- 1185 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YÜREĞİNE SÖYLE DE DAYANSIN..!!!!!
YÜREĞİNE SÖYLE DE DAYANSIN !!!!
Benim bir yüreğim var;içi dolu dağlar denizler onda ,git git bitmez.
Aşk oturmuş yüreğime ,çıkmıyor çıkmıyor işte..!!
Biliyor musun aşkın saçları uzuyor,neredeyse yerlere gelecek,gözleriyse parlıyor acaba yıldızlar bu sefer onumu seçti................!
Çoğu zaman kanatlarım büyük gözüküyor gözüme,alıyorum taşımak için ne görürsem acımadan alıyorum.
Ben acımıyorum ama kanatlarım evet her ikisi de gülün kırmızında kanıyor.
İşte o dakika içimde huzurun sesi,birde bir baş kaldırış başlıyor yaram merhem tutuyor.
YÜREK DAYAN DİYOR, DAYAN, HEP DAYANDIĞIN GİBİ, DOĞUŞUNDAN ŞU ANA KADAR NASIL DAYANDIYSAN DAYAN.......!!!!!
ne kadar ağlamayacağım, ben ağlarım yüreğimi de sürükleyip ben ağlarım, geceleri ve gündüzleri ıslatırım,
AMA BEN MUTLULUĞUN YELESİNİ DE YAKALARIM...!!!!!!
SEN HİÇ DAYAK YEDİN Mİ..?.!!!!
Korka korka gitti mi ayakların,aslında yüreğinde geri geri gidiyordu.
İçinde bir ses seninle konuştu mu ..?
Hey korkma dedi mi, geçecek dedi mi..?
Ya da o soğuk duvarlara bakıp ta yumdun mu küçük gözlerini, başka bir tarafta açtın mı hayallere gözlerini..?
Neydi düşlediğin küçüğüm söyle bana,annenin seni okşayan elimi, ruhuna değen tatlı seslerimi.
HADİ KUVVET YÜREĞİNE, DAYAN UMUTLARA YAPIŞ HATTA DELİCE....
Söyle yüreğine bu daha başı hayatın, söyle ki toparlasın kendini, söyle ki dayansın acıya.
Ahmet : sanırım 5 yaşında güzel bir çocuk ,şu anda çocuk ama gelecekte ne olur bilinmez.
Arkadaşları tarafından dışlanıyor ve hiç sevilmiyor,çünkü herke vuruyor, ısırıyor, tüm arkadaşlarında bir iz bırakıyor.
Ama yaşamsa onun yüreğini hiç büyümeden koparıyor.
Ahmet , neden bu kadar hırçınsın neden, annen sevmiyor mu seni..?
…...........hiç öpmüyor beni...
Ahmet ; arkadaşların seni şikayet ettiklerinde annen kızıyor mu sana..?
….......ama annem bana hep kızıyor ki...
Ahmet :sen yaramazlık yapma, arkadaşlarına güzel davran ki annende sana kızmasın.
….........ama annemde bana vuruyor, ısırıyor ki..
Ahmet bak sen ne kadar da güzel bir çocuksun ben biliyorum sen çok iyi kalplisin de, sen yinede beni dinle hep iyi ol, küfür etme ki arkadaşlarında seninle oynasınlar, hem evde de sorun yaşamazsın canım benim.
Ahmet ... biliyor
musun sevgi güzeldir de iyi söz konuşmakta güzeldir.
Ahmet ,canım ayakların neden çıplak senin..??
….........hımm.. ayakkabılarımı nerede çıkardım bilimiyorum..
Ahmet ;ama olmaz bak hasta olursun sen, yazık değil mi sana.. yavrum benim.
…........bilmiyorum ki nerede ayakkabılarım.......
Ahmet ;ama annen sana yine vurmasın bu seferde ayakkabıların için..?
…............
A................AMA...............ANNEM BANA ZATEN VURUR Kİ..!
Evet ona annesi hep vurur ve vuracak, nice ahmetler nice çocuklar dayak yemeye devam edecek.
Sebepsiz sadece dayak yiyecekler..
Kimi bu tokatları bu ısırıkları yerken gözlerini kapatacak, belkide içinden sayacak 1.2.3.4.5.6....
ama açacak aynı yerde.........!
Duvarlar aynı ve yaşadığı lakin yaşamadığı evde.
Sevgi yok.......... olmamış ki hiç.............gözünü açtığında da …......yok.
Acaba o kendine kalkan ele bir mahzun bakış fırlatsa........küçücük gözlerini kıssa.......yinemi dayak yiyecek.
Böyle olmamalı ama,hani o onu annesi değil mi..*?
HADİ !BİR DENESE İÇİNDE, ANNE VURMA DESE, GÖĞSÜNE KAFASINI DAYASA
YOK SA YİNEMİ YİNEMİ YUMUŞAMAYACAK.............!!!
Ah şu duvar, evler ve duvarları kim bilir bir ömür boyunca nelere şahit oluyorlar,neredeyse çatlayacaklar.
Bu çekilen vahşetlere sen dayanamıyorsun bak dökülmeye başladın artık ,dünya gibi depremler gibi, sarsılıyorsun ve dağılıyorsun.
Peki bu anneler babalar tüm zalim yürekler............ hiç durmayacaklar mı.?
NEDEN............?
DAYAK NEDEN BİR KADER OLSUN Kİ NEDEN..!
yağmurlar nasıl her yere giriyor sa, sevgide girsin.. lütfen sevgide eşit dağıtılsın..!
Büyükler nefretlerini kızgınlıklarını bize kusmasınlar.!!!!!!!!
VURULMUŞ YERLERİMİZE BİR KEZ DAHA VURUP KOCAMAN BİR İZ YAPMASINLAR..!!!
bizim yüreğiz küçükte... nasıl dayanacağız sevgi olmadan bu zulümlere nasılda katlanacağız.
Hiç şefkat olmazsa nasıl deriz yüreğe dayan hadi yüreğim...... dayan.........!!!!!
Hatice Nilüfer Karataş
YORUMLAR
yaşama sevinci yürek sesiyle bir çocuğun içinde kopan fırtınaların sert rüzgarlarında koparıp attığı yüreğin sevi tınısıyla coşması nede güzeldir.
gaybana geceler
bu arada çocuklarımız ve hayalleri onuda okursanız mutlu olurum
O kadar çok var ki Kerem gibileri,, Kerem'in suçu günahı yok, masum bir çocuk o. Beni endişelendiren Kerem'in yıllar sonreki hali... Umarım, o da annesi gibi acımasız bir insan olmaz. O da karısını pataklamaz. Kerem'in annesi,,, acaba o da mı Kerem'in babasından yani kocasından dayak yiyor?? Ya Kerem'in annesinin babası, acaba Kerem'in annesi küçükken şiddet gösterdi mi ki?? Ya da Kerem'in babasının babası???? bilmece gibi değil mi? Hadi puzulları tamamlayalım seninle,, Ver puzullarımı deli kız,, ver hadi,, ver bak, vermezsen saçını yolarım senin??? Küçüklüğüm geldi birden,,, kız kardeşimin saçını kaç kez yoldum ki??? Üç, beş,, ehhh,, yine de azmış.. nerde kalmıştık,,,???? şiddet diyorum, önce bireyi, sonra aileyi, sonra toplumu,, sonra ülkeyi, son da diğer ülkeleri etkisi altına nasıl alıyor değil mi??? siz, terör nerden ve nasıl çıktı sanıyorsunuz?? meselenin özüne inmek gerek.. Sahi,, bölücü terör örgütü lideri Apo'nun diyorum,, annesi, Apo'yu küçükken çok mu dövdü ki?? Ya da, babası, annesini çok mu döğdü ki?? neyse,, başım ağrıdı,,, bu mevzuyu kapatalım,,,
Sözün özü,, küçük yaşta yaşanılan olumsuz olaylar nasıl da etkiliyor ve tetikliyor değil mi bizleri,, sonra,, ülkeleri,, sonra da tüm dünyayı,., işte savaşın çıkmasının gerçek nedeni burda gizli,, bir saç yolma, nelere mal oldu gördünüz mü??? :)
gaybana geceler
ve bunlar en acımasız şekilde uzar çünkü sevgi yoksa çiçekte yoktur.