- 520 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
""V£RİPTE ALAMADIKLARIM""
ßazen olmak ve olmamak adına savaşıyorum. 5.7.2010
OLmak desem;yetemediğin bir noktada ansızın incini veriyorsun..Ve incinmenin ardından,olmamak kavramını hesaba yatırıyorsun vijjdan mahkemesinde..
Herzaman enqüzel duyguları,hal ve hareketleri,gülen ve somurtgan cehreni,edebileceğin engüzel iyii niyet kökenli hizmetlerini hesaba cekiyorsun..
Sende insansın!! Olabildiğince iyi ama ansızın gelen duygu çöküntüsüyle bir ya sadece bir hata yapıyorsun
: ( : (
Kabullenilemez tavırlar sergisi karşısında düşünüyorsun!! ""N£DE£N İNSANOĞLU HİÇLERDE"" ?
£teqinde bulunan bütün güzel çiçekleri sunmuş olsanda,tenekendeki iki ufak taşı tıngırdattımı ,kükreyi veren aslan parcacıkları çıkıveriyor hayat-mayat meydanına...
Zannediyorsun ki ,hayatının £nbüyük yanlışını sergiledin.Yinede SUKUT-u-LİSAN ettirebiliyor isen VİJJDAN-ı-LAL varlığına kazanıyorsun...O’nun gözünde,HAK katında...!
Anlaşılamayışına içlenip ,incebir sızı hissetmiş olsanda kalbinde,olsun diyorsun "ßalık bilmesse halik bilir"
Ne AHMET,NE MEHMET,NEDE FATMA İÇİN....BİZİM ÇABAMIZ HAK İÇİN...
ßizim cabamız,hz.mevlana izinde,şemş-i-tebrizi duygularıyla,HZ.İbrahim etem adabınca,hak kullarına adaletli sevgide bulunabilmek..
İyisiyle,iyi olamayanıyla...güzeliyle,güzel olamayanıyla da aynı olabilmek..sevebilmek..ruhlara dokunabilmek...vijjdan’larını okşayabilmek...!!!
ßu beyazdır dediklerinde dahi, siyaha-ßeyaz diyebilmek..!!
MUHALEFETSİZ BİR GÜNE SELAM OLSUN ! Vijjdan’sız şiirsel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.