- 2365 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
**BAYRAMLAR BAYRAM OLSUN – KAPILAR AÇIK OLSUN**
Önümüzde Mübarek Kurban bayramı, kimimizin gözlerinde sevinç kimimizin gözlerinde hüzün rüzgarları esmekte…
Kırgınların bir tarafa itildiği, dargınların barıştığı bayramlar umarım hepimiz için birer fırsat olur, kırdığımız yürekleri hatırlar, üzdüğümüz gönüllere bir selam yollarız..
Boynu bükün kalan yürekleri sevindirmek için birer fırsat olan Bayram Günleri umarım sizler içinde bir mutluluğa vesile olur böylelikle…
Gitmediğiniz hatta unuttuğunuz bir dostun kapınızı çalması ne kadar güzel ise, aynı şekilde bir dostun kapınızı çalması ve gülümsemesi hangi güzellikleri yaşatmaz ki bizlere…
Her bayram olduğu gibi gene bu bayramda da söz sağlığa diyerek köyüme gidecek, dini vecibemi yerine getirecek, dostlarla hasbihal etme fırsatı bulacağım inşallah…
Açılmayan kapıları açaçak, sarılmayan yüreklere sarılacak, dokunulmayan gözyaşlarına dokunacağım..
Sizde aynısı yapın bence…Bırakın tatil planlarını…Bu gün biz bunu yaparsak yarın çoçuklarımız (var ise) ne yapmaz ki…Demez mi annem ve babam hiçbir tatilde evde durmadı ben neden duruyorum diye…Hani bir söz var “Armut dibine düşermiş” tatil elbette hakkımız ama bayramlar tatil için bir vesile olmamalı….
Umarım, sağlık, sevgi ve mutlulukla geçecek bayramlar siz ve sevdiklerinizle beraber olur…
Şimdiden bütün dostların Mübarek Bayramını kutlar selam ve sevgilerimi iletirim..
Sevgi ve saygılarımla
Her zaman ve daima..
ALİ ALTINLI
YORUMLAR
Eski bayramları yaşatmak bizim elimizde...Saygilarimla
Umarım, sağlık, sevgi ve mutlulukla geçecek bayramlar siz ve sevdiklerinizle beraber olur…
Şimdiden bütün dostların Mübarek Bayramını kutlar selam ve sevgilerimi iletirim..
Sevgi ve saygılarımla
Her zaman ve daima..
Ne kadar güzel bir yazı idi bütünü ile.Allah sizden razı olsun.Gönlünüze sağlık olsun sayın Ali bey.
Selam sevgi ve saygılar iletirim.Kutluyorum...güzel yazınızı teşekkürlerimle...