Ankara Gecesi 2 Sezon 2Bölüm
Evet dedi Hakan ne var Komiserim uzak durun dedi beyza tuzak tuzak sözü daha dudaklarından tam bitmemişti ki şelalenin ordan bir patlama ve köpeğin ve sahibinin cığlıkları ile Beyhanın iniltisi birbirine karıştı Hakan şiddetle yere yuvarlanırken berkant ve tanfer son saniye yüz üstü düştüler.
Duman azalırken diğer polisler Beyha nın yanına koşmuş köpekli polisten ise maalesef sadece parçalar kalmıştı. Beyhan ambulansa konarken ve Nihat ve Fulya nın da kaldırıldığı Ankara Numune Hastanesine doğru yola çıkarılırken “Kömiserim” dedi zorlukla “şu herifi bul” …………….
Hakan kendini hiç böyle kötü hissetmemişti. Çok çaresiz ve çok üzgündü adam ekip arkadaşların ve kendisine yakın olan herkese bulaşmaya başlamıştı. Bu rezil pisliği biliyordu ama bu adam ne kadar çok kendini geliştirmişti.
Bu hali ile brifinge girdi. Tahtaya adamın resmini astı savcı ve amirde oradalar dı ama onlarda çok üzüntülü idiler bugün bir polis şehit olmuştu ve kısacık gün içinde 2 polis yaralı idi.
Adamın eski yapısını anlattı önce Hakan sonra bu adamın düşünce tarzını anlattı adamın ne kadar sinsi olduğunu zaten artık herkes görmüştü. Basında patlamadan sonra olayı ilk sayfaya taşımıştı bile buda tabi polisi daha da zor duruma sokuyordu çünkü artık siyasette işin içine girmişti.
Türkiye aslında seri katil üretmekte pek fazla gelişen bir ülke değildi ancak bu adam tam bir psikopat ve seri katil olduğunu yılardır da ıslah olmadığını daha da kötüleştiğini gösteriyor bu ise vatandaşın siyasete baskı yapmasını ve siyasetinde hapishane ve ceza sistemi konusunda tartışmasını da beraberinde getiriyordu.
İşte tüm bu şartlar ama en önemlisi iki memuru ve fulya nın hastanede olması Hakan ı delirtmişti sanki brifing de kendini sıkarak adamı ve yaptıklarını tarzını anlattıktan sonra amirine baktı savcı ile amiri onu bu görevde tutmayı düşünmüyorlardı bu belli idi ancak onlardan önce yanlarına gitti ve lütfen dedi beni bu görevden almayın hayatında ilk defa lütfen ve rica ifadesini bir arada kullanmıştı. Savcı ve amiri şaşkınca birbirine baktılar peki ama intikam duygusu kafanı karıştırmasın dikkat et dediler bu dava çok hassas.
Hakan sonra odasına ilerledi çekmecesinde sakladığı küçük konyaktan bir yudum aldı. Kapı açıldı beyza içeri girdi amirim dedi kızların ailelerine ulaştık. Hakan ellerini masanın üstüne koydu elleri titriyordu. Tanfer ve Berkant a söyle ölen kızların aileleri ile görüşsünler bana kızların arkadaşlarının listesi ve kayboldukları gün en son mesajlaştıkları ve görüştükleri numaraların listesi lazım adamın bir telefonunu bulabiliriz böylece buda bizim onu dinleme ve takip şansımız olur. Hala sağ olan ve elinde olan kızın ailesi ile ben görüşeceğim dedi .
Birde beyza lütfen dikkatli olun hastanede de güvenliği iyice artıralım bu adam hastaneye gidecek biliyorum dedi.
Fulya yı getiren ambulans ile Beyhan ı getiren ambulans peş peşe Numune hastanesi acilde durdular. Bu hastane Hakan ın hiç sevmediği bir hastane idi Hatta bir ara bu hastanede hastalara hastane mikrobu o kadar çok bulaştı ki hastane bir süre karantinada tutuldu. Güvenli olmayışı da ayrı bir dertti. Acil kapısından alınan hastalar hemen sol ve sağda iki perdeli odaya konulur burada ilk müdahale yapılırdı her yer genelde pisti. Fulya nın bileklerine doktor acilen dikiş atarken kan takviyesi ve serum takviyesi de verilmeye başladı. Ayrıca kalbinin elektrot takılarak monitörden izlenmesine de başladılar. Bu arada Beyhan patlamadan fazla etkilenmemişti sadece kaşının üstünde boynunda ve yanağında dikiş atılması gereken yerler vardı birde beyin tomografisine girecekti.
İki kat yukarda travma bölümünde ise Nihat yavaş yavaş toparlanmaya başlamış telsizden anonsları ve Beyhan ile fulya nın adlarını duyunca heyecanlanmış ve acile servise inmeye karar vermiş odadan yanındaki polisle beraber asansöre gelmiş asansör bekliyordu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.