- 442 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BURASI NERESİ BİLEN VARSA SÖYLESİN
Ben bir şeyi çok merak ediyorum. Bu Türk toplumunun Fenerbahçe ile alıp veremediği nedir. Onlar Türk de biz başka bir milletten miyiz. Ama bunu şahsen bir Fenerbahçeli olarak dikkate bile almıyorum ama yine de insan merak ediyor içlerindeki bu kin niye sonra da aman boş ver deyip geçiyorum. Zaten artık televizyon olarak Fenerbahçe TV haber olarak da Fenerbahçe internet sitesini kullanıyorum. Çünkü diğerlerinin hepsi Fenerbahçe düşmanı ne izlemeye ne okumaya gerek var.
O kadar da yüzsüzler ki bir de stada gelip haber almaya çalışıyorlar. Yerden yere vuran siz değil misiniz? Madem bu kadar kötüyüz niye geliyorsunuz. Gelmeyin kardeşim bırakın bizi bizle aslında yönetime iki önerim var. Birisi madem biz istenmiyoruz Azerbaycan liginde mücadele edelim. Nasıl olsa onlar da Türk ama buradakiler gibi olmazlar. Dün akşam ki olaydan sonra hiç bir milli takıma sporcu göndermeyin.
Bakalım kiminle oynayacaklar. Oynasınlar nasıl olsa bunların hepsi danışıklı döğüş bu kadar başarılı olan bir takımı engelleyecek kadar hainler. Kusura bakmayın ama artık hiçbirinizin benim gözümde değeriniz yok. Bu kadar haksızlık yapıldıktan sonra benden başka takımların başarılarına sevinmemi beklemeyin. Benim için asil olan Fenerbahçe’dir. Eğer siz bana saygı gösterirseniz ben de size saygı gösteririm. Ne ekersen onu biçersin bu kadar basit.
Adamlar o kadar çok korkuyorlar ki bizden futbolcularını başka takıma transfer ederken bile Fenerbahçe korkusu ile madde koyuyorlar. Korkmayın biz isteseydik alırdık zaten. O şahıs Fenerbahçe de oynayabilecek kapasitede biri değil. Gece rahat uyuyun. Merakınız olmasın.
Yaptıkları senaryolarla bizi küme düşürmeye çalışıyorlar. Düşürsünler hiç önemli değil. Biz küme düşünce Türkiye ligini kim kurtaracak, hangi sponsor gelip bunlardan reklam alacak. Biz alnımızın teriyle geri çıkar ve bunu bize yapanlardan hesabını sorarız. Fenerbahçe ile uğraşmak her babayiğidin harcı değildir.
Cıyak cıyak bağırıyorlar. İçlerini kin nefret doldurmuş insan müsveddeleri bakalım biz düşünce kimle uğraşacaklar. O zaman da birbirlerini yerler herhalde. Bu tür takımlarla aynı ligde olmaktan utanıyorum. Aynı işi yapan kimselerin birbirlerini koruması gerekirken bunlar birbirlerinin kuyularını kazıyorlar. Yazıklar olsun size ne diyeyim.
Son olarak şunu da söyleyeyim. İspat edilmeyen suçlar için bu kadar yaygara kopardıklarına göre içlerindeki kin ve nefreti tahmin bile edemezsiniz. Bükemediğin bileği öpmeyi bileceksin ama bunlar da o cesaret ve yürek de yok. Bakalım önümüzdeki hafta bize neler gösterecek.