SÖYLEYİN O ZAMAN, BU ZAMAN NE ZAMAN??!!..
Kahretmek geliyor içimden, zaman tünelinin içerisin de kaybolduğumuzu gördükce adeta yıkılıyorum. Karanlıklara doğru belirsiz bir mekana seyretmek perişan ediyor beni. Zamana küfretmeyi düşünüyorum, lakin bedbaht olan bize emanet edilen zamanın kendisi değil de, zaman mefhumunu abalıya kullanan ‘biz’ olduğumuzu tasavvur edip sukuta yöneliyorum. ‘’Zaman bendedir ve mekan bana emanettir’’ şuurundan yoksun bir hıyanetin içerisin de mesuliyetsiz bir şekilde yuvarlanıp gidiyoruz..
Zaman’ı zamanın da kullanan zalimler, zulümleriyle zamanımıza imza atmaktadırlar.
Zulmün ayyuka çıktığı bu zaman da, zamanlarını zamansız şeylerle geçiren zavallılar ‘Zaman’ı eleştirirler, zaman zaten zulüm zamanı diyerek. Kahve köşelerinde pinekleyerek zamana küfredenlere yazıklar olsun!..
Zaman öyle bir zaman ki, zamanımızın despotlarına karşı mücadele verme zamanıdır. Cenab-ı Allah Kur’an-ı Azimuşan da; Mücadele verin, çünkü Allah sizin ellerinizle zalimlere azap etmek istiyor. Nasıl ki, zamanının Ebu Cehiline karşı zamanında müdahele eden Hazreti Muhammed Mustafa (S.A.V.) zamanının büyük bir bölümünü zulme karşı kıyam ile geçirdiyse, bu zamanın müslümanı olan bizler de zamanımızı zamanımızın Ebu Cehillerine karşı zamanında müdahele etmekle geçirmemiz zamanımızın en büyük sorumluluğudur. Çünkü bu zaman da en ucuz kan müslümanın kanı olmuştur. Zamanımızda en çok zulme maruz kalanlar müslümanlardır. Bu zaman da oluk oluk kanı akan müslümanın kanıdır.
O halde ey iman eden müslüman!
Zamanımızı iyi değerlendirelim! Bizler kendi zamanımızdan mesul insanlarız. Ne geçmiş zamandan, ne de gelecek zamandan, yalnız ve yalnız içinde yaşadığımız bu zamandan.
Tasavvur edin ki, Din-i mübin-i Ahmediye ye bizim zamanımızda hucum edilmekte. İslam nuru bizim zamanımızda söndürülmek istenmekte.
Evet.... Zaman müdahele etme zamanıdır müslüman! Zaman mücadele verme zamanıdır müslüman! Zaman İslam’a sıkılan kurşunları göğüsleme zamanıdır müslüman! Zaman Kur’an-a sahip çıkma zamanıdır müslüman! Zaman Şeriat’ı garrayı Muhammediye yi omuzlama zamanıdır müslüman! Zaman felah’a erme zamanıdır müslüman! Zaman Şehadet zamanıdır müslüman! Zaman, bu zamandır müslüman! Bu gün baş kaldıramazsak eğer, SÖYLEYİN O ZAMAN, BU ZAMAN NE ZAMAN??!!
M. Fatih
07.07.2004
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.