KARANLIK BİR GÜN
İNSAN HAYATININ SORUMLULUĞUNU ÜZERİNDE TAŞIMAK KADAR ZOR BİR ŞEY OLMASA GEREK.MESLEĞİMİN BİR İŞ DEĞİLDE, VİCDANİ BİR GÖREV OLDUĞUNUN BİLİNCİNDE OLARAK YAPABİLMEK VE BUNDAN HAZ DUYMAK GÖREVİMİ DAHA İYİ VE İNSANLARA DAHA FAYDALI BİR ŞEKİLDE İCRA ETMEME NEDEN OLUYOR.YİNE BİR NÖBET GÜNÜYDÜ AMA DİĞER GÜNLERDEN FARKLI HEMDE ÇOK FARKLI GEÇECEKMİŞ GİBİ BİR HİS VARDI İÇİMDE ,YÜREĞİM DARALIYOR İŞYERİNDEKİ DUVARLAR ÜZERİME GELİYORDU SANKİ. ÇOK GEÇMEDİ ÜZERİNDEN TELSİZ ANONSUYLA DAHA FAZLA ÇARPMAYA BAŞLADI KALBİM.BİR TRAFİK KAZASI ANONSU VERİLİYORDU VE BÖLGEDEKİ ÇEVRE İLLERDEKİ BÜTÜN AMBULANSLAR O BÖLGEYE SEVK EDİLİYORDU. TARİF EDİLEN BÖLGE BİZİM SAHAMIZ VE YAKLAŞIK 30 KM UZAĞIMIZDI ÇOK SAYIDA YARALIDAN BAHSEDİLİYORDU 70 VE ÜZERİ DÜŞÜNEBİLİYORMUSUNUZ OLAY YERİNE İLK GİDECEK VE O MANZARAYI İLK GÖRECEK OLAN BİZDİK. O ANDA GÖREVE ÇIKTIK VE ORADA BİZİ NELERİN BEKLEDİĞİNİ MÜNAZARA EDİYODUK EKİP ARKADAŞLARIMIZLA.BU KAZA İLÇEMİZİN OTOBÜS FİRMALARININ KAZASI OLABİLİRDİ DÜŞÜNCEMİZE GÖRE ÇÜNKÜ BUKADAR YARALI BAŞKA TÜRLÜ NASIL OLABİLİRDİ Kİ.TEDİRGİNLİĞİMİZ GİT GİDE ARTIYORDU ÇÜNKÜ BÖLGE HALKI HEP TANIDIK EŞ DOST KİMİ HE HALDE GÖRECEĞİMİZİ TAHMİN BİLE EDEMİYORDUK.ÇOK ZAMAN GEÇMEDEN OLAY YERİNE ULAŞTIK KARŞILAŞTIĞIMIZ MANZARA KARŞISINDA YAPMAMIZ GEREKEN TEK ŞEY SOĞUK KANLI OLMAK VE HASTA ÖNCELİKLERİNİ SIRALAMAKTI.ÇÜNKÜ GERÇEKTEN ÇOK SAYIDA YARALI VE HERBİRİ FARKLI YERLERDE.BİRYERLERDEN SESLER DUUYUYORUZ AMA DUYDUĞUMUZ SESLERE ANLAM VEREMİYORDUK ÇÜNKÜ YARALILARIN HEPSİ YABANCI UYRUKLUYDU VE NE DEDİKLERİ ANLAŞILMIYORDU.BAZILARI DEVRİLMİŞ BİR KAMYON KASISIN ALTINDA BAZILARI ÜSTÜNDE BAZILARI KAYALIKLARDA PARÇALANMIŞ BİR HALDE.BİR UMUTLA BAKIYOLAR GÖZLERİMİZE AYNI DİLİ KONUŞAMAMK DERDİNİ ANLATAMAMAK NE KADAR KÖTÜ.ACİL OLAN YARALILARI SINIFLANDIRIP SEVKİNİ GERÇEKLEŞTİREECEKTİK AMA BÖLGE ÇOK UZAK VE DAĞLIK OLDUĞU İÇİN YETERİNDE AMBULANS ULAŞMAMIŞTI BÖLGEYE YARALILARI STABİL HALE GETİRİP ÖZEL ARAÇLARLA SEVKİNİ GERÇEKLEŞTİRDİK.O ANDA ORADAKİ VATANDAŞLARIN GAYRETLERİNİ KENDİ CANLARI YANMIŞ GİBİ HAYKIRIŞLARINI GÖRMENİZ GEREKİRDİ.BİZ TÜRK MİLLETİ OLARK BÖYLE DURUMLARDA YÜREĞİMİZİ ORTAYA KOYAR DİN,DİL,IRK AYRIMI YAPMAKSIZIN ELİMİZDEN GELENİ DEĞİL GELMEYENİ DAHİ YAPMAYA ÇALIŞIRIZ BUNU BU ANIMDA BİR KEZ DAHA ANLADIM.TÜRK İNSANININ BÜYÜKLÜĞÜ VE KUDRETİ BÖYLE ZAMANLARDA DAHADA AŞİKAR OLUR...TABİ SORACAKSINIZ OKADAR YABANCI İNSAN VE KAMYON KASASI NE ANLAM İFADE EDİYOR EVET ACI OLANDA BU ZATEN İNSAN TACİRLERİ YETMİŞ KİŞİYİ BİR KAMYON KASASINA BİNDİRİP ÜZERİNİDE TAHTALARLA KAPATIP, UMUTLARINI SATIN ALARAK BAŞKA DİYARLARA GÖTÜRMEYE ÇALIŞIYORLAR AMA YAKALANACAKLARINI ANLAYINCA KAMYONU UÇURUMA YUVARLAYIP KENDİLERİ DE KAYIPLARA KARIŞIYOR...
ANILARIMIN DEVAMI GELECEK
SEVGİYLE ESENKALIN
Ferit TORAMAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.