- 1140 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNE NASİHATLAR...
EN BÜYÜK ERDEMİN YAŞAMAK OLSUN ŞAYET YAŞAMAK YOKUŞA SÜRÜKLEYECEKSE SENİ O HALDE SEN YOK OLMALISIN... KENDİNDEN BAŞASINA ÖDÜN VERME ....HEP KENDİN YÜRÜ KENDİN HAYKIR..SON VE İLK SÖZ HAKKINI BEKLE ... NASİHAT VERME AMA: NASİHAT VEREN OL. OL Kİ: HERKES SENİN AĞIRLIĞINI BİLSİN...DÜŞÜNCELERİN NE OLURSA OLSUN .. NE YAPARSAN YAP VEYA HANGİ KUŞUN KILLARINA ELLERSEN ELLE KENDİN OLMAYI BAŞAR .. AĞIRLIĞIN BEDENİN YÜREĞİN KENDİN VE DÜŞÜNCELERİN ECELLERİN OLACAĞINI BİLLL. BİR AN ÖNCE GÖZLERİNİN ÖNÜNDEKİ NALLARI ÇIKARMAYI UNUTMA . O NALLARI ÇIKARMADIĞIN SÜRECE KİMSEYİ GÖREMEZSİN!!’!! HEP AYNI YÖNÜ TAKİP EDERSİN. HANİ ATLAR YANLARA SALDIRMAMAK VEYA YÖN DEĞİŞTİMEMEK İÇİN TAKARLAR YA .... HAA İŞTE ONDAN OLMA... HEDEFİNİ BNİL. YÜRÜDÜĞÜN HEDFİ SEÇ ! "HEDEFİNİ SEÇMEDEN YOLA CIKAN YOLUNA ULAŞMAKTA GÜÇLÜK ÇEKEBİLİR." ÖNCE KENDİNLE ARKADAŞ OLMAYI BAŞAR SONRA BAŞKALARIYLA... ARKADAŞINI İYİ SEÇ BAZEN YILLIKARKADAŞLARDA DA GELİP GEÇİÇİ OLABİLİRLER.ŞAYET HEPİMİZDE BİLİRİZ Kİ ARKADAŞLAR GELİP GEÇİCİDİR. ONLARIN UZUN SÜRELİ YANINIZDA KALMASI DA SÜREÇTİR. ÖNCEDEN ARKADAŞINA BİR YEM AT. YEMİ ALIRSA ... ARKADAŞIN DEĞİLDİR. FAKAT: ATTİĞİN YEMİ ALMAZSA DA ONU DA SEN DÜŞÜN ARTİK... HALLERİNE DİKKAT ET NASIL TANINIRSAN ÖYLE DEVAM EDERSİN. MİSAL : SANA HEP HİKO DER İSELER.. YENİ TANIŞTIĞIN ARKADAŞLARININ YANINDA DA DERLER...DÜNYA HEP MENFEATLERİN İÇİNDE OLDUĞU KADAR DA KÜSTAHLAR İÇİNDİRDE... MESAFENİ KORU.. KİM OLURSA OLSUN BABA ANNE KİM OLURSA OLSUN SEN MESAFENİ KORU... ALINMA DUYGUNU YİTİR. ALINMA DUYGUNU YİTİRMEDİKÇE ...ÇIVIKLIK DUYGULARIN ARTAR... TEK KELİMELERE SAHİP OL.. DİLİN İMANIN İLE BİR OLSUN...
HİKMETULLAH YETKİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.