ÖZÜR DİLERİM SAÇMALAMAK İSTİYORUM
Oluşturulan bu sanal dünyada bir tuhaflıklar yaşanıyor ki bunları anlamakta zorlanırken aslında ben lik olmayan insan ve insanınlığın geleceği ile ilgili kaygılar taşıyorum. Aslında bu oluşturulan sanal dünyada insani değer yarğılarıda değişiyor. İnsanlar yaşadıklarının çok normal olduğunu buna karşı çıkanlarıda saçmalamakla suçluyorlar.
Olsun bende saçmalamak istiyorum. En büyük korkum bilim ve dinin sınırlarının ve değerlerinin karıştırılmasıdır. Bu insanlığın geleceği için çok tehlikelidir. Anadolu coğrafyasında dini inançların hepsinin müthiş bir özgürlükleri olmasına rağmen hep biz özgür değiliz yaygarası koparılmıştır. Asıl sorun devletin resmi ideolojisinin din temelli olmayışı idi. Devlet din temelli olmaması bunların birkaç özgürlüğünü ellerinden almıştı. Eğitim ve giyim kuşam gibi başta gelen engellenmiş özgürlüklerdi.
ABD nin istekleri doğrultusunda bu engellenen özgürlükler ya verildi eğer verilmeyenler hala varsa oda dincilerin istememesi üzerinedirki, tubitak ulusal uzay çalışmaları ve benzeri devlet kurumlarından tutunda, üniversitelerin hepsi, devletin temel organları tsk, yürütme, yargı, yasama nın tümü dini gelenekçilerin elinde ve gayet kendi düşünce sistemine göre özgürce düzenleyebilmektedir. Hatta öyle ileri bir aşamasıda mevcuttur ki, yalnız başına yaşayamayan sürekli din ile ilişkili yaşayan ırkçılığın dinle birleştirilmesi süreci yaşanıyor ki buda özgürlük (nasıl bir özgürlükse Amerika özgürlüğü) kisvesi altında şekillenecek gibi gözleniyor. Determinist gözlenen düzlemde sonuç budur. Determinist sistemi etkileyecek aperyodik bir gelişme gözlenemezse bunu becerecekler.
Bu durumda bende geribildirim sinyalleri oluştu. Bu dinciliğin bilimi eritme durumu ve bunun sonucunda insanlığın geri gitmesi gözlenmeye başlandı. Bu durumda bilimin özgürleşmesi sıkıntısı beni bastı. EY AMERİKA SERMAYENİN ÖZGÜRLÜĞÜ İÇİN HARCADIĞIN ÇABANIN MİLYONDA BİRİNİ BİLİM İÇİN YAPMANI DİLİYORUM. Bu dileğim bir manav kadar etkin olamaz manav geribildirim(sonucun başlangıca etkisi) sinyallerini değerlendirip en azından etkide bulunma yetkisi vardır. Pahalı satarsa malını talep azalır zarar etmemek için yine ucuza satacaktır, bunun için sonucu düşünürse baştan manav karmarjından vaz geçebilir. Ben sonucu görünce tek gücüm dilemek bu işi yapabilecekten dilemektir.
Tv lerde bir sürü dini ritüelleri içeren proğram yapılmakta ve bu proğramlara prof ünvanlı kişiler katılmakta dinede zarar veren bilimi yok etmek isteyen proğramlar yapılmaktadır. Kıyamet , gezegenler .yıldızlar ,evrenin yapısı,hep şifrelerde aranmakta bilimsel çalışmalar yerine insanların artık bulmaca çözer gibi eline dini kitapları ve hata duaları alıp kendi kendine bir şifre aranması teşvik edilmektedir.
‘Bak ben burda bir şey buldum bu ne ya ne kadar büyük bir rakam. Ustad baksan bu güneşin yaşı nımı gösteriyo ‘ gibi diyaloğların oluşacağı bir toplum oluşturacağız. Kaldı ki sen şifreyi buldun ve bunu ancak bilinen şeylerle karşılaştırsan sana ve insanlığa ne faydası vardır.ve bulduğun şifreleri bilime dayandıramasan bunu başka bir şeye bağlaman ın falcılıktan ne farkı kalır. Bunu bu melmeketin prof ları ULUSAL TV kanalarında yapıyor.
Tabi ben yazarken bunu okuyan , yürütme ,yargı ve yasama daki kişiler bu denizde yetiştikleri için bu yazı ne saçmalıktır diyecekler. Sen azot formunda yaşayan bir varlığa azotun dünya için çoğu yerde zararlı olduğunu anlatamasın o insanlar bilim ile ilgili bilgilerle oluşan bir ortamda yaşamadıkları için bizim yaşam formatımız farklı o insanları suçlamıyorum bunu düşünmelerini bekleyemem.
Ancak devlet kendi toplumunun geleceği için bu sürece dur demeli. Ben sadece son zamanlarda olan durumu anlatmaya çalıştım. Süreç 1980 ile gelişen bir süreçtir. Devlet millet sakarya gibi hamasi duygularla yapılanları tek tek ortaya koymadım. Ben sadece olayın geldiği noktayı ve bu noktanın artık daha ileri gitmemesi için saçmaladım
Bilim denilince akla aristokrat bilim adamları geliyor ki buda ayrı bir sorun. Bilim insanı her insan gibi saygın ve bilimin verileri bir ilahi kutsiyetin olmadığı veriler olduğu kabul edilen bilimdir kastım. Bilim insanı ile kariyer ayırımının olduğu prof ise her şeyi bilir imajının olmadığı bir bilimdir kastım
Bilimin ayrı bir kulvarda dinin ayrı bir kulvarda olduğunu kabul ettiğimiz bir anlayışı istiyoruz. Lise 9. Sınıf fizik ders kitaplarında tanımlandığı gibi doğa olaylarını inançlarının gölgesinde çıkarar araştırmasını yapan bir bilim istiyoruz .BİLİM İNSANI RAHİP OLMASIN CAMİ HOCALARIDA BİLİM İNSANI OLMASIN