip mutlaka yüklü oluyor ayfondöRtlerinde. ‘Şans Meleği’ mi daha güzel yoksa Ajda’nın son şarkısı mı diye kıran kırana sohbetler ediliyor. O da bir şey mi modunda bak benim alet daha neler yapıyor geyiğine sardıran bu yeniyetme ‘’zengin’’ler, ne yapacaklarını şaşırmış durumdalar.
Yol aradıklarında onları yönlendiren bir makineleri var artık. Öğrenmek istedikleri- ki bu genelde bar adresi oluyor ya da cinsel gücü artıran afrodizyaklar- her şeyi bir anda onlara gösteren bir mekanizma oluşmuş durumda. Tek sorun hatlar, seninki daha mı hızlı derdinde kuzucuklar. Servis sağlayıcıyı değiştirmek istemediklerinden bir de öteki firmanın hattını alıyorlar. Haber takip etmek gibi dertleri olmadığından, magazini yakından izlemekle yetiniyorlar. Kim kimle sevişmiş çok merak ediyorlar. O onun evinden çıkmış, bilmem ne kadar içki içmiş, şu kadar hesap ödemiş, kim kimin eski sevgilisi ile hangi beachte berabermiş, çok merak ediyorlar.
Askerlik süresinin kısalması dışında hiçbir haber ilgilerini çekmiyor. Asosyal olmaları için uğraşan sistem bile gençliği düşürdükleri durumdan bin pişman.
Korkmayın bu bayram gününde sizleri dertlere boğmak gibi bir derdim yok.
Tek isteğim bu şarkıyı vurdumduymazların ayfondöRtlerine koymak. Aşağıdaki linki tıkladıklarında ulaşsınlar diye.
www.youtube.com/watch?v=kkjE3ydeEfE&feature=related
İyi bayramlar.
Nadir
YORUMLAR
AHAN DA ELEŞTİRİYORUMMMMM Bu kaçıncı fotoğraf böyle ...Hher biri ötekini başka puultser' lere katlıyor ama oda yeterli değil.. bu fotoğraf çanakkale 'de savaşan iki er 'in almanlar tarafın dan çekilmiş iki fotoğrafın da'ki perşan halini getirdi hatırıma meğer biz ne zenginmişiz.Yoksa animasyon filim" neşeli ayaklar" daki penguene benzettikleri, yolunu şaşırmış penguene gösterdikleri alakayımı getirmeliydi bilemiyorum o, ne insanlık örneğiydi öyle!!!.. hayvana zarar görmemesi için kendi ortamını hazırlamalar, elleriyle yedirmeler ve sonunda onu da kendi pazarlarında, ranta çevirmenin yolunu bulmalar...,
ama bir yandanda hak vermiyo değilim!.. kardeşim bu resmettiğiniz ayaklar da, rant yok! üstüne üstlük insanda neşede bırakmıyo...
Demekki neymiş: kara kıtada, penguendeki kadar , bir pazar payı kalmamişé".
bedirhan37 tarafından 8/30/2011 8:43:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
bedirhan37 tarafından 8/30/2011 8:45:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
bedirhan37 tarafından 8/30/2011 10:05:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
bedirhan37 tarafından 8/31/2011 5:32:07 PM zamanında düzenlenmiştir.