- 538 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Giysi ve Örtü!..
Giysi ve Örtü!..
Her çeşidi ile giysi!
Kimsenin muhalefet etmeyeceği ve edemeyeceği insanı,
MAHLUK olmaktan çıkarıp medeni kılan en önemli temel bir özellik ve insanın yaratıldığı günle başlayıp;
Medeni hayatın son bulacağı ana kadar kullanacağı en doğal ve temel bir hakkıdır.
Bunun yanı sıra,
Örtü!
İnansın inanmasın, her bayanın tarihten gelen en doğal bir hakkıdır.
Kimisi güzelliğini korur,
kimisi çirkinliğini örter,
kimisinin güzelliğine güzellik katan bir aksesuar,
kimisi için doğal etkenlerden korunduğuna inandığı korunma aracı,
kimisi için tahrik kar olup tecavüze uğramama adına düşünülen bir tedbir,
kimisininde inancının bir parçası olarak algıladığı ibadeti.
Örtünmek bir hak olduğu gibi örtünmemekte bir tercihtir.
Ama örtünürler ama örtünmezler.
Buda muhatabı olan Bayanların bileceği bir iş.
Biz erkekleri muhatapları kadar ilgilendirmemesi gerektiğini sanıyorum.
Bence sorun örtünen bayanlar ile örtünmeyenler arasında değildir.
Örtü onu siyaseten, ticareten istismar eden içimizdeki erkek bozuntusu HOMONGOLOSLARI bayanlardan daha çok ilgilendiren bir provokasyon aracı olduğunu düşünüyorum.
Kadını cinsel bir obje kabul edip,
görsel olarak örtülü bayanın zevklerinin tatminine engel olduğuna inanan erkekler ve bir de kadının fiziği üzerine bina edilmiş;
Kadının yem olarak kullanıldığı reklam, fuhuş, uyuşturucu, magazin kültür vs. den beslenen ahlaksız sektörel kurumlar ve onların uzantısı ile cinsel özelliğini kaybetmiş bu işlerin metaı olmaktan çıkmış patronu ve patron işbirlikçisi konumundaki cinsiyetine ve hemcinslerine ihanet eden iffet ve ahlak düşmanı zavallılar ile onların oyununa gelmiş elitit hastalığına tutulmuş modernite düşkünü yine erkekler tarafından örgütlendirilmiş bayanlar olduğunu düşünüyorum.
Bu sanal kavganın zaman zaman ülke gündemini oluşturmasında,
Ön plana çıkarılıp toplumun gerilmesinde;
Toplumu, gayrı ahlaki çıkarları istikametinde yönlendiren perde arkası güçlerin piyon ve maşaları konumunda olan ahlak fukarası yeni ifade şekli ile kendilerine toplum mühendisi adı veren bu kirli ticaretten beslenen görsel ve yazılı medyanın leş kargaları ve magazin tüccarlarından başkasının olduğuna inanmıyorum.
Acaba yanılıyormuyum?..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.