... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Kemnur
@kemnur
Teekkürler ederim değerli hocam. Devam edecek elbette. Saygılarımla.
Um
11 Ağustos 2011 Perşembe 10:54:25
Katılıyorum, uzun tutun lüten. Çabucak eriyip bitiyor sonra geri dönmek gzüel ama insan istiyor ki bir kaç sahne daha:)))
Gerçekte bir Ümmühan çıkar mı karşımıza ya da çıkıyor mudur? Tebrikler:)
11 Ağustos 2011 Perşembe 09:05:22
:)
Doğrusu bende bağımlılık yaptı Ümmühan...
Ama biraz daha uzun tutun lütfen kâbilmidir.Zira tam tadını alıyorken, bitiveriyor.
TEBRİKLER /ÇOK SELAMLAR.
Kemnur
@kemnur
Bu macera biter mi hiç; iki gün sonra bir hafta kadar ara verip değişik bir şeyler yazmayı istiyorum, çünkü sırf Ümmühan yazmak yordu, tıkanmaya başladım...:) SAYGIYLA
Ülviye Yaldızlıı
@ulviye-yaldizlii
Doğru tabiki...Her güne bir bölüm çıkartmak güç elbette... Ama Ümmühanı başımıza siz sardınız efendim...:))
Kurtuluşunuz yok:)
Bu ümmühanı bitirmek biz okuyucularınızı öldürmekle eş anlamlı..itiraz ediyorum:)
Kurtuluşunuz yok:)
Bu ümmühanı bitirmek biz okuyucularınızı öldürmekle eş anlamlı..itiraz ediyorum:)
Kemnur
@kemnur
hALİL'İN ANNESİYE YAPTIĞI GİBİ BİR PAZARLIK DA BİZ YAPALIM DA ÜÇ GÜNLÜK BİR ARA VEREYİM HİÇ OLMAZSA... GÜYA SARIMSAKLIDA OTURUYORUM, DENİZİ UNUTTUM VALLAHİ...:)
Ülviye Yaldızlıı
@ulviye-yaldizlii
:) verdim gitti...
Aslında hakkın sesiyle hikayeleriniz benzeşiyo...Hakkın sesi iümmühanın başlangıcı gibi...sonra sizin hikaye olaya dahil oluyor...
Önce hakkın sesini sonra sizin hikayeyi okuyarak işi bağlıyorum:)
Aslında hakkın sesiyle hikayeleriniz benzeşiyo...Hakkın sesi iümmühanın başlangıcı gibi...sonra sizin hikaye olaya dahil oluyor...
Önce hakkın sesini sonra sizin hikayeyi okuyarak işi bağlıyorum:)
11 Ağustos 2011 Perşembe 04:33:16
Şeytanlık meytanlık, ama kız istiyor ki beraber olsunlar...Eee yani dışarıda hava alırken belki yanına uğrar:)
Azminiz hiç bitmesin efendim...
Hürmetle..
Kemnur
@kemnur
sağolun üstadım...uzadıkça tıkanmaya başladım; dün bahçedeki çocuklar çağırım yapınca yırtmıştık da, bugün böyle kısa bir geçiş bölümü yazıp, artık bağlayayım diyorum.Bir ara sokmak iyi olacak galiba...:)