- 613 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Geldiysen otur bir zahmet
Adını duyunca aman benden uzak olsunda,bilmem ben hiç yaşamdım,yok ya yalan o da ne,sadece acı,kim bulmuş ki ben bulayım,ketçap sıkayım mı?..Neden mi bahsediyorum? İşte o meşhur duygu!..hızlı kalp atışı,vücut titremesi,heyecan bastırması,mide ağrıları,tatlı baş dönmeleri..daha bir çok şey.Peki ne bu? Kiminiz daha ilk cümlelerde anlamıştır ne olduğunu,kiminiz yahu ne söylesene artık demiştir...İşte bu kahraman sadece aşk...
Evet kahraman diyorum çünkü;bazen öyle bitik anda gelir ki tüm acıları unutturur, her şeyin olur.Nefesin,hayatın,kalbin,uykusuz gecelerin...Gözün ondan başkasını görmez hem görürse zaten aşık değilsindir!...Boşuna mı demişler ’aşkın gözü kördür’.Aşk ondan başkasına kör olmaktır kör!...
Dünyada bir tek o varmış gibi yaşarsın,onu gördüğünde elin ayağın birbirine dolanır,kalbine kızarsın sus sus sus! İlk kez görmüyorsun ya onu...Pis pis sırıtırsın ama belki onun senden haberi dahi yoktur ya da sevmiyordur veya başkasını seviyordur olamaz mı? Olabilir...En berbat tabirle sana belki de ’seni kardeşim gibi görüyorum’ demiştir!...Eh be insanoğlu gel de çıldırma,gel de aşkı öfkeye dönüştürme,gel de aşka kızma,gel de aşkı yalanlama...Ölsün kardeşin! Zaten ölmüştür ki.
Diğer acı noktalardan biri ne midir? Hani aklından bir an bile çıkmaz ya senin de aklına şu gelir ’acaba o da beni düşünüyor mudur?’ Bunu düşüne düşüne kendini yeyip bitirmek...Saatlerce beklersin mesaj gelmesini ama bir türlü gelmek bilmez,köpürürsün,ağlamaya başlarsın,delirirsin.Telefonda şaşırır bu duruma bir müddet sonra dıt dıt diye cızırtıyı koparır telefon... Ne öyle mikrofon yutmuş gibi! Hadi beni anladık sen neden heyecan yapıyorsun? Sen dur bir yana da ben şimdi ona gününü gösteririm mesaj atmamakta ne oluyor?...Öfkelenirsin mesajı açmaya çalışırsın bir yandan da söylenirsin ona tabi...Bakalım ne olmuş bahanesi ne olacak şunun! ve mesaj açılır ’seni çok özledim’...Gel de kız şimdi.Kızamazsın ki acayip mutlu olursun,kızgınlık kaybolur hemen o tatlı sarhoşluk başlar...
Sen de yazmaya başlarsın ’bende seni’ ama bunu demek olmaz ki ne öyle küfreder gibi!...Aşık olana yakışmaz bu,şöyle dersin ’bende bende seni özledim’ bu da olmadı peki ne? Ya şu ’bende seni çok özledim’ yoo hayır yine becerilmez en doğrusu şu; ’ben seni daha çok özledim nefesim’...işte böyle,daha iyisini bilen varsa buyrun bakalım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.