Bekleyiş Yangın Oldu Tenimde
Unutuldum kurumuş güller gibi, gece bitmez gündüz bitmez. Ben, senelerce o büyük aşkın hayaliyle,
bekledim sen gelirsin diye.Bir gün sen çıktın karşıma. Birden zaman durdu. Yokluğun içimde,
Çok uzun bir hasret bıraktı senelerce. Koyu bir yalnızlığın hüznüne büründüm. Her gün eğildim ,
Karşında sandım ki, bu aşk tek yol.
Yarın sensiz bir sabaha daha uyanacağım. Yok artık Bir mum ışığına sarılıp yatmak ve hayal etmek seni. Hadi bu gece de sen uyuma ...Sen Karşıla sabahı benim yerime, benden önce günaydın demeyi dene doğan güneşe.Uyku yok gözlerimde sensiz ,terk ettim uykuları ....Ben her gece yıldızları toplayıp koynuna, doldururken , uyku henüz düşmemişken gözlerime ...Seni anmak istedi dudaklarım , ve sensiz düşlere veda dedi göz kapaklarım ....
Sönmeyen ateşler gibi yanar yüreğim ....Şimdi uzaklardasın hayallerdesin, rüyalardasın yanar yüreğim ,gözlerim gülmek bilmiyor , gönlümde sonsuz arayışım oldun....Kalbim acılarla dolu ve ben seni sevmek istiyorum şimdi ....
Sanki ilk baktığım gözlerdi gözlerin ...Biz sevmeye talibiz sevda nehirlerinde sevdamızı ,yaşayacağız kana kana....Şimdi yanında olsaydım sarılırdım sana öper koklardım ....
Seni istiyorum bu gece. Hayalin girse şu an tüm heybetiyle. Sözcüklerimle okşar seni bastan çıkarırdım....Hadi al yanına taze baharlarını. Bana taze çiçek gibi kokan kokunu getir....Bilmiyorsun kaç mevsim söndü gözbebeklerimde, ve kaç kez kesildi soluğum teninde ....
Başkalarının karşısında yasarız yaşayabildiğimiz kadar, bize özel ne şekilde olacaksa öyle .Suskunluğun koynunda kelimelerin diliyle soyunacağım Sana .Her an’a tat katacağız birlikte....Ne olur gir içeriye ve girerken elinden tut sevdanın mahşer yangını gözlerinle....
İçeri yalanlar girmesin ,ihanetler ihtiraslar oyunlar ,girmesin içeri ....Çünkü burada yalnızca,sevdan oturuyor .Sana sevgilim diyorum ....Hala yalnızca bu cümleyi kurmamak için bile ölmek isterdim....Adım dudaklarında yok olmadan , tenim teninde henüz solmadan , daha böylesi yabancın olmadan....Gözlerine baktığımda kendimin değil..Bir başka aşkın aksini görmeden önce ölmek isterdim....Kalbine girdim affet beni menekşe gözlüm ...Gizli sevdan oldum.
Affet beni ...O yaralı o sevdalı olmak isteyen bendim affet beni ....Sevdim bir kere seni.... Affet beni…
JANET KOHEN
YORUMLAR
.bir saat oldu ekrana öylece bakıyorum.bütün yakarışların toplandığı o cümleye takılı kaldım.''gözlerinde bir başka aşkın aksini görmeden önce ölmek isterdim''ben ne böyle bir aşk,nede aşka bu kadar tutkuyla bağlı bir aşık tanımadım.sadece önünüzde saygıyla eğiliyorum.kaleminizde,sevgi dolu yüreğinizde hiç susmasın
Janet
Yürek sayfama Şeref verdiniz hocam,,
Yorumunuz beni çok etkiledi.,,,
Pembeyi vermemiş olsaydım size verirdim,, çok etkili bir yorumdu,,
Bu yazım ilk yazımdi,, ben Fransız kültüründen Türk edebiyat ,,
Diline geçtim ,, benim özüm Fransizdir ,, fakat çok çalıştım ve çalışıyorum ,,
Ve bu calışmamda bana Labirent hocam çizgimi ve yolumu ,,
Epey uzun zamandır onunla çalışıyorum ,, beni Selahattin bey ,,
Yarattı ve çok mutluyum ,,
Hocam çok teşekkür ederim.. SAYGILARIMLA JANET KOHEN..
şiir tadında güzel bir metin... okurken kendim yazdım zannettim, kalmeminiza sağlık...
Janet
YÜREK SAYFAMA HOŞ GELDINIZ SEVGILİ HALE..
GÜZEL YORUMUNUZ BENI MUTLU ETTİ,,
TSEKKÜR EDERIM..BU YAZIM İLK YAZIMDI..YAZILAR PEK OKUNMADIĞI İÇİN ... SAIR OLDUM ...SİİRLERIM ÇOK TUTULDU YAZIYI BIRAKTIM....
AMA ....YINE YAZACAĞIM ....ŞİİRLERIME DAVET EDIYORUM...
TÜM ŞİİRLERİM MUHTESEM...
BEN FRANSIZ KÜLTÜRÜNDEN TÜRK EDEBİYAT DİLİNE GEÇEN HERHALE
İLKİYİM DIYE DÜSÜNÜYORUM..AMA BENI YETİŞTIREN HOCAM ..
HARİKA BİR İSİM LABİRENT HOCAMA BURADAN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM...VE ONUN YOLUNA ÇİZGİSİNE DEVAM EDİYORUM.
GÖNÜL SEVGİLERIMI GONDERİYORUM...MUTLU GÜNLER DİLERİM..
JANET KOHEN
Janet
Gonul sayfama hos geldiniz..
Harika yorumunuz beni mutlu etti,, ziraa yazı okuyan yok,,
Teşekkür ederim..
Gönülden gönüllere kelimelerde ve yazılarda görüşmek dileğiyle ,,
Bayramlarımız mutlu huzurlu ,, geçmesini dilerim..
Yarınlarımız huzur icinde geçsin .. SAYGILARIMI SUNARIM
JANET KOHEN
Düşlerimizde canlandırdığımız yaşamın en güzel rengini ihtifa eden sevgi selini anlatmak öyle kolay değildir.Düşleriniz oldukça kuvvetli olup,cümlelerindeki güzellik tarife değerdir.O gözlerinde yüzen ıslak sisleri görmek ve bakışlarındaki etkileyici görkemli güzelliğin enfestir.Kalbimi tatmin eden o anlatım ve şekillenme sırrına kavuşmak insan için en büyük bir hediyedir.Uçurum gibi derin kalbe lazım olan sizsiniz.Gecenin sesizliğinde buluşmanın keyfini yaşarken o dört duvar kıskanır.Onları yaşamak acaba kaç kişiye nasip olur?Asıl kırlar içinde mor menekşenin gölgesinde yatıp gögüslerine başı koyup uyumak.Aşkın sarhoşluğuyla yaşamak ve onun tadını almak.İşte evrensel bütünlük içindeki yaşamanın sırrını çözmek.
Kutlarım.
Sevgim sevgin olsun can,sevgi ve saygılarımla...
Janet
Değerli hocam ..
Yürek sayfama Şeref verdiniz ..
Harika yorumlarınız için Teşekkür ederim.,
SAYGILARIMI SUNUYORUM ..
JANET KOHEN
Hocam eğer hayal değil ise sizin şiirleriniz ve yazılarınızdaki aşkınız sevginiz mükemmel sizi içten tebrik ediyor,gönül gözünüzün hep açık kalmasını diliyorumm..saygılarımla..
Janet
Sami hocam ..
Yürek sayfama Şeref verdiniz..
Cevabımı geç yazdığım için özür dilerim ..
Edebiyat sayfam acılmiyordu ..
Bugün üçüncü gunumdeyim edebiyat sayfamda...???
SAYGILARIMI sunuyorum..
JANET KOHEN
Janet
CAN DOSTUM ALAİN ERGİT
Gönül sayfama hoş geldiniz ..
Guzel yorumunuz için TESEKKUR ederim..
Yurek. Sevgilerimi size gönderiyorum
Saygilar.. JANET KOHEN.
Yarın sensiz bir sabaha daha uyanacağım. Yok artık Bir mum ışığına sarılıp yatmak ve hayal etmek seni. Hadi bu gece de sen uyuma ...Sen Karşıla sabahı benim yerime, benden önce günaydın demeyi dene doğan güneşe.Uyku yok gözlerimde sensiz ,terk ettim uykuları ....Ben her gece yıldızları toplayıp koynuna, doldururken , uyku henüz düşmemişken gözlerime ...Seni anmak istedi dudaklarım , ve sensiz düşlere veda dedi göz kapaklarım ....
Çok tatlı ve insanı umutlandıran,sıkıntılarını biran olsun unutturan,insanı hayal alemine götüren çok güzel bir yazı yazmışsınız.Değerli üstadım,bu yazıyı sadece yazı yazmak için mi yazdınız yoksa içinizden kopup gelen duygularınızı mı?Her ne amaçla yazarsanız yazın ama çok beğendim ve tat alarak okudum.Acaba hala günümüzde böyle güzel sözleri söyleyebilecek kadar seven ve sevilen varmıdır?Sizi yürekten tebrik ediyor,en içten sevgi ve saygılarımla selamlıyorum.
Janet
METE HOCAM
Sayfama seref verdiniz...
Guzel ve nazik yorumunuzu cok begendim..
Yapmacik olmayan icten bir yorum ..
Bu defa ben sizi Tebrik ediyorum..
Cok tesekur ederim.. Sevgi ve saygilarimi kabul edin..
Janet
Sayfama seref verdiniz,
Tesekkurler nazik yorumunuz icin,
Sevgi saygilar.
Janet
Sayfama seref verdiniz,
Tesekkurler nazik yorumlariniz icin
Sevgi saygilar.
Usumuzda biriktirdiğimiz hayat kokularıyla bir düş salıncağıyla yürümek yeniden o yolları, adımlamak alfabenin içindeki tüm yaşamsal tınıları. Seslenmek bugüne, dolmak yeniden o mutlu gülümseyişlerle..
Kutlarım.
Janet
Sayfama seref verdiniz..
Tesekkurler ..
Nazik yorumunuz icin..
Sevgi saygilar..